Skocz do zawartości

[Amortyzator] Przedni do 800zł


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Tak jak w temacie.

Co byście polecali do takiej kwoty?

 

Czas wymienić mojego XCR'a na coś lepszego.

 

W serwisie polecają mi RST Titan'a bo ciężko znaleźć coś rozsądniejszego do tej ceny.

Wasze sugestie?

 

Zaznaczam że jestem amatorem, ale czasami biorę udział w maratonach, ale na rowerze jeżdżę ogólnie sporo.

Zarówno po lesie jak i szosa.

 

Moja Waga +/- 86-88kg

 

Z góry dziękuję za pomoc!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Titan Air jest ciekawą opcją - poza normalnymi regulacjami ma jeszcze regulację kompresji, ale zauważ, że ma dużą wysokość (oś-korona) no i nie jest lekki. Sprawdź czy nie popsuje Ci geometrii. W tej cenie może znajdziesz Suntoura Axona, a w Bike-Center znajdziesz RS Recona z TK. Lub coś używanego. Ja kupiłem Recona z MC w świetnym stanie za 500 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze swojej strony poleciłbym SR Epicon z 2012 r. Cena do jakości odpowiednia, możliwość ustawienia ciśnienia, różne regulacje i waga ok. 1670 g.

 

Poszukaj na forum jest dużo podobnych tematów gdzie wszystko jest rozbrojone na czynniki pierwsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@afly

 

 

Niestety ten kolor od razu odpada chociaż cena naprawdę przyzwoita.

Jednak do mojego czarnego Authora to ni jak ma się do całości:)

 

Co do F1rst'a troszkę może mi zabraknąć kasy.

 

Generalnie sprawa wygląda tak, że tego Titana Air RL mogę mieć za ~640zł i w takiej kwocie chciałem się zmieścić.

Jednak sporo znajomych podpowiada mi aby jakoś wyskrobać jeszcze z 200 zł i właśnie rozglądać się za jakimś RS albo Suntour.

 

A może właśnie w granicach 600 zł da się znaleźć coś rozsądnego? Czy odpuścić sobie to?

 

Ja na moim XCR przeżyłem jakoś 4 sezony, a że wymagania są większe to i czas na upgrade sprzętu.

Zaznaczam że nie mam jakiś uprzedzeń do innych marek.