royo34 Napisano 4 Września 2012 Napisano 4 Września 2012 Proszę o porównanie i ewentualne opinie ponizszych amortyzatorów: JudyTT(o ile dobrze wyszperałem model z 2004) http://allegro.pl/rock-shox-judy-tt-srebny-100mm-super-okazja-od-ba-i2546136497.html Suntour XCR-L.O, http://allegro.pl/amortyzator-suntour-xcr-l-o-100mm-czarny-2011-i2588066296.html Cenowo wygladają tak samo wic ten problem mamy z głowy.Oba są nowe więc tutaj też jest sprawa jasna. Chcę wymienić starego Suntoura(ma luzy) bez inwestowania wiekszej kwoty. Po prostu jeżdżę rekreacyjnie po dróżkach rowerowych i trochę po lesie więc nie potrzebuję żadnego cudeńka. Jeśli ktoś ma jakieś inne propozycje bardzo chetnie wysłucham. Jestem laikiem więc każda mądra rada jest dla mnie cenna.
beskid Napisano 4 Września 2012 Napisano 4 Września 2012 Miałem Judy tyle, że SL i jest to kowadło ale pancerne i w zasadzie niezniszczalne. Oczywiście do jazdy bez szaleństw. Aby w miarę przyzwoicie pracował trzeba co jakiś czas do środka zajrzeć a i bez tego idzie jeżdzić.
arek_wro Napisano 4 Września 2012 Napisano 4 Września 2012 Miałem kiedyś Judy TT, nawet chyba ten sam rocznik. Moim zdaniem to wyrób amortyzatoropodobny. Ledwo się uginał i na największych dziurach ciężko było wycisnąć z niego więcej niż połowę skoku. Ja odradzam, tym bardziej biorąc pod uwagę wiek tego kowadła.
beskid Napisano 4 Września 2012 Napisano 4 Września 2012 Jasne a XCR to amor pełną gębą. Trzeba było serwisować a poza tym czego się spodziewać po widłach za niecałe 3 stówy.
royo34 Napisano 4 Września 2012 Autor Napisano 4 Września 2012 2i regulaminu Czyli sprawa jasna. Dzieki za pomoc.
arek_wro Napisano 4 Września 2012 Napisano 4 Września 2012 Jasne a XCR to amor pełną gębą. Trzeba było serwisować a poza tym czego się spodziewać po widłach za niecałe 3 stówy. Serwsować można coś co jako nowe działało. Jak ktoś waży mniej niż 80 kg, zamiast Judy TT lepiej niech kupi sobie sztywny widelec. Na jedno wyjdzie a zostanie trochę kasy w kieszeni.