Skocz do zawartości

Miro1970

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    486
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Miro1970 w dniu 27 Października 2024

Użytkownicy przyznają Miro1970 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mirek
  • Skąd
    Rybnik

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Miro1970

Pro

Pro (9/13)

  • Bardzo popularny Rzadka
  • Od roku
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator

Ostatnio zdobyte

178

Reputacja

  1. Jest bardzo mało gravelowych opon 650. Prawie same MTB albo drutowe ciężkie turystyczne. Więc jeśli będziesz dużo jeździł po asfalcie lub dobrych utwardzonych drogach, ta pole manewru bardzo wąskie. Trochę sensownych 650 pod gravela jest w rozmiarze ok. 47 mm, ale z reguły w zachodnich sklepach i jest tego coraz mniej. Poza tym w układzie 1x przy oponach 650 jak dasz nawet blat 42, to prędkości będziesz miał identyczne jak przy oponach 622 z blatem 40. A blaty 44 i większe dokupisz tylko osobno, głównie customowe.
  2. Bliitz - 10689 km (szosa, gravel, trenażer) Zigfir - 10309 km (mtb, szosa + trenażer) [5669 km outdoor] michalr75 - 4954 km (Terenówka, Mieszczuch (vintage MTB) bashey_pl - 4547 km (cross, trenażer 1.2kkm) SpinOff - 4369 km (szosa, gravel, trenażer) przeciętny 4000km (grv,mtb) provayder - 3239km (szosa, MTB) Miro1970 - 3238 km (stalowe turystyk i fitness) Zbyszek.k - 3105 km. (trenażer + gravel) Jacekddd - 3013 km (velomobil - rower poziomy) smw44199 - 2830km (cross) dfq - 2771 km (MTB, gravel, trenażer) ernorator (gravel, szosa, trenażer) - 2202 km Lextalionis - 1706 km (gravel) Revolta -1666 km (MTB) CoolBreezeOne - 1661 km (MTB) thorcik - 1643 (mtb) Grochu -1545(gravel,szosa) JWO - 1416 km (MTB) Sansei6 - 1310 km (MTB) Cross90 - 1304 km (Szosa, MTB, Cross, Trenażer) szczupak56 - 1104km (cross 1027, mtb 77) spidelli - 1100 km (szosa: 754 gravel: 314, MTB: 32, trenażer: 1420 - nie liczę do dystansu) Electronite - 696km (szosa) TheJW - 573 km (MTB, dojazdowy) Joker86 - 225 km ( gravel) NeefMe - 183 (MTB) Eathan - 64 km (gravel) l2cz3k - 46 km (MTB)
  3. Wysokość siodła ustaw pod odpowiednie zgięcie nogi, a nie pod długość ramy, wysięg. Jaki masz kat rury podsiodłowei w tym rowerze? Jeśli 73 lub większy, to śmiało możesz dać sztyce z offsetem, być może poprawi Ci to nawet pozycję kolan względem osi korby, jeśli nogi masz proporcjonalnie długie lub dłuższe niż typowe.
  4. @christophorus Mogę sprzedać. Bo raczej po namyśle stwierdzam, że jestem zadowolony z Surly BC, a zastosowanie prawie to samo. We framesecie Kentfielda są dobre stery Accent Exe, nie fabryczne, mam też dwa dobre mostki różnej długości oprócz fabrycznego, do wyboru. Oczywiście fabryczne koła z tarczami i opony nieużywane i dwie pary różnych dobrych opon, praktycznie nowych - do wyboru. I oryginalne chwyty, kiera, zacisk, sztyca i kaseta z łańcuchem 8 rz. Napęd częściowo, hamulce chyba też. Jakby co, to pisz na PW.
  5. Jest sprzęgło w Microshifcie 1x10.
  6. Co Ci się nie podobało w tym crossie?
  7. To była szybka piłka. Opony były już zamówione parę dni temu, bdb cena, więc kupiłem, dziś przyszły. Jeszcze wczoraj nie chciałem ich zakładać, chcąc dalej testować Zero dla pewności. Ale kichać. Już założone, zaraz jadę obadać, jak to się będzie kręcić. Michelin Power Adventure 48 mm. Realnie ma obręczy 24 DT GR 531 - 47 mm z haczykiem. Ok. 1.5 mm wyższe niż Zero 47 mm. Niestety ten rozmiar jest tylko z brązowymi bokami, więc rower stracił na wyglądzie... Druga fotka pod takim kątem, żeby mostek-potworek nie kłuł wrażliwych oczu. 🙃
  8. Nie można zbyt dowolnie przesuwać siodełka ani bawić się offsetem, bo można wylądować z kolanami za osią korby. To nie jest takie proste też z powodu różnych kątów rury podsiodlowej w różnych rowerach z takim samym reachem. Bo np. jak rura ma kąt 74, to żeby uzyskać takie samo położenie kolan nad osią korby w rowerze z kątem 73, to trzeba przesunąć siodło do tyłu o centymetr z haczykiem. A przy kącie 72 do przodu. Czyli bardziej stroma rura daje realnie dłuższy rower, jeśli chcemy mieć tak samo ustawione nogi.
  9. Ta rama ma długi tylny trójkąt, jak na ten typ roweru. W najkrótszym ustawieniu 44.5, w najdłuższym prawie 46 - wymiar typowo turystyczny, pod bagażnik, błotnik plus bagażnik też wejdzie na luzie.
  10. To prawda. Ale patrzyłem tam. Jednak teoria na walcu to nie praktyka. Thundero 40 mają niecałe 19 watów, w drugim Surly mam Panaracery 38, co mają jakoś 22-23 waty - I te drugie ewidentnie przy podobnym ciśnieniu na asfalcie idą lepiej, dużo lepiej. Więc liczyłem, że te Zero okażą się jednak OK, niestety...
  11. To by obniżyło pozycję o prawie 5 cm i skróciło drastycznie rower. Pozycja tragiczną i kiepską sterowność. Wiem, że to źle wygląda, w każdym rowerze mam podobne cuda, większe lub mniejsze. Długie nogi, długa szyja, krótki korpus, długie ręce, średnia gibkość. Dlatego między innymi składam, bo z gotowcami jeszcze trudniej. Trudno. Na nic mi taka wytrzymałość ramy, napisałem jako ciekawostkę. Koła 130 kg. Jak odwrócę zębatkę, to będzie różnica 3 mm, za dużo. Poza tym jest nieodwracalna z racji budowy.
  12. Zdjęcie zrobione w pośpiechu, niezgodnie ze sztuką, zgroza... Modyfikacje: zmiana kierownicy - kąt do tyłu taki sam 18 stopni, wznios 3 cm zamiast 2.5, nie ma flexu, czyli wyprzedzenia, więc rowerek skrócił się o rozmiar - i tak jest długi, jak prawie wszystkie Surly. Kiera poszła w dół, sterówka będzie przycięta trzeci raz. Doszły stelaże pod sakwę i torbę Ortlieb. Na fotce w konfiguracji pod całodniową wycieczkę, zmieści się prowiant, narzędzia, trochę ciuchów, termos, dętka, zapięcie. Bidon wejdzie też 750 Elite, tu 550. Po dodaniu drugiej sakwy na widelec i mniejszym zrolowaniu da się spakować na 2-3 dni. Z dociążonym przodem trochę lepiej się prowadzi. Opony mają duże opory na asfalcie, mimo gładkiego szerokiego środka buczą może nawet bardziej niż Tufo Thundero, a mulą dużo bardziej. Raczej do wymiany, choć na leśnych twardych drogach bdb. Jest mały problem z linią łańcucha, bolesny przekos na najlżejszym biegu z lekkim skakaniem łańcucha - tarcza Garbaruka zwiększa linię o ok. 1.5 mm w stosunku do oryginalnej podstawowej tarczy Shimano 32 t. To w połączeniu z większą średnicą obecnej tarczy boli przerzutkę... Pod obciążeniem łańcuch nie przeskakuje, ale terkot jak na starym tartaku. Mam pewien pomysł, jak to poprawić. Wstępnie po niecałych 500 km rower na wycieczki z lekkim bagażem asfalt/szuter/leśne ścieżki oceniam na BDB.😎
  13. @christophorus czy wygodna, to zależy tylko i wyłącznie od wymiarów użytkownika/dopasowania. Na pewno jest - z racji geometrii bardzo stabilna (a przy tym jeszcze nie toporna w prowadzeniu), bardzo dobra do szeroko rozumianej turystyki asfaltowo-szutrowej- i po płaskim i po mocno pagórkowatym . Tylko mostek trochę za krótki fabryczny, wg mnie dla lepszego prowadzenia lepszy ok. 60 mm, ale to prawie niuanse.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...