Skocz do zawartości

[Amortyzator]Problem z poprwnym działaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć, pod koniec wakacji zakupiłem rowerek Kross Sign Ds, ze względów na to, że jestem początkującym a on do nauki w swojej kategorii cenowej nadaje sie idealnie :) Od samego początku zastanawiałem się nad amorem, tak wiem nie jest on jakiś wygórowany ale kolega również ma tego krossa z seryjnym RST Launch i działa o wiele lepiej. Mój chodzi b. ciężko, a po pewnym czasie zauważyłem, że pokrętło na lewym goleniu przekręca się nieskończoną ilość razy choć powinno tylko kilkanaście, u kolegi działa normalnie. Pokrętło od tłumienia działa poprawnie. No i moje pytanie co z tym zrobić? Nie znam się za bardzo na amorkach ;/

Napisano

Kupiłeś nowy czy używany rower? Jak nowy to na gwarancje. Jeżeli nic przy nim nie grzebałeś, a był używany już to znaczy, że poprzedni właściciel musiał coś zrobić.

  • Mod Team
Napisano

Nie przejmuj sie w RST pokrętła były raczej dekoracyjnie, a jak chcesz zeby działał jak trzeba to go roskrec wyczyść, nasmaruj porządnie i bedzie jakis ... tydzien ok :D

Napisano

Rower mam oczywiście nowy nie lubie używek. Amor planuje wymienić ale w najbliższym czasie musi mi wystarczyć. Tylko denerwuje mnie, że innym ta regulacja działa a mi nie ;/ A więc oddać na gwarancje, czy sam coś pokombinować?

Napisano
Nie przejmuj sie w RST pokrętła były raczej dekoracyjnie, a jak chcesz zeby działał jak trzeba to go roskrec wyczyść, nasmaruj porządnie i bedzie jakis ... tydzien ok

Kolega jak Launcha zrobił to mu pod 40 kg pracował pięknie przez jakiś rok (dalej już wymienił na Duro FR) :D A jego sposobem było... przypadkowym rozwaleniem korka(Przynajmniej tak podejrzewamy że to przez ten korek ten amor zaczął chodzić w miarę normalnie ;) ) A ten kolegi to był wersja 130mm. Co do autora- oddaj na gwarancję może coś pomoże :)

Napisano

nie jestem pewien co do budowy RST ale kojarze, że lewa regulacja służyła za regulacje szeroko pojmowanej "twardości", w związku z tym, że jest to budżetowy widelec wnetrze jest wykonane ze średniej jakości materiałów i możliwe jest, że polamałeś delikatne elementy regulacji, dlatego kręci się w kółko. Pamietam, że w SR XCM miałem taką sytuacje a było to spowodowane peknięciem takiego pręcika w kształcie klucza imbusowego który kosztował 2,50zł, a wymiana jest banalna. Domaganie się gwarancji jest raczej mało opłacalne, owa regulacja jest nieskuteczna lub w ogóle nie efektywna po dłuzszym uzytkowaniu. A co do poprawy pracy: czyszczenie i smarowanie to dbanie o widelec którego wymaga kazdy, a w Twoim przypadku jest jeszcze jedna opcja, Launch ma plastikowe elastometry które można skracać, poprawia to płynność i zakres pracy a instrucja jak to zrobić była szeroko opisywana, pozdrawiam

Napisano

Kolega jak Launcha zrobił to mu pod 40 kg pracował pięknie przez jakiś rok (dalej już wymienił na Duro FR) :D A jego sposobem było... przypadkowym rozwaleniem korka(Przynajmniej tak podejrzewamy że to przez ten korek ten amor zaczął chodzić w miarę normalnie ;) ) A ten kolegi to był wersja 130mm. Co do autora- oddaj na gwarancję może coś pomoże :)

Ja również mam wersje 130mm, ale wole się nie bawić w ,,rozwalanie" korka :) Chyba jednak oddam na gwarancje, tylko nie wiem kiedy. Ale mam jeszcze jedno pytanie, czy po kupnie roweru trzeba po miesiącu oddać na przegląd, żeby mieć gwarancje dalej?

 

<br />

nie jestem pewien co do budowy RST ale kojarze, że lewa regulacja służyła za regulacje szeroko pojmowanej "twardości", w związku z tym, że jest to budżetowy widelec wnetrze jest wykonane ze średniej jakości materiałów i możliwe jest, że polamałeś delikatne elementy regulacji, dlatego kręci się w kółko. Pamietam, że w SR XCM miałem taką sytuacje a było to spowodowane peknięciem takiego pręcika w kształcie klucza imbusowego który kosztował 2,50zł, a wymiana jest banalna. Domaganie się gwarancji jest raczej mało opłacalne, owa regulacja jest nieskuteczna lub w ogóle nie efektywna po dłuzszym uzytkowaniu. A co do poprawy pracy: czyszczenie i smarowanie to dbanie o widelec którego wymaga kazdy, a w Twoim przypadku jest jeszcze jedna opcja, Launch ma plastikowe elastometry które można skracać, poprawia to płynność i zakres pracy a instrucja jak to zrobić była szeroko opisywana, pozdrawiam<br />

<br />

<br />

Pisze nowy post, gdyż nie mam opcji edytuj. W sumie to masz racje, jednak chyba się wstrzymam z gwarancją skoro to taki duperel. No cóż, w każdym razie dzięki za pomoc, amor rozbiore, wyczyszcze, nasmaruje, i potraktuje brunoxem. Jak by nic nie dało, to może skróce części tak jak piszesz. Ja raczej elemtu żadnego nie połamałem, regulacja działała tak od nowości (możliwe uszkodzenie przy trasnporcie). A mógł byś mi jeszcze napisać jak rozebrać lewą cześć? Bo z prawą se poradziłęm. Pozdro</p>

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...