Skocz do zawartości

Sebamazi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Sebamazi

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Sag 25% przód 30% tył. Ale bardziej o bezpieczeństwo używania owej kompresji pytam Sag mam git. Rower giant reign 2016 Gdy zwiększę kompresję to rower będzie się trochę mniej zapadał na flowach ale czy przy jakimś mocniejszym uderzeniu nic w środku nie zpowoduje usterki ?
  2. Witam. Otóż sprawa wygląda tak. Posiadam rock shox monarch z 3 stop. blokadą blok-mid-open. oraz amor. przód lyrik charger 2.0. Moje pytanie brzmi czy mogę jeździć traski typu flow np: (twister rocknrolla Sahaira) na skręceniu kompresji na ok. połowę w amorze i na mid. w damperze. Bez obawy że przy mocniejszym ugięciu coś w środku pęknie ? Na otwartej kompresji rower bardzo mi się buja na takich traskach i mnie spowalnia a dopompowanie nie wchodzi w grę gdyż na traskach naturalnych muszę mieć miękko dla przyczepności. Może to oczywiście dla niektórych , że tak można ale ja mam taką blokade umysłową że coś mi się zepsuje przy ewentualnym dobiciu a na zestaw amortyzacji który tera mam musiałem długo zbierać więc z tąd obawy. Sprzęt bez gwarancji jak co bo używany. Proszę o odpowiedz obeznanych :)
  3. Wtam. Proszę o opinie na temat dampera RockShox Monarch plus RC3. Najbardziej interesuję mnie kwestia awaryjności.
  4. Od paru miesięcy mam mały problem z moim damperem Rockshox monarch deboair R , mianowicie damper zaczął dziwnie syczeć. Około 4tyg temu robiłem serwis z tego oto względu .Przesmarowałem całą puszkę i wyczyściłem , nie rozmontowywałem tylko tłumika. Amor zaczyna mocno syczeć gdy rower postoi choćby 10 min bez uginania.Po pobujaniu zawieszeniem syczenie stopniowo maleje ale nie znika. Najpierw myślałem, że to zasyfiałe łożyska w ramie ale wymieniłem wszystkie na nowe i problem nie ustał. Damper trzyma ciśnienie i rebound działa poprawnie nwm co może powodować to syczenie Dodam jeszcze że na samym początku gdy rower postoi czuć lekki opur podczas ugięcia i mocniejsze syczenie. Odziwo podczas jazdy syczenia niesłychać . Proszę o pomoc jeśli ktoś wie co może być przyczyną . Link : https://youtu.be/na1Vt_DNJzg
  5. Jest jakiś sposób aby się pozbyć tego strzelania ?
  6. Nie chce tworzyć nowego tematu dla tego zapytam tutaj ? Spotkał się ktoś z trzeszczeniem amora podczas hamowania przednim hamulcem ( tak jak do stoppie) Przy normalnych ugięciach nic nie trzeszcy tylko przy hamowaniu . Zastanawiam się czy to może nie w sterach coś ale są one dokręcone i luzów nie ma albo korona amora (pika)?
  7. Dzięki za odp. Zainwestuje w sram butter jak tak sprawy się mają ☺.
  8. Witam ! Mam pytanie dotyczące smarowania podczas serwisu amora ( rock shox pike). Jak wiadomo do goleni dolnych wlewany jest olej , nasączane są gąbeczki ale również nakładany jest smar ( sram butter) na uszczelki . Moje pytanie brzmi czy trzeba koniecznie nakładać tam smar stały ? Przecież olej i tak go wypłuka . I czy ostatecznie można zastąpić sram butter smarem do łożysk (niebieski kolor)
  9. Po przeserwisowaniu amortyzatora przestało stukać Może było to spowodowane zbyt małą ilością oleju w tłumiku (było 50ml mniej niż potrzeba)
  10. Witam ! Mam pytanie dotyczące ilości oleju w goleniach dolnych w boxxerze . Na stronie rockshoxsa napisane jest aby lać 10ml na goleń . Spotkałem się jednak z osobami twierdzącymi że 10ml to znacznie za mało i potem wytrą sie szybko lagi. Zalecono mi 30ml na gleń . Czy można tak zrobić ? Nie wywali mi uszczelek przy mocnym dobiciu ? Prosze o konkretnie odp.
  11. Nabrałem podejrzeń że może być to komora powietrzna ale nie jestem pewien. (solo air)
  12. Okej dzięki . Pojeżdże jeszcze po górach z tym puknięciem ..zobaczymy (jak mówisz że po 2 zjazdach skręcenie tłumienia nie powinno zaszkodzić , i w ogóle nie powinno szkodzić ) jeśli stan się pogorszy to rozbiore
  13. Może masz racje . Podkreślę jeszcze , że chodzi mi o (wyłączenie na zjazdzie) tłumienia powrotu nie kompresji
  14. Witam! Posiadam amortyzator rock shox boxxer z 2016 roku z tłumikiem RC . Przed zjazdem trasy w górach postanowiłem sprawdzić jak amortyzator działa na całkowicie wyłączonym tłumieniu ( trasa typu dh - korzenie kamienie ) zjechałem tak 2 razy. Po zjeździe zauważyłem , że przy mocniejszym wgnieceniu amortyzatora ( jakoś po 50% skoku ) słechać dziwne głuche puknięcie w momencie rozprostowania ! Nie jest ono jakiś głośne . Zastanawiam się co to może być . Czy coś mogło się w środku poluzować ? (Przed zjazdami amor na 100% tak nie robił i na pewno nie są to luzy na sterach ) Dodam że wszystkie realizacje działają a pukniecie nie upośledza pracy. Martwi mnie tylko czy nie będzie miało to jakis konserwacji w przyszłości . Prosze o pomoc jeśli ktoś ma pomysł co to może być
×
×
  • Dodaj nową pozycję...