Adrow Napisano 22 Grudnia 2012 Napisano 22 Grudnia 2012 Hej! Zbliżają się urodziny mojej dziewczyny. Udało mi się odłożyć trochę pieniędzy i postanowiłem spełnić jej marzenie. Niestety poprzeczka postawiona jest bardzo wysoko. Kupno roweru dla kobiety to nie jest taka prosta sprawa. Nie dość, że nie znam się na technologicznych apsektach rowerów, to jeszcze trzeba umiejętnie wybrać określony design. Rozmawiałem już z kilkoma znajomymi i poleciły mi sklep NO FUEL. Moja dziewczyna będzie jeździła głównie po asfalcie, dlatego zastanawiam się nad kupnem rowerów typu beach cruiser, city. Wstępnie wpadł mi w oko: CITY CREAM - CITY ale oceniam go tylko powierzchownie, bo o jego komponentach nie mam zielonego pojęcia. Byłbym wdzięczny za jakieś specjalistyczne porady, ale napisane prostym językiem, bo przeglądając to forum aż w oczach mieni sie od skrótów, których nie rozumiem :-) Liczę na pomoc!
CzikO Napisano 22 Grudnia 2012 Napisano 22 Grudnia 2012 Kupno roweru dla "kogoś" zawsze wiąże się z pewnymi kłopotami natury techniczno-estetycznej. Jaki rower kupić? Może treking który posiada większe koła, wąskie opony co sprzyja jeździe po asfaltowych drogach. Jaki kolor? Pewnie znasz ulubione kolory swojej dziewczyny i staraj się aby ten kolor był umieszczony na ramie ( kobiety czasem przykładają większą wagę do wyglądu niż do aspektów technicznych). Teraz moje pytanie czy ma to być super niespodzianka? Najlepiej było by jak twoja dziewczyna wybrała by się z tobą do sklepu i tam go przymierzyła i określiła swoje wymagania. Nie ma nic gorszego niż nietrafiony rower (prezent) który będzie potem sprawiał więcej kłopotów np bóle kręgosłupa, rąk, nóg, czy będzie się nagminnie rozregulowywał z powodu słabej jakości komponentów. Ja żonie będę myśleć o takim http://allegro.pl/rower-merida-crossway-20-v-lady-46cm-dodatki-i2891901003.html ma wysoko kierownice a ona w MTB zawsze narzeka że ją nadgarstki bolą.