Skocz do zawartości

[<2500zł] Rower przełajówka


Rekomendowane odpowiedzi

Jeżdżę na rowerze od 6 lat, dla kondycji. W okresie roku akademickiego raczej tylko raz w tyg. po ok. 100km., jednakże podczas wakacji staram sie regularnie prawie codziennie również po kilkadziesiat km. Trochę poczytałem i zdecydowałem się na zakup przełajówki ( ze szosówki zrezygnowałem bo to ma być jedyny rower, a szosówka jest raczej za mało uniwersalna). Jeżdżę raczej tylko po asfalcie 99%, ale nie jestem gotów na całkowite zrezygnowanie z ubitego żwiru (nie chce nosić roweru gdy jedzie się sporadycznie z kimś na wycieczkę). Wcześniej miałem cross'a Felt qx70 (który potwierdził moje zamiłowanie do szosy, a nie błota), jednakże chciałbym mieć coś bardziej nastawione na asfalt niż cross, ale żeby to nadal nie była kolazówka z przyczyn powyżej opisanych. Samotnie jeżdżę raczej bardziej treningowo, kondycyjnie po górskich szosach. A, wiec do rzeczy. Znalazłem takie oto rowerek:

http://www.sportsales.pl/rowery/szosowe/3074-merida-race-880-16-2013

Co o nim sądzicie? Może jakieś ewentualne inne propozycje? Byłbym bardzo wdzięczny.

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak wiem, jednakże z tego co widzę to się chyba nie znajdzie żadnej przełajówki w takich cenach, chyba że sie mylę (bardzo możliwe). Nie chcę czysto szosówki ze względów praktycznych, bo u mnie w górach raczej za równe drogi nie są i zdaje mi sie że wybiję sobie zęby nie mówiąc już o połamaniu roweru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukj roweru crossowego , zamontuj opony typu schwalbe racer lub hurricane i masz rower idealny dla twoich wymgan

 

No tak wiem, jednakże z tego co widzę to się chyba nie znajdzie żadnej przełajówki w takich cenach, chyba że sie mylę (bardzo możliwe). Nie chcę czysto szosówki ze względów praktycznych, bo u mnie w górach raczej za równe drogi nie są i zdaje mi sie że wybiję sobie zęby nie mówiąc już o połamaniu roweru.

Odnośnik do komentarza