dominiczek100 Napisano 21 Lipca 2012 Napisano 21 Lipca 2012 Witam. Chcicałem zapytać czy opłaca mi się kupno roweru Kross Level A7 2012, a dokładnie tego: Kross Level A7 2012 [a7r2] - Rowery Kross - Sklep rowerowy Mudserwis i nie chodzi jako tako o osprzęt ale o ramę bo w osprzęt lepszy zawsze moge póżniej zainwestować coś więcej a rama zostaje na dłużej dlatego interesuje mnie jakość Krossa i czy ta rama zda u mnie egzamin i się nada. Dodam że nie brałem pod uwage A8 ponieważ dowiedziałem się że to ta sama rama tylko troszke inny osprzęt więc troche drożej też. Waga 71kg wzrost 177cm
kemot1974 Napisano 21 Lipca 2012 Napisano 21 Lipca 2012 witam, a do czego potrzebny ten rower i gdzie zamierzasz nim smigać ? Witam. Chcicałem zapytać czy opłaca mi się kupno roweru Kross Level A7 2012, a dokładnie tego: Kross Level A7 2012 [a7r2] - Rowery Kross - Sklep rowerowy Mudserwis i nie chodzi jako tako o osprzęt ale o ramę bo w osprzęt lepszy zawsze moge póżniej zainwestować coś więcej a rama zostaje na dłużej dlatego interesuje mnie jakość Krossa i czy ta rama zda u mnie egzamin i się nada. Dodam że nie brałem pod uwage A8 ponieważ dowiedziałem się że to ta sama rama tylko troszke inny osprzęt więc troche drożej też. Waga 71kg wzrost 177cm
dominiczek100 Napisano 21 Lipca 2012 Autor Napisano 21 Lipca 2012 witam, a do czego potrzebny ten rower i gdzie zamierzasz nim smigać ? Głownie górskie trasy powiatu Nowosądeckiego i jego blizszych i dalszych sąsiednich terenów, ślady maratonów w tamtejszych teranch, w przyszłości bardzo możliwy maraton. Czyli głownie to do czego są przeznaczone tego typu rowery jak A7, A8 czy Scott Scale 80 nad którym kiedyś także się zastanawiałem.
kemot1974 Napisano 21 Lipca 2012 Napisano 21 Lipca 2012 według mnie wybó bardzo dobry, typowy rower do XC, kolega z grupy jeździe drugi sezon na A7 i bardzo sobie chwli. Głownie górskie trasy powiatu Nowosądeckiego i jego blizszych i dalszych sąsiednich terenów, ślady maratonów w tamtejszych teranch, w przyszłości bardzo możliwy maraton. Czyli głownie to do czego są przeznaczone tego typu rowery jak A7, A8 czy Scott Scale 80 nad którym kiedyś także się zastanawiałem.
dominiczek100 Napisano 21 Lipca 2012 Autor Napisano 21 Lipca 2012 według mnie wybó bardzo dobry, typowy rower do XC, kolega z grupy jeździe drugi sezon na A7 i bardzo sobie chwli. A ta waga...?? 13,99 kg jak na tego typu rower to troche dużo..w innych miejscach internetu podawana jest 11,80 czy w okolicach 12...a to prawie 14 tu wydaje mi się troche przesadzone..
dominiczek100 Napisano 21 Lipca 2012 Autor Napisano 21 Lipca 2012 rama nie waży 14 kg. Bardzo dobra rama! No to jeszcze ostatnie pytanie czy da się na nim czasem przejechać dłuzsza trase bardziej głownie po asfalcie czy raczej kiepsko będzie z komfortem jazdy w środowisku które nie jest jego domyślnym. I o ogólnie jak wygląda komfort jazdy patrząc z dłuzszej perspektywy na nim, bo po kilku minutach jazdy w poblizu sklepu raczej cięzko to ocenić całkowicie jednoznacznie.
kemot1974 Napisano 21 Lipca 2012 Napisano 21 Lipca 2012 rower waży poniżej 12 kg, osprzęt SLX + DEORE też Ok. Ja mam mieszankę SLX ( korba, manetki, hamulce, przednia przerzutka) i jestem bardzo zadowolony. Jedyna niewiadoma to kierownica i wspornki, ale tak jak pisałeś można wymienić. rama nie waży 14 kg. Bardzo dobra rama!
beskid Napisano 21 Lipca 2012 Napisano 21 Lipca 2012 Wagą się absolutnie nie przejmuj bo coś pomylili. Za te pieniądze z tym osprzętem i hamulcami to bardzo dobry wybór nie ma dwóch zdań. Co do dłuższej jazdy to sam się musisz przekonać ale osobiście na na tego typu sprzęcie spędzam nie raz cały dzień.
beardman Napisano 21 Lipca 2012 Napisano 21 Lipca 2012 No to jeszcze ostatnie pytanie czy da się na nim czasem przejechać dłuzsza trase bardziej głownie po asfalcie czy raczej kiepsko będzie z komfortem jazdy w środowisku które nie jest jego domyślnym.. Na asfaltowe trasy wystarczy kupic węższe opony (np kenda kwest 1,5 lub maxis detonator). Choć mnie sie też zdarzało na 15-kilowym fullu z oponami 2,3 robic trasy >100km po asfalcie i też da radę. Aczkolwiek jest to troche męczące. Wracając do tematu ten rowerek mozna potem w miarę potrzeb bardzo fajnie modyfikować. Pozdrawiam
dominiczek100 Napisano 21 Lipca 2012 Autor Napisano 21 Lipca 2012 Na asfaltowe trasy wystarczy kupic węższe opony (np kenda kwest 1,5 lub maxis detonator). Choć mnie sie też zdarzało na 15-kilowym fullu z oponami 2,3 robic trasy >100km po asfalcie i też da radę. Aczkolwiek jest to troche męczące. Wracając do tematu ten rowerek mozna potem w miarę potrzeb bardzo fajnie modyfikować. Pozdrawiam Wielkie dzięki, rozwialiście większość moich wątpliwosc. Ewentualnie bede jeszcze pisał gdyby wyszło cos nowego. Pozdrawiam;)
rastatajm Napisano 23 Lipca 2012 Napisano 23 Lipca 2012 Te komponenty które są w nim wyglądają na bardzo dobre jakościowo, mówię o mostku, kierownicy... z wagą też podobno nie najgorzej.
Waler Napisano 24 Lipca 2012 Napisano 24 Lipca 2012 Sama rama wazy ok 1750-1850g. Lepiej zainwestowac w gianta xtc -b.baaaaaardzo dobra rama. Ewentualnie merida lite.
MokryxD Napisano 24 Lipca 2012 Napisano 24 Lipca 2012 @up Tylko Giant XTC jest strasznie wylajtowana i potrafi pękać oraz później są problemy z gwaracją, bo nie chcą uznać.
dominiczek100 Napisano 7 Sierpnia 2012 Autor Napisano 7 Sierpnia 2012 Już zakupiłem tego Krossa, po pierwszych 100km jestem bardzo z niego zadowolony;) jedyne co to jakie opony polecalibyście na asfalt?? Celem ich zakupu nie jest domyślnie używanie go do jazdy po asfalcie w większości zresztą co widać w postach wyżej, ale mam taka sytuacje że także często oprócz gór i xc bedę go używał zamiast transportu typu autobus i będę miał do przejechania ok 40 km asfaltem a także jazda po mieście, dlatego po porstu szkoda mi jego domyślnych opon na taką jazdę.
solo83 Napisano 7 Sierpnia 2012 Napisano 7 Sierpnia 2012 Ja osobiście ujeżdżam XTC od roku. Ważę115kg i jakoś nie odczuwam wylajtowania. Pode mną jest sztywna a nie oszczędzam sprzętu. naprawdę polecam wzięcie pod uwagę Gianta. Pozdrower
rzezniol Napisano 8 Sierpnia 2012 Napisano 8 Sierpnia 2012 · Ukryte przez Franio, 8 Sierpnia 2012 - Brak powodu Ukryte przez Franio, 8 Sierpnia 2012 - Brak powodu Sorki ;-)
beardman Napisano 10 Sierpnia 2012 Napisano 10 Sierpnia 2012 Już zakupiłem tego Krossa, po pierwszych 100km jestem bardzo z niego zadowolony;) jedyne co to jakie opony polecalibyście na asfalt?? Celem ich zakupu nie jest domyślnie używanie go do jazdy po asfalcie w większości zresztą co widać w postach wyżej, ale mam taka sytuacje że także często oprócz gór i xc bedę go używał zamiast transportu typu autobus i będę miał do przejechania ok 40 km asfaltem a także jazda po mieście, dlatego po porstu szkoda mi jego domyślnych opon na taką jazdę. Jeżeli chcesz tanie opony na asfalt to ja jeździłem na kendach kwest 1,5 i były całkiem fajne. Coś takiego: http://allegro.pl/kenda-kwest-k193-26-x-1-50-opona-drut-2012-ctbike-i2485956897.html Jedyny minus to to, że były trochę niepewne w deszczu (mam na mysli solidna ulewę). Używałem na zmianę z górskimi w miarę potrzeb. Bez problemu wchodzą na standardowe górskie obręcze. Od biedy nawet idzie szerszą dętkę w nich upchać (sprawdziłem). Plus jest taki, że do perfekcji opanowałem zmianę ogumienia... ;-) Z innych polecane są detonatory maxissa. Ale są już droższe. Pozdrawiam
dominiczek100 Napisano 10 Sierpnia 2012 Autor Napisano 10 Sierpnia 2012 amor spisuje sie jak należy, co do propozycji przemyślenia Gianta to już napisałem że zakupiłem A7. A czy na tych Kwestach da sie jeździć po srednio twardym terenie czy one są typowo tylko pod asfalt i bardzo kiepsko z czymkolwiek innym?? A co np możecie powiedzieć o takich gumach?? http://www.mudserwis.com/opona-maxxis-wormdrive-26x190-kv-60tpi-70a-p-1024.html
beardman Napisano 10 Sierpnia 2012 Napisano 10 Sierpnia 2012 Kwesty są głównie na asfalt i utwardzone drogi (szuter, kamyki itp). Spokojnie da radę na nich też jeździć po ubitych ściezkach leśnych czy polnych.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.