Skocz do zawartości

[do 3500zl] Na górki i pagórki :)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Zamierzam kupić swój pierwszy prawdziwy rower górski. Zastosowanie - wszystko poza szosą, czyli jazda po lesie, na mniejszych lub większych górkach, zjazdy po wertepach itp., z czasem jakieś wypady w góry (jak się oswoję z tematem). Będzie to mój pierwszy rower górski, na szosę mam Gianta OCR Special. Jako, że jestem zielony jeśli o rowery górskie to chciałbym abyście mi coś doradzili. Mój wzrost to 181cm, waga +/- 70KG. Zastanawiałem się nad kołami 28" - tylko czy przy moim wzroście jest sens płacić więcej za rower z takimi kołami?

 

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi - były bardzo pomocne :laugh:

 

Puki co wpadł mi w oko taki sprzęt: http://allegro.pl/show_item.php?item=1998089839&msg=Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.&msgtoken=048a25b10f8bf5405c1e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62

 

tylko nie wiem czy jest jeszcze dostępny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Zamierzam kupić swój pierwszy prawdziwy rower górski. Zastosowanie - wszystko poza szosą, czyli jazda po lesie, na mniejszych lub większych górkach, zjazdy po wertepach itp., z czasem jakieś wypady w góry (jak się oswoję z tematem). Będzie to mój pierwszy rower górski, na szosę mam Gianta OCR Special. Jako, że jestem zielony jeśli o rowery górskie to chciałbym abyście mi coś doradzili. Mój wzrost to 181cm, waga +/- 70KG. Zastanawiałem się nad kołami 28" - tylko czy przy moim wzroście jest sens płacić więcej za rower z takimi kołami?

 

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi - były bardzo pomocne :laugh:

 

Puki co wpadł mi w oko taki sprzęt: rower CUBE LTD TEAM 2011 + GRATISY ---- OKAZJA !!! (1998089839) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

 

tylko nie wiem czy jest jeszcze dostępny...

 

Zwiększyłem budżet do 4000zł i mam puki co takie opcje jak:

 

http://strefasportu.pl/rower-cube-team-white-metal-blue-2011-p-278.html