rs8 Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 Witam, w zeszłym roku zleciłem firmie renowacje mojej ramy, wszytsko było prawidłowo pozabezpieczane tylko troche farby osadziło się na gwincie ramy tam gdzie wkrecam suport, jak oczyścic gwint zeby go nie zepsuć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gandw1 Napisano 10 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2012 Zależy jak mocno zalany farbą możesz wkręcić jakiś stary suport to powinien zedrzeć farbę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lajtspid Napisano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2012 Jeśli to lakier proszkowy, to radzę odowedzić mechanika rowerowego, który ma narzynkę do gwintu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rs8 Napisano 28 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 Panowie jeszcze jakieś inne rady? Bo suportu dalej nie moge wkręcic :/ jakieś sciągacze do farb ruszą to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DejvChylonia Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 Dolacze sie do tematu. Mam zamiar proszkować i malować moją ramę, czy mam jakoś odpowiednio zabezpieczyć gwinty od suportu i miejsce na stery czy nie muszę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2012 Gwint mufy można zabezpieczyć wkręcając stare miski suportu ... lub poprostu papierem ... podobnie z rurą sterową nie do końca nabite miski sterów albo papier. Papierem wypełniamy na ciasno Nie zapomnij tez o zabezpieczeniu otworu rury podsiodłowej. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DejvChylonia Napisano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2012 Gwint mufy można zabezpieczyć wkręcając stare miski suportu ... lub poprostu papierem ... podobnie z rurą sterową nie do końca nabite miski sterów albo papier. Papierem wypełniamy na ciasno Nie zapomnij tez o zabezpieczeniu otworu rury podsiodłowej. Pozdro Dzięki wielkie ; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcingrychtol Napisano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2012 Samego papieru nie polecam, zdecydowanie lepsze miski. Papierem dobrze wypełnić mufę w środku, żeby otworami się lakier do środka nie dostał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lajtspid Napisano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2012 Dokładnie, sam papier to za mało i zwykle gwint w mniejszym lub większym stopniu będzie zapaprany. Najlepsze są stare miski i nakręki w inne gwintowane otwory. jeśli takie w ramie są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DejvChylonia Napisano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2012 Dokładnie, sam papier to za mało i zwykle gwint w mniejszym lub większym stopniu będzie zapaprany. Najlepsze są stare miski i nakręki w inne gwintowane otwory. jeśli takie w ramie są. Byłem u serwisanta powiedział, żebym po prostu nie wyjmował starego suportu .. (i tak kupuje nowy) Dobrze prawi ? Stery też wymieniam więc stwierdził, żebym miski zostawił i bd si, ale nie wiadomo czy miska nie zasłoni części ramy i czy tam się lakier dostanie .. ? Żeby nie było 1cm bez farby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cienkun Napisano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2012 Byłem u serwisanta powiedział, żebym po prostu nie wyjmował starego suportu .. (i tak kupuje nowy) Dobrze prawi ? Stery też wymieniam więc stwierdził, żebym miski zostawił i bd si, ale nie wiadomo czy miska nie zasłoni części ramy i czy tam się lakier dostanie .. ? Żeby nie było 1cm bez farby no właśnie może tak się zdarzyć że nowe stery będą zasłaniały mniej i będzie potem nie domalowane... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rzezniol Napisano 1 Lipca 2012 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2012 Tak czy inaczej trzeba to zrobic z głową. Może się zdarzyć że jak zostawisz nieruszone stery i suport to po malowaniu proszkowym przy demontażu popeka lakier bo miski będą pomalowane razem z ramą. Dlatego lepiej zeby miski byly nie do konca wkręcone / wbite tak zeby odsłonić krawedz ramy. Po malowaniu krawędź mozna dopracowac papierem sciernym. Pozdro TapaTalk'nięte z Andka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.