Skocz do zawartości

zlotym

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Brak

O zlotym

  • Tytuł
    Świeżak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Rozkręciłem całość i tak jak na zdjęciach jest ten token. Czyli żeby zmienić że 120 na 80mm potrzebuje dołożyć takie dwa? Musza byc te dedykowane czy mogą być te z obi? I pytanie jakim olejem najlepiej potem go zalać. @ACTIVIA
  2. http://imgur.com/a/x2M6ZHs To jedyne co na nim udało mi się znaleźć. Zdjęty z roweru Kross crime 2. Według specyfikacji to epicon Lod z 2008r. Najprościej pewnie by było się dowiedzieć czy potrzebne są podkładki czy tylko zmiana pinu w odpowiedni otwór po prostu przez rozkręcenie amora i sprawdzenie, ale gorzej jak się okaże że potrzebuje tych podkładek i nigdzie ich nie kupię i go nie złoże. @ACTIVIA a nie można zlecić wam takiej operacji?
  3. Czyli mimo ze producent podaje minimalnie 100mm to da się 80? I gdzie dokładnie mogę dostać te podkładkii jaki by był ich koszt. Znajdę je gdzieś w Polsce?
  4. Witam przychodzę z zapytaniem o zmianę skoku w amortyzatorze Sr suntour epicon lod. Z tego co się orientuje jest to właśnie taka wersja z 2008 roku. Aktualnie jest 120mm jednak chciałbym go obniżyć do możliwie jaknajmniejszej wartości, (chciałbym 80, ale z tego co widzę na stronach producenta to możliwe jest jedynie 100mm które i tak mnie zadowoli. A więc jak dokładnie to zrobić? Czy musze dokupować jakieś tokeny czy tylko je wyciągnać/zmienić ich położenie. Przy okazji tej operacji chciałbym go przeserwisować, jest już ostro przetarty ale nie przeszkadza mi to, dalej działa dobrze i do jazdy
  5. Witam nie wiem zbytnio gdzie umieścić ten temat mam nadzieje ze tu będzie dobrze i ze moderatorzy mnie nie zabiją. A wiec posiadam rower kross crime 2 w większości w fabrycznej konfiguracji. Ostatnio uszkodzeniu uległ damper, a że raczej nie ma sensu w niego inwestować postanowiłem na zakup nowego. Oryginalnie z tego co wiem z tyłu był damper o długości montażowej 180mm przy czym rower był strasznie miękki? Po prostu w zakrętach był niestabilny itp. Wpadłem na pomysł aby zastąpić 180mm na 165mm to chyba powinno znacząco wpłynąć na sztywność roweru? Na samym skoku takowo mi nie zależy
  6. Szczerze to nie mam pojęcia a w tym momencie raczej nie zmierzę bo wygląda tak jak na zdjęciu, ale damper to sr suntour epicon lod a rama kross crime 2 Nie wiem czy dalej się pchać w ten rower serio. Skarbonka bez dna a niczym nie powala, jedynie traci na wartości.
  7. A więc chyba tego spróbuje i jak się uda to zobaczę co robić dalej, jak stan w środku okaże się tragiczny to odpuszczę. - Na tym filmiku w co jest wsadzony ten damper przy odkręcaniu? Na youtube jedynie widziałem filmiki gdzie wkładają go w imadło, czy jest jakiś domowy bezpieczny zamiennik? No właśnie.. Przy tych 300zł to ten damper będzie chodził podobnie jak ten wcześniej lub gorzej, a przy wyższych kwotach do wydania to bardziej się chyba zastanawiam nad zmianą ramy na sztywniaka bo ta sama pewnie warta jest około tych 300zł.
  8. no to raczej nie ma sensu bo gdzie nie bylem to ze jest to nieoplacalne Pewnie napisalem tylni zamiast tylny, ah te podlaskie korzenie
  9. Witam podczas ostatniej jazdy moj damper sr suntour epicon wbil sie do konca i nie odbil. Nie da sie go wyciagnac siłą. Dokładny problem widoczny na zdjęciu. Co w takim przypadku zostalo mi zrobic? Jest jakaś szansa na naprawe bez rozbierania go(jesli jest to mozliwe)? Zalezy mi na jak najprostszego i najtanszego powrotu do poprzedniej "sprawnosci" tego uginacza. Z góry dzięki i przepraszam za mało specjalistyczne słownictwo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...