Skocz do zawartości

[rower] do 3.600zł


Sacra

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam serdeczną prośbę o poradę...

 

Chce kupić rower w miare uniwersalny - ale jednak przeznaczony do jazdy miejskiej - głownie do pracy , do sklepów - ale jednocześnie w miarę lekki i bardzo dobrze zamortyzowany - żeby nie starszny był mu jakiś wyższy krawężnik czy gdyby trzeba było skądś zeskoczyć...

Maxymalnie mogę przeznaczyć 3.600zł i myślałem o jakimś dobry MTB - np Cube Ltd Pro ... on wydaje mi się dość dobry i w miarę uniwersalny , tym bardziej że można byłoby zmienić w nim opony powiedzmy na jakieś bardziej miejskie...

 

Nie wiem czy rower o którym myślę to dobry wybór jesli chodzi o moje oczekiwania i bardzo Was proszę o pomoc w tym temacie (co polecacie).

Uważam , że kwota jaką dysponuje nie jest mała i można coś fajnego już w tej cenie wybrać...

 

Ps. Rozważałem jeszcze ewentualnie jakiegos 29'era ...

 

Generalnie jestem dość zielony w temacie rowerów ale właśnie taką kwotę chce przeznaczyć i kupić coś naprawde dobrego...

 

Dziekuje z góry za pomoc i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3600 PLN zostawić pod sklepem bez opieki? Musisz bardzo ufać ludziom.

Jeśli masz ochotę jeździć na zakupy to może przydałby ci się bagażnik. W takim wypadku zastanów się na 29er'em od Authora. Ma mocowania w ramie więc obejdzie się bez kombinacji. Co do opon to zmienić można w każdym. Ja w swoim sztywniaku mam 700x35 nie mam problemów z przeszkodami w miejskiej dżungli. Nie wiem czego oczekujesz od roweru ale dla mnie uniwersalny to rower crossowy np. Kross Evado.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach