Skocz do zawartości

MikeStorm

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    114
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika MikeStorm

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Od roku
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Od miesiąca
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

16

Reputacja

  1. Dodaje link na temat dotacji i aktualnych wymagań: https://www.infor.pl/twoje-pieniadze/swiadczenia/7013184,od-2500-zl-do-4500-zl-na-rower-ale-nie-wyprodukowany-w-chinach-do-wz.html
  2. Teoretycznie coś się tam dzieje i może te dotacje będą. Przeczytałem listę wymagań. Czy ktokolwiek dotacje dostanie? bo bafang, bosch, yamaha, ananda z tych co znam odpadają (możliwość kupna chipa lub wyświetlacz) a nie wiem jak z resztą, bo dotacji nie dostaną rowery: które umożliwiają zmianę progu zaprzestania wspomagania elektrycznego z domyślnych 25 km/h na wyższą wartość (przy czym dotyczy to pojazdów, w których zmiana ta może być dokonana na poziomie oprogramowania, z poziomu interfejsu użytkownika, jak i poprzez fizyczną ingerencję w układ elektroniczny).
  3. Czy Wolnobieg SUNRACE MFE60 8-rzędowy 13-32T SHIMANO e-bike - jest demontowalny? Czy można go rozebrać i przesmarować? Czy zębatki są wyciągalne? Jeżeli tak to jak odkręcić górną nakrętke z widocznymi 4 wpustami?
  4. Ja zawsze biorę L rękawiczki i tu też takie zamówiłem. Obwód mam 21 nawet nie patrzyłem w ich tabelę rozmiarową.
  5. Zimą jeżdżę tyle samo nawet dłużej bo rower jest na dojazdy do pracy 13km w jedną stronę. Może nie do końca chodzi mi nawet o drętwienie bardziej o ból na wybojach jak zbyt szybko jadę i amorek nie nadąży, na prostej w miarę równej drodze jest ok.
  6. Dzięki za rady. Moim zdaniem rękawiczki mają kolosalny wpływ na drętwienie rąk. W zimowych nie ma z tym problemu, bo są motocyklowe i naprawdę mają grubą warstwę amortyzacji.
  7. Poszukuję letnich rękawiczek które będą dobrze pochłaniały wstrząsy. Mam zwykłe letnie z małą ilością żelu i słabo amortyzują. Mam też zimowe grube motocyklowe i te są świetne ale powyżej 15 stopni się nie nadają.
  8. Nie było jeżdżone w ulewy? Wygląda jakby wilgoć zrobiła swoje i sterownik padł
  9. Zależne od stylu jazdy. Jak chcesz dużo korzystać z napędu to lepiej dać większą.
  10. Jak akumulator ma mniej niż 2 lata to ładować do 100% przed każdą jazdą i przechowywać w przypadku długich miesięcy bez jazdy między 60% a 80%. Jak akumulator ma więcej niż 2 lata i już sporo tysięcy kilometrów zrobił to lepiej go nie zostawiać na długie miesiące niedoładowanego. Niestety mogą być rozjazdy na ogniwach i taki kilkuletni akumulator najlepiej ładować do 100% żeby pozwolić BMS na wyrównanie, kosztem maks kilku procent pojemności rocznie. Dlaczego lepsze 100% przed jazdą niż 80%? Bo aku przy wyższym napięciu pobiera mniej energii z ogniw, więc tak naprawdę ładując do maximum oszczędzamy akumulator ciesząc się lepszym zasięgiem.
  11. Hamulec się dotrze i przestanie
  12. Czy ja dobrze widzę po 2100 tyle awarii? I jeździe nie terenowej? Przecież jak ktoś się uprze to taki przebieg w miesiąc zrobi...
  13. No właśnie opona niby mniejsza 42-622, poprzednia 47-622 a ta 42 przez wysokość trze o błotnik bo okazuje się sporo wyższa od poprzedniej a po pomiarze wychodzi 29"!. 3mm szersza opona dobrej klasy to chyba trochę duża rozbieżność. Pewnie z produkcji conti wychodzi 45 a oni sobie je oznaczają jako 47 lub 42... Poza tymi strzałami z wymiarem i lekkim biciem krzywizną opony to jestem z nich bardzo zadowolony. Bardzo przyczepne i naprawdę odporne na przebicie.
  14. Tak ale dochodzą bieżnik plus wzmacnianie ścian i wtedy ten wymiar równym okręgiem nie jest
×
×
  • Dodaj nową pozycję...