Scottand Napisano 10 Czerwca 2012 Napisano 10 Czerwca 2012 Witam. Z góry proszę o zrozumienie jeśli walnę jakiegoś babola ponieważ w temacie rowerów jestem kompletnym laikiem i jest to również mój pierwszy post na tymże forum. Zaplanowałem zakup roweru trekkingowego i do takiego zakupu dzisiaj doszło a że tak jak pisałem, jestem laikiem, proszę napiszcie coś o podzespołach i czy nie utopiłem kasy ( sprzedawca zapewnił że w ciągu dwóch tyg. mogę go zwrócić gdybym zauważył rażące usterki - dlatego też ten temat umieściłem tutaj a nie w "Wasze rowery") Na ostatnim zdjęciu widać dokładnie naklejkę Scotta na ramie i z tym wiąże się pytanie: czy ktoś widział takiego Scotta ponieważ papierów na niego niestety nie dostałem, a w necie takiej ramy Scotta również nie doszukałem się. Tak jak wspominałem, rower będzie przeznaczony na dojazdy do pracy około 6 km dziennie (głownie trasa asfaltowa). Moja waga to ok.85 kg przy 185 cm wzrostu a bohater tematu to poniższy rowerek : Z góry dziękuję za każdą opinię
Nevermore Napisano 12 Czerwca 2012 Napisano 12 Czerwca 2012 Raczej nie utopiłeś kasy, ale wyczyść kasetę i przygotuj się do zmiany łańcucha. Jeśli chodzi o przerzutki, jak dla mnie to najtańsza seria shimano, też może niedługo być do wymiany chociaż optycznie na razie napęd całkiem całkiem. Widelec pewnie "amortyzowany" jedynie z nazwy. Lekkie wątpliwości budzi także ta jednoczłonowa kierownica
Scottand Napisano 12 Czerwca 2012 Autor Napisano 12 Czerwca 2012 Jak na razie to jeździ mi się nim całkiem sympatycznie, a i nie zauważyłem większych usterek (siodełko mogłoby być trochę wygodniejsze, i widelec bardziej tłumić nierówności ). Co od czyszczenia roweru to zamierzam go rozebrać na części pierwsze i porządnie wypucować. pozdrawiam