said Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 Witam, jestem rowerowym amatorem. Mój problem to przeskakujący łańcuch z ząbka na ząbek, przy mocniejszym nacisku na pedał - to bardzo uciążliwe. Wcześniejszy łańcuch wytrzymał 500km, następnie wymieniłem go w okolicach października, i tak przez zime stał. Tylne zębatki zmieniałem na nowe pół roku temu. I teraz co, kupić nowy łańcuch, czy coś innego zrobić.. ?
Mod Team Puklus Napisano 5 Marca 2013 Mod Team Napisano 5 Marca 2013 a powiedz jakie to sa komponenty model łańcucha i kasety ewentualnie wolnobiegu ? skoro skacze musisz wymienić komplet czyli kaseta + łańcuch albo załozyć stary łańcuch.
said Napisano 5 Marca 2013 Autor Napisano 5 Marca 2013 Jedyne szczegóły które pamiętam to, że Shimano.. Jazde traktuje jako sposób na wolną chwilę, stąd ta ogólna niewiedza. Starego łańcucha brak.
Mod Team Puklus Napisano 5 Marca 2013 Mod Team Napisano 5 Marca 2013 no to podejrzewam ze bez wymiany kasety wolnobiegu sie nie obejdzie.
dovectra Napisano 5 Marca 2013 Napisano 5 Marca 2013 pojedź do serwisu niech sprawdżą ci łańcuch - to nie kosztuje. Jeśli jest ok to do wymiany wielotryb
Mod Team Puklus Napisano 5 Marca 2013 Mod Team Napisano 5 Marca 2013 oj pół roku ... ale ile km temu ? ja np jeden łańcuch zajechałem w 2 miesiące inny mam 2 lata ... wszystko zależy jak sie użytkuje i jakiej jakości dana cześć jest.
said Napisano 5 Marca 2013 Autor Napisano 5 Marca 2013 Tak, wiem, wiem, jeszcze wcześniejszy wytrzymał 1,5 miesiąca, ale wtedy zrobiłem ponad 500km (ćwiczyłem), na tym niecałe 100km + cała zima w garażu. Choć mało istotne - załączam foto. Dodatkowo łańcuch wydaje mi się luźny... [/img]
Mod Team Puklus Napisano 5 Marca 2013 Mod Team Napisano 5 Marca 2013 Był mym bardziej zadowolony oglądając zebatki a nie podłogę no ale poza tym jeżeli to jet przełożenie na którym jeździć otrzymujesz słowną naganę nie jeździ sie na tak skrajnych przełożeniach Troszkę poważniej - zrób ładne ostre zdjęcie.