Skocz do zawartości

mdziam78

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika mdziam78

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Od tygodnia
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Uzurpator, bardzo dziękuję za rozwiązanie dylematu. Zamówiłem opony 26 o bardziej turystycznym bieżniku i zobaczę jak się będzie jeździło. Jeżeli mnie wciągnie to będę szukał nowego roweru, a nie inwestował w ten. Jeszcze raz dziękuję.
  2. Dziękuję za podpowiedź. Podpytam jeszcze, widziałem na forum, że Użytkownicy wymieniają w mtb koła na 28" i jedynym problemem są wtedy hamulce. Ja akurat na bank mam przystosowanie pod tarcze z przodu i z tyłu. Czy warto poddać sprzęt takiej modyfikacji? Nie mówię tu o super hydraulice, ale jakiś normalnych mechanicznych poziomu Alivio. Czy taka inwestycja ma sens? Jaki budżet i co musiałbym wymienić. Domyślam się, że koła i piasty, ale co z suportem, korbą, kasetą? Dziękuję.
  3. Moja Ż i Córka mają Emotiony z 2021 roku chyba. Jeździ im się świetnie właśnie po lesie, górkach, polnymi drogami, sporo ustawień sztycy, mostka i kierownicy pozwoliło dostosować rower pod siebie. Jeżeli chodzi o wytrzymałość to cóż, jeździmy max kilkadziesiąt km tygodniowo i przy takim przebiegu wszystko jest ok, jakby to było przy kilku tysiącach miesięcznie nie wiem, mogę się tylko domyślać, że przeloty kilkadziesiąt tysięcy rocznie na rowerze takiej klasy szybko go wykończą, a przynajmniej poszczególne elementy, które są jednak budżetowe.
  4. Hej, rower ma przejechane 1/10 tego co napisałeś... może. Dodam, że serwis zewnętrzny miał 2 może 3 razy, a tak kosmetyczne zabiegi we własnym garażu. Wygląda to tak, że w manetce od przedniej przerzutki nie przechodzi wskaźnik niezależnie od pozycji. Jakoś 2 lata temu rower był na serwisie i stan ogólny OK, ale właśnie przerzutka nadawała się na złom, gdyż ponoć nie miała możliwości regulacji. Wcześniej jak sobie przypominam, jakoś tam działała, choć w sumie większość czasu jeżdżę na środkowej zębatce, najmniejsza jest mi zbędna, a największa może by się przydała jakby działała. Linki i pancerze to raczej od nowości nie były ruszane, więc 20+ lat. Hamulce v-brake to ewidentnie jakiś no name i stąd pomysł, że może przy okazji drobnych modów z nimi też coś zrobić. Jak napisałem rower ogólnie jest ok, dlatego zamówiłem do niego kilka drobiazgów aby zrobić z niego bardziej turystyczny - opony 1,75, regulowany mostek, profilowaną kierownicę. Głównie jeżdżę po lesie, alejkami spacerowymi, czasem jakiś piach lub podjazd stąd szukam rozwiązań dla wygody.
  5. Witam, Mam nadzieję, że tym razem dobrze opisałem temat. Pacjent to Kelly's Magnus z 2000 roku mniej więcej. Przednia przerzutka i klamkomanetki to Deore LX z tamtego okresu, które w chwili już nie działają i nie dają się regulować. Przerzutka górny ciąg 3*9. Chciałbym zamienić przerzutkę, czy dałoby się znaleźć taką, gdzie bez wymiany korby i zębatek z przodu mógłbym korzystać ze średniej i największej? Jakie manetki zastosować, chętnie już oddzielając od hamulców. Jakie dobre Vki wrzucić. Rower jest wygodny i postanowiłem go odświeżyć i zmiękczyć;).
  6. Cześć, Mój rower to 20 letni Kelly's Magnus, w sumie tyle lat na nim jeździłem gdyż bardzo mi pasował, ale niestety 4dycha pękła, nadwaga, kręgosłup... itd. Mam dwa pomysły: Przebudowa mojego roweru poprzez zmianę mostka, kierownicy, opon... Z racji stanu korba, suport i przerzutki... Czyli prawie wszystko poza ramą i amortyzatorem. Chciałbym poziom Alicii - jeżdżę rekreacyjnie kilkaset km/rok, bardzo chciałbym tarczowe hamulce. I tu pytanie. Co i jak? Jeżeli powyższe nie ma sensu i koszt przeskoczy dobry rower trekkingowy to MTB pójdzie do piwnicy, a trochę mi go szkoda.
  7. Cześć wszystkim, forum odwiedziłem ponieważ jeżdżenie na moim 20 letnim MTB mnie męczy i potrzebuję porady;) Szerokości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...