Skocz do zawartości

[KASK] Jaki polecacie do 120zł

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Tak jak w temacie, przyszedł czas na kupno nowego kasku, mogę przeznaczyć na niego budżet w wysokości 120zł. Co polecacie w tej kategorii cenowej. Z góry mówie, że jestem zielony w tym temacie. JAk możecie, to podajcie jakieś linki, propozycje.

Napisano

Jest wiele dobrych firm, nie można powiedzieć, że jakaś jest zła. Wybór kasku zależy od dopasowania do głowy, wagi, ilości i jakości wentylowania. Na to trzeba patrzeć, ale i tak najlepiej się przejechać do sklepu. Co jak co, ale odzież trzeba najlepiej przymierzyć i zobaczyć jak leży. Każdy przecież ma inny kształt głowy. wink.gif

Do 120 zł powinno udać się coś znaleźć, ale czasami warto trochę dołożyć grosza :)

Napisano

A ja ostatnio zakupiłem taki:http://www.isport.pl/kask-bell-avanti-czerwony-p-1995.html

I jestem bardzo zadowolony wyszedł mnie całe 99,90, jest wygodny, dobrze leży na głowie za tą cene polecam

Napisano

Załamujecie. Każdy rzuca linkiem i pisze, że dobrze leży na głowie - a porównywaliście swoje głowy z głową autora tematu? Jedynie YgreK coś tam wspomniał, jednak warto zauważyć, że kask =/= odzieży - pewnie z tego powodu, że odzież albo będzie źle leżeć, albo będzie za bardzo opięta - za to kask już chyba nie może ściskać czachy, nie mam racji? :whistling:

Autorowi polecam wizytę w sklepie, przymiarkę i ewentualnie kupienie tego modelu na miejscu/Allegro.

Napisano

Ale wygoda nie sprowadza się tylko to leżenie kasku na głowie, ale także wentylacji i tego, czy materialy, ktore przylegaja do glowy sa odpowiednie. Aby kask nie ścisckal dobiera sie odpowieni rozmiar, bo ksztalt glowy u kazdego jest w miare taki sam, chyba ze ktos ma kwadratowa glowe, nie wiem...

Napisano