Skocz do zawartości

[pedały] Pedały Spd za 200 zł , buty Spd 250 zł

Robinhor10

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Planuję zakup roweru , dodatkowo chcę dokupic do niego pedały SPD.

Z racji tego ze nie znam się na nich totalnie i jestem zielony w tym temacie chciałbym prosić o jakieś propozycje w cenie za ok. 200 zł .

Czy warto kupic zwykłe pedały za 100 zł bo przeglądając sklepy rowerowe juz dostanie się za tyle pedały czy jednak warto dołożyć te 100 zł więcej i kupic lepsze ?

Czy jest wielka różnica w tym przedziale cenowym na jakości pedałów.

Przy okazji Chciałbym kupic również buty do tych pedałów i moze tez mi cos polecicie bo też jestem zielony w tym temacie.

Buty chciałbym kupic również za 200-250 zł max.

A moze jakis komplet ?

Napisano

Też miałem wyżej wymieniony zestaw na start i myślałem, że wszystko jest jak najbardziej OK. Jednak wraz z nowym rowerem dostałem nowe pedały przez co poznałem nowy standard SPD, całkowicie inna kultura pracy, wszystko działa płynnie wpina i wypina tak samo po 100 200 i 2000km no i waga... Exustary ok. 270g, a przy Shimano to chyba, żadne modele MTB nie schodzą poniżej 300 (zazwyczaj ok 380g)

Napisano

Ja polecam SPD M540, są bardzo dobre, łatwe wpięcia i wypięcia. A buty mam z Decathlonu - 3 lata temu kupiłem za 150pln (w przeczenie) i służą do tej pory. Są wygodne.

Napisano