Skocz do zawartości

Bartang

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Bartang

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Zdarzają się rowery w idealnym stanie, choć to rzadki przypadek. Najlepiej szukać w Wawie, Poznaniu, Ewentualnie Łódż, Szczecin, Toruń. Czyli wszędzie gdzie daleko w góry a im bogatsze miasto tym predzej sie znajdą modele kupione tylko do lansu. Jednak nowy to najbezpieczniejsza opcja a teraz ceny sa korzystne. Ale to nie jest topowa specyfikacja. Nawet nie srednia, tylko jeden z najbardziej podstawowych fulli i nie wazy 13kg.
  2. Mniejszy kąt główki - łatwiej zjeżdżać, trudniej skręcać Większy kat podsiodłowy - lepszy na podjazdy, gorszy na płaskie Dłuższy rower - lepsza stabilność w terenie i na stromym, gorsza skrętność Nie przesadzalbym w żadną stronę długość 1200 podawalem dla rozmiaru M. Nowsze rowery są trochę większe i solidniejsze bo ludzie teraz bardziej jej katują w bikeparkach, które kiedyś nie były popularne. Często też wzrost wagi jest związany tylko z oszczędnościami producentów. Lekką ramę trudniej zrobić, a wystarczy że jest carbon i już się sprzedaje.
  3. W takim razie lepiej 1-2kg cięższy ale z nowszą geometrią. (Przykladowe wartosci: kąt główki 65, kąt podsiodłowy 77, rozstaw kół 1200) Lekkie modele ktore kojarzę to Giant Trance Advanced, Cannondale Scalpel, Trek Fuel Ex, Specialized Epic, NS Syninym TR, Canyon Lux Trail, Z części, jakbyś chciał odchudzać rower: Hamulce - magura mt7 pro (lub ekstremalne drogi trickstuff) Naped- sram x01 (korba xx1) Amor - rockshox pike/ fox 34 (all mountain), rockshox sid/ fox 32 (xc/trail) Damper - rockshox sidluxe Sztyca - one up v3 Kierownica - renthal fatbar lite carbon Mostek - syntace megaforce 3 pedaly - syntace
  4. I jeszcze pro tip: Jak ta waga jest priorytetowa i szukasz bardziej roweru xc/trail to wpisz w olx rowery gorskie: "cast" od amortyzatora w wersji step cast. Znajdziesz większość lekkich modeli o skoku 100-120. Jeśli jednak bardziej all-mountain to celowałbym w jak najlepszą geometrię i solidny rower, a wagę uwzględniał na drugim miejscu. Choć tu też carbonowe cześci mogą być.
  5. 15 kg LUB 20 tys W innym przypadku kupisz grata/staroć. (topowa specyfikacja ale zajechany) Jaka jest realna waga tego scotta, gotowego do jazdy i na solidniejszych oponach? Masz zdjęcie z wagi? Zwróć też uwagę, że te starsze rowery mają gorszą geometrię. Mniej nadającą się do zjazdu. U mnie w carbonie jest rama(przod), kola, kierownica, korba, do tego najlezejszy naped 1x11.
  6. Pewnie pełno takich tematów ale trudno coś znaleźć sensownego. Jaki rower stacjonarny polecacie do treningu pod rower mtb (all mountain)? Chodzi mi o sprzęt dobrej jakości, z możliwością regulacji, dobrze symulujący obciążenie na stromych podjazdach. Nie musi mieć jednak wielu bajerów. Nie lubię elektronicznych gadżetów, aplikacji itd. Dobrze jakby dało się w nim zamontować takie samo siodełko jak w normalnym rowerze.
  7. Twoje założenia są nierealne. Mój rower AM waży ok. 13kg a prawie wszystkie części są wymienione na możliwie najlżejsze i do tego ma mniejsze koła. Celuj w wagę 15kg lub zwiększ budżet do 20 tys. Weż też pod uwagę, że różne wagi rowerów które znajdziesz w necie są dalekie od rzeczywistości. Producenci z reguły je zaniżają, do tego są bez pedałów i na lipnych oponach. Rower 29 w pełni nadający się do jazdy all-mountain będzie ważył znacznie więcej.
  8. Witam wszystkich, Posiadam napęd Sram GX Eagle (12speed, bębenek sram xd). Chciałbym zamontować kasetę Sram XG-1175 i łańcuch x1 11-speed. Czy 11 rzędowa kaseta będzie działać z 12 rzędową przerzutką GX Eagle? Jeśli takie pytanie już się pojawiało, bardzo proszę o linka. Nie udało mi się znaleźć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...