Vengab0y Napisano 14 Lutego 2013 Napisano 14 Lutego 2013 Witam chciałem przerobić swój napęd, mam teraz 7 zębatek z tyłu i 3 z przodu. chciałbym usunąć przednia i tylną przerzutkę i dobrać takie 3 zębatki do tyłu by pasowały do korby. Chciałbym zmieniać manualnie łańcuch by zmienić przekładnie. czyli np mając 1 z przodu mam 3 z tyłu, mając 2 z przodu mam 2 z tyłu, i mając 3 z przodu mam 1 z tyłu. Nie znam się bardzo dobrze na rowerach więc pytam czy jest to w ogóle fizycznie możliwe
Druid Napisano 14 Lutego 2013 Napisano 14 Lutego 2013 Można wiedzieć jaki masz w tym cel? Dlaczego tak? Zmienia się ilość zębów na zębatce więc trzeba by było zmienić długość łańcucha...
Mod Team michuuu Napisano 14 Lutego 2013 Mod Team Napisano 14 Lutego 2013 Skąd takie rewolucyjne podejście? Długość łańcucha może być kłopotliwa - może napinacz.
krism4a1 Napisano 14 Lutego 2013 Napisano 14 Lutego 2013 no właśnie, za każdym razem trzeba by rozpinać łańcuch, dokładać/odejmować ogniwa i skuwać z powrotem Rozumiem, że niektórzy na zimę ściągają przerzutkę, ale jeżdżą na jednym przełożeniu.
Vengab0y Napisano 14 Lutego 2013 Autor Napisano 14 Lutego 2013 no właśnie nie wiem czy to możliwe, liczyłem tak dobrać zębatki by ich suma była zawsze taka sama ( tak jak już wcześniej pisałem 1 z 3, 2 z 2 i 3 z 1) by długość łańcucha była stała
Mod Team michuuu Napisano 14 Lutego 2013 Mod Team Napisano 14 Lutego 2013 Ale i tak bez napinacza konieczne rozpinanie łańcucha albo zdejmowanie koła do zmiany przełożenia. Skąd ten pomysł?
Vengab0y Napisano 14 Lutego 2013 Autor Napisano 14 Lutego 2013 myślałem że uda się to na zasadzie starych rowerów gdzie łańcuchy spadały i dało sie je założyć bez rozpinania łańcucha i zdejmowania koła