Ziba998 Napisano 23 Lutego 2012 Napisano 23 Lutego 2012 Cześć, pod koniec wakacji zakupiłem rowerek Kross Sign Ds, ze względów na to, że jestem początkującym a on do nauki w swojej kategorii cenowej nadaje sie idealnie Od samego początku zastanawiałem się nad amorem, tak wiem nie jest on jakiś wygórowany ale kolega również ma tego krossa z seryjnym RST Launch i działa o wiele lepiej. Mój chodzi b. ciężko, a po pewnym czasie zauważyłem, że pokrętło na lewym goleniu przekręca się nieskończoną ilość razy choć powinno tylko kilkanaście, u kolegi działa normalnie. Pokrętło od tłumienia działa poprawnie. No i moje pytanie co z tym zrobić? Nie znam się za bardzo na amorkach ;/
lyndowss Napisano 24 Lutego 2012 Napisano 24 Lutego 2012 Kupiłeś nowy czy używany rower? Jak nowy to na gwarancje. Jeżeli nic przy nim nie grzebałeś, a był używany już to znaczy, że poprzedni właściciel musiał coś zrobić.
Mod Team Puklus Napisano 24 Lutego 2012 Mod Team Napisano 24 Lutego 2012 Nie przejmuj sie w RST pokrętła były raczej dekoracyjnie, a jak chcesz zeby działał jak trzeba to go roskrec wyczyść, nasmaruj porządnie i bedzie jakis ... tydzien ok
Ziba998 Napisano 24 Lutego 2012 Autor Napisano 24 Lutego 2012 Rower mam oczywiście nowy nie lubie używek. Amor planuje wymienić ale w najbliższym czasie musi mi wystarczyć. Tylko denerwuje mnie, że innym ta regulacja działa a mi nie ;/ A więc oddać na gwarancje, czy sam coś pokombinować?
Airsofter Napisano 24 Lutego 2012 Napisano 24 Lutego 2012 Nie przejmuj sie w RST pokrętła były raczej dekoracyjnie, a jak chcesz zeby działał jak trzeba to go roskrec wyczyść, nasmaruj porządnie i bedzie jakis ... tydzien ok Kolega jak Launcha zrobił to mu pod 40 kg pracował pięknie przez jakiś rok (dalej już wymienił na Duro FR) A jego sposobem było... przypadkowym rozwaleniem korka(Przynajmniej tak podejrzewamy że to przez ten korek ten amor zaczął chodzić w miarę normalnie ) A ten kolegi to był wersja 130mm. Co do autora- oddaj na gwarancję może coś pomoże