Skocz do zawartości

[Amortyzator]Problem z poprwnym działaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, pod koniec wakacji zakupiłem rowerek Kross Sign Ds, ze względów na to, że jestem początkującym a on do nauki w swojej kategorii cenowej nadaje sie idealnie :) Od samego początku zastanawiałem się nad amorem, tak wiem nie jest on jakiś wygórowany ale kolega również ma tego krossa z seryjnym RST Launch i działa o wiele lepiej. Mój chodzi b. ciężko, a po pewnym czasie zauważyłem, że pokrętło na lewym goleniu przekręca się nieskończoną ilość razy choć powinno tylko kilkanaście, u kolegi działa normalnie. Pokrętło od tłumienia działa poprawnie. No i moje pytanie co z tym zrobić? Nie znam się za bardzo na amorkach ;/

Napisano

Kupiłeś nowy czy używany rower? Jak nowy to na gwarancje. Jeżeli nic przy nim nie grzebałeś, a był używany już to znaczy, że poprzedni właściciel musiał coś zrobić.

• Mod Team
Napisano

Nie przejmuj sie w RST pokrętła były raczej dekoracyjnie, a jak chcesz zeby działał jak trzeba to go roskrec wyczyść, nasmaruj porządnie i bedzie jakis ... tydzien ok :D

Napisano

Rower mam oczywiście nowy nie lubie używek. Amor planuje wymienić ale w najbliższym czasie musi mi wystarczyć. Tylko denerwuje mnie, że innym ta regulacja działa a mi nie ;/ A więc oddać na gwarancje, czy sam coś pokombinować?

Napisano
Nie przejmuj sie w RST pokrętła były raczej dekoracyjnie, a jak chcesz zeby działał jak trzeba to go roskrec wyczyść, nasmaruj porządnie i bedzie jakis ... tydzien ok

Kolega jak Launcha zrobił to mu pod 40 kg pracował pięknie przez jakiś rok (dalej już wymienił na Duro FR) :D A jego sposobem było... przypadkowym rozwaleniem korka(Przynajmniej tak podejrzewamy że to przez ten korek ten amor zaczął chodzić w miarę normalnie ;) ) A ten kolegi to był wersja 130mm. Co do autora- oddaj na gwarancję może coś pomoże :)

Napisano