Robinhor10 Napisano 7 Października 2012 Napisano 7 Października 2012 Witam. Planuję zakup roweru , dodatkowo chcę dokupic do niego pedały SPD. Z racji tego ze nie znam się na nich totalnie i jestem zielony w tym temacie chciałbym prosić o jakieś propozycje w cenie za ok. 200 zł . Czy warto kupic zwykłe pedały za 100 zł bo przeglądając sklepy rowerowe juz dostanie się za tyle pedały czy jednak warto dołożyć te 100 zł więcej i kupic lepsze ? Czy jest wielka różnica w tym przedziale cenowym na jakości pedałów. Przy okazji Chciałbym kupic również buty do tych pedałów i moze tez mi cos polecicie bo też jestem zielony w tym temacie. Buty chciałbym kupic również za 200-250 zł max. A moze jakis komplet ?
Dromik Napisano 7 Października 2012 Napisano 7 Października 2012 Co do pedałów to polecam Exustary E-PM25, miałem i bardzo polecam.
rybciasum Napisano 7 Października 2012 Napisano 7 Października 2012 a ja polecam niezniszczalne pd-m520 i do tego buciki m077 i na start wystarczy reszte kase włożysz w inne rzeczy
Dromik Napisano 7 Października 2012 Napisano 7 Października 2012 Też miałem wyżej wymieniony zestaw na start i myślałem, że wszystko jest jak najbardziej OK. Jednak wraz z nowym rowerem dostałem nowe pedały przez co poznałem nowy standard SPD, całkowicie inna kultura pracy, wszystko działa płynnie wpina i wypina tak samo po 100 200 i 2000km no i waga... Exustary ok. 270g, a przy Shimano to chyba, żadne modele MTB nie schodzą poniżej 300 (zazwyczaj ok 380g)
Grand231 Napisano 7 Października 2012 Napisano 7 Października 2012 Ja od siebie polecam SPD M540 warto dopłacić w stosunku do modelu M520, w stosunku do butów bardzo dobry stosunek cena/jakość ma model M077.
delmariano Napisano 7 Października 2012 Napisano 7 Października 2012 Ja polecam SPD M540, są bardzo dobre, łatwe wpięcia i wypięcia. A buty mam z Decathlonu - 3 lata temu kupiłem za 150pln (w przeczenie) i służą do tej pory. Są wygodne.