Skocz do zawartości

mattpl

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    https://szukampracy.pl

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika mattpl

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. No właśnie te w szpic po ok. 2 na koronkę mnie zaniepokoiły+ to że nie są na wszystkich koronkach Inne zdjęcia https://ibb.co/6Zb4K4s https://ibb.co/zNmkPrH https://ibb.co/qFfNJTB https://ibb.co/3kCqjRn https://ibb.co/6Zb4K4s
  2. Hej zerknie ktoś na kasetę 105r7000 jakieś 15000km, 6 łańcuchów. Na 2/3 koronkach zauważyłem takie dziwne szpile, zastanawiam się czy tak ma być czy jednak zmiana. Nic nie skacze, stosuję wosk. Druga kaseta na trenażerze widzę że ma podobne zęby ale trenażer z kasetą zakupiony używany więc ciężko mi stwierdzić czy od początku tak to wygląda czy może też już zajechane https://r2.easyimg.io/rjplc464h/img_20240424_200342.jpg
  3. Hej, ostatnio rozglądam się za nowym rowerem na DI2, w oko wpadła mi w sumie Sensa na 105 di2, ale niestety brak w niej kokpitu na czym w sumie mi zależy, budżet założyłem w okolicy 13-14k i niestety nowych rowerów z di2 i kokpitem brak 😕 W związku z tym faktem zastanawiam się nad swapem napędu do obecnej ramy (Romet huragan disc) i ogarnięcie kokpitu co powinno wyjść znacznie taniej. Główne pytanie to w którą wersję di2 wejść optymalnie i czy np. taka ultegra di2 np. 8070 będzie kompatybilna np z zaciskami od 105 r7000. Jeśli tak to wówczas pozostają klamki, przerzutka tył + przod, okablowanie, bateria. Blaty, korba i kaseta od r7000 Czy taka zmiana ma ogólnie sens? Czy jednak zwiększyć budżet i szukać już na di2
  4. Hej, czy podpowie ktoś jak zdemontować śrubę która mocuje przerzutkę do haka. Występuje tam znaczny luz, śruba od strony gwintu wraz z czymś co wygląda jak podkładka, ale nie chcę zejść. Nie wygląda to również jak seger. Podważałem od strony gwintu ta podkładkę ale nie schodzi.
  5. No opona wejdzie, bardziej chodziło mi o geo tej szosy. Mimo, że opona wejdzie nie nie zdecyduję się na ten ruch, za mało prześwitu zostaje na błoto
  6. Zastanawiam się czy ewentualnie moja obecna szosa Romet Huragan Disc 2023 na 105 by się nadała? Opona 32 na pewno wejdzie a może nawet i 35, tylko trochę szkoda obijać mi tego carbonu
  7. Czyli gdybym wybrał Rometa to odpuścić 1x11 srama i tylko 2x10 grxa?
  8. Nadal szukam i w sumie wybór padł na 3 modele taka by ewentualnie później jeszcze moc w komforcie jeździć na gonkach gravelowych, więc typowy cx chyba odpada Z tych 3: -romet Boreas 2 -kellys Soot 50 -kross esker 5.0 I jeszcze szosa z oponami do38 Giant contend ar tylko mechaniczne tarcze trochę mnie martwią
  9. A np Kellys Soot 50? Byłem w sklepie i sprzedawca mówił że się nada l, według mnie to raczej typowy gravel z napędu a zwłaszcza z ramy, do cx wydaje mi się że powinna być bardziej prosta/sportowa? Ewentualnie coś nowego co warto do 5500? I finalnie pod cx obowiązkowe tarcze hamulcowe?
  10. No patrzę na allegro i jakoś za dużo używek to nie ma z tych marek:/
  11. No właśnie problem jest taki że sprzętu pod cx jakoś u nas mało 😕
  12. Do przełaju, wrzuciłem tak bo sklepy w swoich kategoriach mają gravel i cx połączone więc myślałem że stricte gravel też się nada, głównie przez oponę
  13. Budżet mały bo w sumie nie wiem czy przełaje mi się spodobają a szkoda żeby 4 rower stał. Niestety szosy aktualnej nie ogarnę bo opony pewnie w szczęki 30 max zmieszczę. Rozmyślałam nad Eskerem 1.0 Esker 2.0 na tym Chińskim osprzecie Romet Boreas i Aspre I fondirest 1.0 na końcu wraz z ukraińskim Leon GR-90 Chyba esker wychodzi najlepiej, widelec carbon, sztywne osie a osprzęt z Chin podobno lepiej się spisuje niż Claris i sora Oczywiście używki wchodzą w grę tylko totalnie nie wiem za czym się rozglądać
  14. Mam 2 całe 6800 50/34 i 52/36 Wygląda że są kompatybilne https://youtu.be/HXtDhVxCXGc
  15. Ultegra 6800 i Shimano 105 - korba. Panowie czy można podmienić lewe ramię ( to na pewno można bo HT2) ale i prawe z 6800 do 105 r7000. Mam pomiar w starej korbie ultegry na 172.5 nowa 105 przyszła na 170mm. Z tego co widzę BCD się zgadza pytanie czy kształt tego pająka na prawym ramieniu ultegry spasuje i nie będzie dziur na zębatce dużej z 105 ? Według Shimano i rozpiski kompatybilności, pasuje cala korba. Chciałbym zostawić nowe tarcze z 105tki i wrzucić lewe+prawe ramię z 6800
×
×
  • Dodaj nową pozycję...