prezi Napisano 17 Marca 2012 Napisano 17 Marca 2012 Przed zimą oddałem ww. na przegląd, pierwszy zresztą. Dziś otworzyłem sobie sezon i zauważyłem, że widelec gwiżdże/sapie przy powrocie. Jakby powietrze zasysał. Ale wcześniej tego nie było, a widelec jest przecież sprężynowy. Co o tym sądzicie?
stpman Napisano 17 Marca 2012 Napisano 17 Marca 2012 Masz tam regulację tłumienia powrotu? Jeśli tak to spróbuj zwiększyć szybkość powrotu.
Nastar Napisano 17 Marca 2012 Napisano 17 Marca 2012 Mam to samo ale w amorku ROCK SHOX Recon Silver TK 100mm, coil PopLoc Remote Lockout. Przecież sprężyny powietrznej tam nie ma a coś sapie przy większych ugięciach. Rozumiem, że regulacja odbywa się u mnie pokrętłem Preload ? Kręcąc na "+" zwiększam wstępne napięcie sprężyny i utwardzam amor ? A co znaczą oznaczenia "żółwia" i "zająca" na amorze ? Do czego to się je ? Jestem początkującym użytkownikiem hardtaila więc z góry sorry za ew. banalne pytania :-)
kadargo Napisano 17 Marca 2012 Napisano 17 Marca 2012 Panowie, pokrętło na dole prawej goleni przekręcamy w stronę króliczka... jak dalej "sapie" zaczynamy się martwić. To co będziecie przekręcać, to tłumienie odbicia. A to co słychać to olej w tłumiku przepływajacy przez otworki w jego wnętrzu.
prezi Napisano 18 Marca 2012 Autor Napisano 18 Marca 2012 Panowie, pokrętło na dole prawej goleni przekręcamy w stronę króliczka... jak dalej "sapie" zaczynamy się martwić. To co będziecie przekręcać, to tłumienie odbicia. A to co słychać to olej w tłumiku przepływajacy przez otworki w jego wnętrzu. Dzięki dobry człowieku! To było właśnie to! Mam jeszcze jedno pytanie. Jak to testowałem to się okazało, że przy dużym ugięciu słuchać takie pojedyncze stuknięcie. Nie wiem w której goleni bo wiszę wtedy na kierownicy. Czy to możliwe, że sprężyna tak stuka?
prezi Napisano 18 Marca 2012 Autor Napisano 18 Marca 2012 Tak to najprawdopodobniej sprężyna. Znalazłem inne tego rodzaje opisy. Rozumiem, że to niczemu nie szkodzi i nie mam tego przeżywać?