Skocz do zawartości

Robi68

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Pruszków

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Robi68

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Reaktywny
  • Collaborator
  • Od roku
  • Od miesiąca
  • Dedicated Rzadka

Ostatnio zdobyte

10

Reputacja

  1. Kup sobie gripy przelotowe i po 1 cm zmniejszaj szerokość, aż po testach wyjdzie jaka jest dla Ciebie odpowiednia szerokość. Potem utnij i tyle.
  2. Zrobisz jak uważasz, ale kupować ramę z prawie 5 tys na próbę??? To może lepiej już iść na bike fitting, pomierzą Cię i będziesz wiedział, czego szukać.
  3. Z samej ramy to mogę polecić jeszcze Warsaw Fixed Grawel. Geometria podobna do Four Cornersa Marina. Niestety rozmiar tylko L. Bardzo wygodny rower z tego wyszedł. Niby toporna stalówka, ale frajda z jazdy jest super. Cena extra, jedynie teraz kupiłbym samą ramę a widelec bym dokupił karbonowy choćby z ali.. Opona weszła 50C na styk. Waga będzie jednak większa. Dorobić by trzeba trochę nitonakrętek wg potrzeby, ale to łatwizna. Bombtrak wygląda fajnie i obiecująco geometria wydaje się podobna, ale też chyba nie zbijesz wagi do 11kg. Kupiłem tą ramę WFG bo chciałem wypróbować stal, jakieś części miałem więc tanio wyszło, i tak niechcący wyszedł nie wiem czy nie ulubiony rower :)))) Widelec zmienię bo najczęściej po niego sięgam jak chcę sobie pojeździć ot tak dla przyjemności po mieście, lesie, szutrach. Nie strach go też zostawić pod sklepem, bo nie przyciąga uwagi. Broam lepiej idzie pod górę.
  4. Z taką waga to zobacz Felta Broama 60. Po modyfikacjach zszedłem z 11kg fabrycznych na 9,5kg.
  5. Robi68

    [Koła] Szosa

    Dokładnie tak:)
  6. U mnie tez zmiany. Stalową wersję kentfildo podobnego roweru praktycznie wyparł przerobiony Felt Broam 60, nie polubiłem się niestety mimo chęci z barankiem więc wleciała prosta kierownica, zmienione zostały koła, suport i parę drobiazgów. W sumie z fabrycznych 11kg zjechałem na 9,4kg. Opony 40 niby takie gładkie, ale są spoko i na szutrze i na leśnych drogach, piachu wiadomo nie lubią. Karbonowy widelec, sztyca i koła, rama aluminiowa. Komfort bardzo OK. Nie ma dużej różnicy do stali, a w stalowym mam opony 50, co robi różnice i ma znaczenie. Do Felta wejdą max 45-47, ale chyba pozostanę przy 40. Odczucia w jeździe Felt dużo lepszy pod górę, nie trzeba czasami nawet redukować, wystarczy mocniej depnąć, łatwiej też utrzymać prędkość, szczególnie w terenie, po lesie.
  7. Zmieniłem kierownicę w grawelu na prostą. Na tyle mi pasuje, że póki co chyba tak zostanie. Jedyny problem, niedogodność to klamki hamulcowe. Te które użyłem na próbę są toporne. Na oku mam klamki Deore, Sory, Tiagry a może Avid byłby lepszy?. Pamiętacie te linkowe czasy i macie porównanie, które by były najlepsze do zacisków szosowych Tektro C550 FM. Z doświadczenie pamiętam że nie wszystkie klamki pasują do konkretnych zacisków. Np w Marinie Stinsonie te klamki ze zdjęcia słabo działały z zaciskami Tektro M280, natomiast te same zaciski z klamkomanetkami szosowymi Sory to była zupełnie inna bajka:)
  8. Jak rozważasz Eskera 1.0 to zerknij tez w CR skoroś z Raszyna na Felta Broama 60 lżejszy od Eskera fabrycznie 11kg. Ja w swoim niewielkim kosztem zszedłem poniżej 10kg. Jak Cię nie ciągnie w góry, choćby Beskidy to jest jakieś rozwiązanie. Felt Broam to grawel uniwersalny z wygodną geometrią i sakwy założysz i przycisnąć można. Z tymi trasami wokół to ja już trochę mam dosyć po okolicy, lasy objeżdżone, ale jest ok:)
  9. A może takie "dziwadło" komfortowe, mega wygodne i uniwersalne na oponach grubych jak w góralu. Mam i polecam zjechałem na nim kawałek Polski. https://sprint-rowery.pl/rower-miejski-marin-stinson-1-2024?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[HBGR][CSS%3A Google][PMax] Rowery do 30k&utm_id=21014728078&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA4-y8BhC3ARIsAHmjC_GBrSUAa5nZlmPJiz4Zp5SKtV5px7OQkgLXLhIhtdqmF8DgT6L9uV4aAlGeEALw_wcB
  10. dzieki wielkie, skąd masz takie precyzyjne informacje, na stronach producentów licho jest.
  11. Może rzeczywiście TRP https://www.bike-discount.de/en/trp-tr-25-disc-rotor-center-lock by pasowały wyglądają na szerokie, a i wygląd ciekawy. Shimano https://www.bike-discount.de/en/shimano-sm-rt70-center-lock-disc-rotor-1 też wyglądają na szerokie, może ktoś ma i potwierdzi. swisstop znalazłwm https://www.bike-discount.de/en/swissstop-catalyst-pro-centerlock-disc-rotor te są chyba węższe.
  12. Które na CL TR25?
  13. Zmieniłem koła na centerlock i poszukuję tarczy 140 i 160 do Tektro C550 FL, czarne klocki Galfera. Myślałem o RT-MT800, ale one chyba będą za wąskie? Może SM-RT70 czy one są szersze? Obecnie założyłem zrace z ali, wyglądają ładnie, ale to hamuje o wiele gorzej od oryginalnych TR22. Jak się przyjrzeć to z przodu klocek jest za nisko, a z tyłu wystaje poza tarczę. Tektro C550 mają wysokie klocki takie jak w podstawowych shimano. Z pasującymi tarczami CL jest kłopot.
  14. Unikaj siodełek wypukłych, grubych to tylko pozornie obiecuje wygodę. Siodełko musi być dopasowane, a tyłek tez masz podejrzewam wypukły Po drugie jak długo i często jeździsz, bo jak zaczynasz to dupogodziny trzeba odcierpieć i żadne siodełko nie pomoże.
  15. Robi68

    [Koła] Szosa

    Żle nie jest, ale to TPU i nie ma nakrętki, więc na pustą dętkę tylko pompka z wężykiem dała radę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...