Skocz do zawartości

[Pedały] Platformy do xc/lekkiego enduro

hellfirez1

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Jako że niedługo święta, wypadałoby sprawić sobie jakiś prezent :P

Jako że standardowe klatki, jakie mam w moim rowerze zaczynają mnie doprowadzać do szału, padła decyzja o ich wymianie.

Budżet jakim dysponuje to 150zł (200zł MAX).

Niestety, w temacie platform, jestem naprawdę zielony, nie wiem na co zwracać uwagę przy wyborze :(

Póki co, słyszałęm trochę dobrego o NS Pancake, oraz Dartmoorach Dirty Harry i takim czymś: http://allegro.pl/pedaly-xlc-pd-m09-super-tylko-380g-czerwone-i2822353895.html

Jednak nie wiem czy nie znajdzie się czegoś lepszego

Proszę o pomoc ;)

Napisano

JA kupując swoje platformy zwracałem uwagę na powierzchnię i kolor.

Wybrałem streamy dartmoora - białe - ponieważ mają dużo pinów i wymiary, na których mogę pewnie stać.

Nie miałem wczesniej doswiadczenia z platformami, ale jestem zadowolony z tego wyboru. One występują w dwóch wersjach - zwyczajne oraz PRO. Pro są na maszynach, ale ja wybrałem nie-pro bo i w nadchodzącym sezonie przesiadam się na jakies przypinane, więc dartmoory będą awaryjne.

Ważą też więcej niż te, które pokazałes i wyglądają na solidniejsze, ale chyba ciężko jest połamać takie pedały... Jeżeli chodzi o jakies tam zarysowania albo inne oznaki zużycia, to trzymają się bardzo przyzwoicie mimo, że ich nie oszczędzam.

Napisano

@Up

A te twoje pedały miały konakt 17. stopnia z kamieniem lub czymś takim? Wydają się ciekawe, ale jak z wytrzymałością na zahaczenia?

Napisano

ok, zastanowię się co do tych platform, bo te echo urbany wyglądają super :D

I jeszcze proszę o odpowiedź na moje pytanie nt łożysk ;)

Jednak, czy warto dopłacać do łożysk maszynowych, czy zostać przy kulkowych?
Napisano

Ja bym chyba brał Echo (ze względu na wygląd, wagę i opinie zadowolonego kolegi wyżej).

Nic tylko brać i mieć nadzieje, że faktycznie są wytrzymałe :).

Napisano