Skocz do zawartości

MikeStorm

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    111
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika MikeStorm

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Od roku
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

16

Reputacja

  1. Czy Wolnobieg SUNRACE MFE60 8-rzędowy 13-32T SHIMANO e-bike - jest demontowalny? Czy można go rozebrać i przesmarować? Czy zębatki są wyciągalne? Jeżeli tak to jak odkręcić górną nakrętke z widocznymi 4 wpustami?
  2. Ja zawsze biorę L rękawiczki i tu też takie zamówiłem. Obwód mam 21 nawet nie patrzyłem w ich tabelę rozmiarową.
  3. Zimą jeżdżę tyle samo nawet dłużej bo rower jest na dojazdy do pracy 13km w jedną stronę. Może nie do końca chodzi mi nawet o drętwienie bardziej o ból na wybojach jak zbyt szybko jadę i amorek nie nadąży, na prostej w miarę równej drodze jest ok.
  4. Dzięki za rady. Moim zdaniem rękawiczki mają kolosalny wpływ na drętwienie rąk. W zimowych nie ma z tym problemu, bo są motocyklowe i naprawdę mają grubą warstwę amortyzacji.
  5. Poszukuję letnich rękawiczek które będą dobrze pochłaniały wstrząsy. Mam zwykłe letnie z małą ilością żelu i słabo amortyzują. Mam też zimowe grube motocyklowe i te są świetne ale powyżej 15 stopni się nie nadają.
  6. Nie było jeżdżone w ulewy? Wygląda jakby wilgoć zrobiła swoje i sterownik padł
  7. Zależne od stylu jazdy. Jak chcesz dużo korzystać z napędu to lepiej dać większą.
  8. Jak akumulator ma mniej niż 2 lata to ładować do 100% przed każdą jazdą i przechowywać w przypadku długich miesięcy bez jazdy między 60% a 80%. Jak akumulator ma więcej niż 2 lata i już sporo tysięcy kilometrów zrobił to lepiej go nie zostawiać na długie miesiące niedoładowanego. Niestety mogą być rozjazdy na ogniwach i taki kilkuletni akumulator najlepiej ładować do 100% żeby pozwolić BMS na wyrównanie, kosztem maks kilku procent pojemności rocznie. Dlaczego lepsze 100% przed jazdą niż 80%? Bo aku przy wyższym napięciu pobiera mniej energii z ogniw, więc tak naprawdę ładując do maximum oszczędzamy akumulator ciesząc się lepszym zasięgiem.
  9. Hamulec się dotrze i przestanie
  10. Czy ja dobrze widzę po 2100 tyle awarii? I jeździe nie terenowej? Przecież jak ktoś się uprze to taki przebieg w miesiąc zrobi...
  11. No właśnie opona niby mniejsza 42-622, poprzednia 47-622 a ta 42 przez wysokość trze o błotnik bo okazuje się sporo wyższa od poprzedniej a po pomiarze wychodzi 29"!. 3mm szersza opona dobrej klasy to chyba trochę duża rozbieżność. Pewnie z produkcji conti wychodzi 45 a oni sobie je oznaczają jako 47 lub 42... Poza tymi strzałami z wymiarem i lekkim biciem krzywizną opony to jestem z nich bardzo zadowolony. Bardzo przyczepne i naprawdę odporne na przebicie.
  12. Tak ale dochodzą bieżnik plus wzmacnianie ścian i wtedy ten wymiar równym okręgiem nie jest
  13. Mam opony Continental Top Contact II zwijane 42-622. Od początku wydawały mi się duże. Poprzednie teoretycznie większe innej firmy 47-622 nie były takie wysokie i lepiej mieściły się pod błotnikami, szczególnie z tyłu jest na styk i czasami obciera, trzeba wtedy lekko dopasować błotnik. Pomierzyłem je i tak naprawdę są szerokości 45 i wysokie na około 43. Dodatkowo mierząc od środka obręczy do końca bieżnika opony wychodzi 14,5 cała więc tak naprawdę 29 cali. Stąd pytanie czy opony 29 są jeszcze wyższe? Czy to po prostu taki typ że jest większy. Pomierzyłem na innym rowerze z oponami 35x622 i są prawie centymetr niższe i faktycznie z pomiaru obręczy wychodzi 28 cali.
  14. Co do tych Nm w rowerze i rodzajów silników nie dalej jak kilka dni temu czytałem narzekania na silniki bafanga centralne m200 oraz m300 że zwłaszcza ten pierwszy bardzo słabo wspomaga i ma mniejszego kopa w porównaniu do jazdy na przekładniowym silniku w tylnym kole również Bafanga z 32Nm od taka ciekawostka.
  15. W tej cenie to duotts c29 ale to china więc hamulce do wymiany na hydrauliki plus przegląd całości i nie ma pewności że nic się szybko nie popsuje. Czasami na promocji można wyrwać Kross hexagon boost ale te modele akurat też wymagają kilku poprawek. Szału w tej kasie cenowej nie będzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...