Skocz do zawartości

Patron920

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Maciek
  • Skąd
    Szczecin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Patron920

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. https://www.gear-calculator.com
  2. Ja bym szukał z Boschem gen 5 jeżeli dą radę w tych pieniądzach. Najważniejsza geometria i wygodna pozycja, reszta później.
  3. To nie jest rower na ścieżki. Jeszcze powiedz mi, że jeździ z prędkością innych rowerów, nie męczy hałasem czy spalinami nie smrodzi. Człowiek człowiekowi człowiekiem. A wystarczy trochę wyobraźni i empatii dla innych, żeby bez odwoływania się do przepisów to rozumieć.
  4. bateria i instalacja wyeliminowana, to pozostaje na logikę gniazdo na silniku i sam silnik
  5. super, też muszę sprawdzić czy mi pomoże... dzięki
  6. @luker7 i jak zdecydowałeś? Mam ten sam problem, ale myślę, że to na gwarancji nie przejdzie. Ja już łożyska w bębenku zmieliłem przy 1500km około. Serwis (płatny) mi je wymienił wtedy. Teraz koło zaczyna łapać lekki luz. Tu masz łopatologicznie serwis wersji fh-mt410: https://youtu.be/EpVnW11MgpU?si=PJ8uI8AKRFyUndGQ
  7. też próbuje to rozkminić właśnie. Z rysunku wynika, że tam są łożyska i nic się nie skręca chyba. Więc wychodzi, że to luz na łożyskach. Ktoś ma doświadczenie?
  8. może trzeba przesmarować? kierunek łańcucha na wpływ na jakość przerzucania
  9. eMTB szybciej daje więcej mocy. Tour+ na płaskie, eMTB na górki
  10. częstotliwość cykania zgadza się z obrotem koła. Może tarcza hamulcowa haczy albo coś przy piaście? Gwoździa w oponie nie masz? 🙂 Inne elementy nie dawałyby tak regularnego dźwięku, myślę.
  11. jeżeli chcesz mieć bardziej wyprostowaną pozycję, to działasz mostkiem i/lub kierownicą. Mostek wyższy i/lub krótszy, kiera z wzniosem i większym kątem chwytów. Siodło zostawiasz, bo ono musi być dopasowane do nóg i pedałów. Wyobraźnia 3D by się przydała. Usiądź na rowerze na jakimś stojaku i kombinuj jak ci wygodnie się siedzi, a później w tym miejscu powinna wypaść kierownica wynikowo. Można też wymienić ramę/rower na krótszy reach, ale to już gruba inwestycja.
  12. Ja mam Thule składany z hakiem fix4bike i jest sztos. po złożeniu spokojnie mieści się w bagażniku. Żeby rowery się nie ocierały, montujesz przerzutkami na zewnątrz i obniżasz siodła (wygodnie gdy masz droppery). Zawsze warto też wyposażyć się w gęstą gąbkę czy jakiś filc żeby włożyć w miejscach, gdzie jest ryzyko kontaktu i przetarcia. Rowery pracują - chwieją się w czasie jazdy.
  13. sprawdź czy linka nie jest zbyt napięta i czy się na ile blokuje - puszcza do końca
  14. Chyba wszystkie poważniejsze mierzą moc, bo to podstawa ich pracy - im więcej ty naciśniesz, tym więcej ci doda. To nie motorynka. Ważna jest też wysoka kadencja. Wyświetlacz dużo informacji daje, a Bosch na przykład ma swoją apkę współpracująca via Bluetooth z silnikiem i z każdego przejazdu masz pełną statystykę jak poniżej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...