Skocz do zawartości

[Napęd] Zmiana napędu

misiek434

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystko ;)

Jestem tu nowy i nie będę ukrywał że jestem zielony jeśli chodzi o oprzyrządowanie rowerowe.

Zwracam się do was z prośbą o pomoc w zwiększeniu prędkości w moim dwukołowcu. A mianowicie z tego co zdążyłem zobaczyć w rowerze i przeczytać w internecie to posiadam w kasetę a nie wolnobieg. Policzyłem że najmniejsza zębatka ma 11 zębów.

Dodatkowo tylna piasta to SHIMANO ACERA X FH-M290.

Tylne przerzutki SHIMANO STX-RC

Przednie przerzutki Deore XT (szukałem na necie ale raczej jakiś starszy typ)

Nie wiem gdzie szukać jeszcze jakiś informacji ani jakie są potrzebne.

Grzegorz

Napisano

Nie rozumiem o co dokładnie pytasz :/ jeżeli chcesz szybciej jeździć to myślę że jednym z barziej efektywnych sposobów jest zmiana korby badź samego blatu na większy... ale nie wiadomo jaki masz tak więc... przerzutki nie mają nic do tego :P

Ewentualnie koła albo opony ale o tym też nic nie wspominasz

Napisano

Nie rozumiem o co dokładnie pytasz :/ jeżeli chcesz szybciej jeździć to myślę że jednym z barziej efektywnych sposobów jest zmiana korby badź samego blatu na większy... ale nie wiadomo jaki masz tak więc... przerzutki nie mają nic do tego :P

Ewentualnie koła albo opony ale o tym też nic nie wspominasz

Dzięki kinder za zainteresowanie ;)

Ok ;) to już wiem że muszę gdzieś poszukać modelu korby, jeszcze nie wiem gdzie ale będę wypatrywał ;)

Aha zapomniałem dodać że kasetę mam 7 rzędową.

Domyślam się w takim razie że zmiana kasety na inną nie umożliwi mi zwiększenie prędkości.

Sprawdzę dokładnie opis na oponach i korbie, czy mogę coś jeszcze sprawdzić bez rozbierania/rozkręcania i przyda się? ;)

Napisano

Jeśli tak bardzo Ci brakuje to trzeba tylko wymienić korbę na taką z blatem 48T. Nic innego nie wymyślisz no może poza oponami, które sporo dają.

Napisano

Kondycha i lata treningów i będzie szybciej :).