Skocz do zawartości

[stery] jakie stery? tapered?

czeskikminek

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Serwus,

Mam dylemat i proszę o pomoc. Chcę wybrać nowe stery, bo obecne się rozsypały. Chce dobrać stery do ramy, której główka sterowa jest w standardzie tapered. Widelec który będzie montowany ma rurę sterową 1 1/8'. Stery powinny być półzintegrowane.

Pytanie jakie stery dobrać ? Tapered ? Tapered z redukcją ? inne ? Kompletnie jestem zielony w tym temacie

Nadmienię, że obecnie mam zamontowany widelec 1 1/8 do tej ramy, znaczy się w sterach jest redukcja. Pytanie czy mogę z niej skorzystać kupując nowe ?

Zależy mi na lekkich a zarazem wytrzymałych sterach do xc. Czy ktoś mógłby zaproponować jakieś konkretne, sprawdzone modele ?

Pozdrawiam

czeski

Napisano

ciut ciężkawe jak na stery w tej cenie :) ale dziękuję za propozycję

PS. czy mając już redukcję w obecnych sterach, mogę szukać sterów pod tapered ( bez redukcji )? dobrze kombinuję ?

Napisano

Redukcja w obecnych sterach zapewne wygląda tak, że dolna część pierścienia osadzonego na rurze sterowej, który wkładasz w łożysko 1,5" ma otwór na na 1 1/8". W związku z tym, wątpię by pasowała ona do nowych sterów od innego producenta. Pomimo tego, że jest to jakiś taki tam element standardowy w rowerze, każdy producent rzepkę sobie po swojemu skrobie...