Skocz do zawartości

[korba] Plastikowa osłona pomiędzy ramą a korbą

HenioPL

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Zakupiłem poprzez internet Rower Raleigh Exeter 2012. Po złożeniu roweru zauważyłem w nim możliwy defekt. Chodzi mi o brak osłony pomiędzy ramą a korbą, widoczny na zamieszczonym niżej zdjęciu. W innych rowerach natomiast taką osłonę widziałem. Sprzedawca twierdzi, że wszystko jest w porządku. Niestety jestem w tych sprawach laikiem, dlatego też postanowiłem się zwrócić do Was. Czy aby na pewno wszystko jest w porządku?

http://imageshack.us/a/img854/5373/cam00249.jpg

http://imageshack.us/scaled/landing/109/cam00250.jpg

Z góry dziękuje za odpowiedź.

Napisano

Tam niczego nie brakuję, no chyba że te modele mają tam plastikową osłonkę- to wtedy tak. Duża część rowerów jest pozbawiona tej osłonnki

Napisano

Jaka osłona między ramą, a korbą? Oświeci mnie ktoś? :) Wg. mnie tam niczego nie brakuje, bo i co miałaby osłanić taka osłona?

Napisano

Koledze chodzi o taką plastikową osłonkę która jest pomiędzy ramieniem korby, a suportem (zatrzymuje syf) , tak mi się wydaję że o tą :D

Napisano

Jaka osłona między ramą, a korbą? Oświeci mnie ktoś? :) Wg. mnie tam niczego nie brakuje, bo i co miałaby osłanić taka osłona?

A czy zadałeś sobie trud i sprawdziłeś co to za sprzęt. Raczej nie. Ta osłona choć to zbyteczny bajer ma w zamyśle chronić przed zabrudzeniem od łańcucha nogawek spodni. Jeśli jest na zdjęciu i ma być na wyposażeniu do konkretnego modelu, rocznika to osobiście życzył bym sobie aby jednak nie pozbawiać mnie takiego wynalazku. Czy go zaakceptuje, czy mi się podoba, czy jest potrzebny nic do sprawy nie ma bo to moja sprawa już po zakupie.

• Mod Team
Napisano

Ja zrozumiałem ze z lewej strony coś brakuje, bo z prawej widać osłonę ... a że tam raczej niczego nie brakuje wiec uważam że jest ok. 

Napisano