czeskikminek Napisano 21 Lipca 2012 Napisano 21 Lipca 2012 Serwus, Mam dylemat i proszę o pomoc. Chcę wybrać nowe stery, bo obecne się rozsypały. Chce dobrać stery do ramy, której główka sterowa jest w standardzie tapered. Widelec który będzie montowany ma rurę sterową 1 1/8'. Stery powinny być półzintegrowane. Pytanie jakie stery dobrać ? Tapered ? Tapered z redukcją ? inne ? Kompletnie jestem zielony w tym temacie Nadmienię, że obecnie mam zamontowany widelec 1 1/8 do tej ramy, znaczy się w sterach jest redukcja. Pytanie czy mogę z niej skorzystać kupując nowe ? Zależy mi na lekkich a zarazem wytrzymałych sterach do xc. Czy ktoś mógłby zaproponować jakieś konkretne, sprawdzone modele ? Pozdrawiam czeski
Mod Team Puklus Napisano 21 Lipca 2012 Mod Team Napisano 21 Lipca 2012 Może coś w tym stylu http://allegro.pl/fireeye-iris-sit-tapered-redukcja-mtb-fr-wys-0-i2497688416.html
czeskikminek Napisano 21 Lipca 2012 Autor Napisano 21 Lipca 2012 ciut ciężkawe jak na stery w tej cenie ale dziękuję za propozycję PS. czy mając już redukcję w obecnych sterach, mogę szukać sterów pod tapered ( bez redukcji )? dobrze kombinuję ?