Skocz do zawartości

[łańcuch] przeskakuje

said

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, jestem rowerowym amatorem. Mój problem to przeskakujący łańcuch z ząbka na ząbek, przy mocniejszym nacisku na pedał - to bardzo uciążliwe. Wcześniejszy łańcuch wytrzymał 500km, następnie wymieniłem go w okolicach października, i tak przez zime stał. Tylne zębatki zmieniałem na nowe pół roku temu. I teraz co, kupić nowy łańcuch, czy coś innego zrobić.. ?

• Mod Team
Napisano

a powiedz jakie to sa komponenty model łańcucha i kasety ewentualnie wolnobiegu ? skoro skacze musisz wymienić komplet czyli kaseta + łańcuch albo załozyć stary łańcuch.

Napisano

Jedyne szczegóły które pamiętam to, że Shimano.. Jazde traktuje jako sposób na wolną chwilę, stąd ta ogólna niewiedza. Starego łańcucha brak.

• Mod Team
Napisano

oj pół roku ... ale ile km temu ? ja np jeden łańcuch zajechałem w 2 miesiące inny mam 2 lata ... wszystko zależy jak sie użytkuje i jakiej jakości dana cześć jest.

Napisano

Tak, wiem, wiem, jeszcze wcześniejszy wytrzymał 1,5 miesiąca, ale wtedy zrobiłem ponad 500km (ćwiczyłem), na tym niecałe 100km + cała zima w garażu. Choć mało istotne - załączam foto. Dodatkowo łańcuch wydaje mi się luźny...

1006745m.jpg[/img]

• Mod Team
Napisano

Był mym bardziej zadowolony oglądając zebatki a nie podłogę no ale :P poza tym jeżeli to jet przełożenie na którym jeździć otrzymujesz słowną naganę :P nie jeździ sie na tak skrajnych przełożeniach :P

Troszkę poważniej - zrób ładne ostre zdjęcie.

Napisano

Witam... U mnie podobny problem ale tylko na pierwszym biegu przeskakuje... Dodam,że niedawno wymieniłem łańcuch tylną kasetę i tylną przerzutkę... Czy może to problem z bębnem.... Pozdrawiam

Napisano

Dziś z elementami trawy.

1006746.jpg[/img]

Skacze na wszystkich niestety. Korba wydaj się być w dobrym stanie, choć już troche przejechała,

• Mod Team
Napisano