Ilythiiri Napisano 13 Maja 2013 Napisano 13 Maja 2013 Witam wszystkich,Jestem nowym użytkownikiem, to mój 1 post, mam nadzieję ,że nic nie zepsułem Do meritum:Chciałbym w ciągu ~2-3 miesięcy kupić swój pierwszy "prawdziwy" rower Mój poprzedni (który nawet nie wiem czy jeszcze mam) to ten który dostałem na komunie (dobre ponad 10 lat temu ?)Oczywiście rozpadł się i nawet rama była krzywa Generalnie jeżdżę/jeździłem głównie po mieście jednak zdarzały mi się wycieczki rowerowe także poza miasto. (a moje rodzinne miasto jest raczej małe, do lasu jest ~1,5km ?)Ulubionym miejsce wypadowym są oczywiście różne pola i lasy wokół mieściny.Jako ,że jestem studentem to własnie na okres wakacyjny chciałem zakupić rower --------------------------------------------------------------------Byłem dzisiaj w Go Sport i przeglądałem rowery Ten rower mi się spodobał.Zastanawiam się jednak czy to dobry wybór Doradźcie ---------------------------------------------------------------------Czy są jakieś wady/zalety kupowania w takiej sieciówce ? Jeśli tak to jakie ? :>(mam u nich kartę zniżkową na ~10% za założenie karty stałego klienta, to troszkę obniży koszty)Pozdrawiam serdecznie ps. ważę ~90kg i mam ponad 180 cm wzrostu (czy wobec tego rama będzie odpowiednich wymiarów ? Jakieś inne propozycje ?)
seraph Napisano 13 Maja 2013 Napisano 13 Maja 2013 Rama 21" dla Ciebie, ale ten rower to marny wybór. Cena taaaka, a nie dostajesz nic oprócz gwarancji posypania się tylnej piasty, bo tam wolnobieg jest - unikaj układów 3x7. Teraz jest masa tematów odnośnie cross'ów do 1500 zł i wszędzie pada jeden typ: Lazaro Integral V3. Możesz poszukać, poczytać na forum, allegro itd. On kosztuje 1100 zł, jak Ci zależy na bagażniku to sobie dokupisz i będzie i aniej i lepiej. Powodzenia.