Skocz do zawartości

mesqueun

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    128
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika mesqueun

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Kilka dni temu został mi odesłany z serwisu tylny amortyzator, coś takiego: https://26bikes.com/shop/parts/shocks/airshox/prod/rs-deluxe-ultimate-rct-t Pytanie odnośnie montażu: Czy ma znaczenie w jakiej kolejności należy dokręcać śruby mocujące amortyzator do ramy? Amortyzator jest mocowany na górze przez dwie śruby, które przechodzą przez łożyska i jedną na dole. która przechodzi przez tulejkę. Tak to wygląda na rowerze:
  2. Dodam, że po ręcznym wyciągnięciu goleni do pełnego zakresu nie są one 'zasysane" z powrotem. Jedynie po ugięciu nie rozprężają się całkowicie lecz osiadają na 10% sagu.
  3. Zwracam się o pomoc w następującym problemie: amortyzaror Rockshox Revelation RC A1 został poddany pełnemu, zalecanemu co 200 godzin jazdy, serwisowi. Po serwisie pracuje ładnie, płynnie, ale po ugięciu nie wraca do pełnego zakresu skoku, lecz zostaje na 10% sagu. Podejrzewam, że jest to problem z przepływem powietrza między pozytywną i negatywną komorą, ale nie jestem pewien. Czy ma ktoś wiedzę, jak rozwiązać ten problem, najlepiej bez ponownego rozkładania widelca?
  4. Jest to Recon z Turnkeyem właśnie, też podejrzewam że jest to zablokowany przepłwy oleju i nie mam pojęcia jak stwierdzić po wyglądzie dampera, kiedy przepływ oleju jest otwarty, a kiedy zamknięty.
  5. To aktualnie robimy, zastanawiamy się gdzie może leżeć problem.
  6. Znajomy serwisował takiego Recona z 2017 roku i po serwisie amortyzator ugina się jedynie 2 cm. Podejrzewamy, że jest jakiś problem z tłumikiem, macie jakieś wskazówki co może być nie tak? - dodam że serwis był robiony krok po kroku według manuala.
  7. To może najlepszym rozwiązaniem będzie zawiezienie tego do serwisu do złożenia, a po odbiorze zdjęcie amorka i wymiana oleju?
  8. Założenie sterów i amortyzatora planuję zlecić serwisowi, jako że nie mam narzędzi do zdejmowania/wciskania misek i zainstalowania śruby gwiazdkowej w sterówce. Wnoskuję, że wymienić olej w goleniach mogę zanim zawiozę amortyzator do założenia?
  9. Zwrócili mi pieniądze za amortyzator i już zamówiłem nowy: https://www.tredz.co.uk/.RockShox-Reba-RL-Solo-Air-MotionControl-Disc-includes-service-kit-A6-MTB-Suspension-Forks_94396.htm Przed założeniem go, planuję zrobić wszystko jak należy. Co przeserwisować w nowym amorku, który pewnie poleżał trochę w magazynie? Czy wymieniać uszczelki? Proszę o porady.
  10. Niestety znalazłem dość głęboką ryskę na górnym goleniu od strony koła. W takim razie zwracam amorek na gwarancję (nie był szczcelny i zgubił uszczelkę kurzową w zasadzie po miesiącu jeżdżenia i to niezbyt ekstremalnego). Mam nadzieję, że zwrócą kasę i kupię gdzie indziej.
  11. Jedno opakowanie 1oz. wystarczy na sewris komory powietrznej i na uszczelki?
  12. Dzięki za informacje. Planuję zrobić pełny serwis i wymienić wszystko, co mam zapasowe. Już kupiłem sram butter, olej 15wt i 5wt. Natomiast w manualu, który znalazłem jest napisane, że w przypadku Reby do komory powietrznej można użyć również sram butter, więc nie kupowałem military grease pm600. Mam nadzieję, że wszystko dobrze zrozumiałem.
  13. Mam oringi, podkładki, uszczelki i gąbki, ale tych oringów jest koło ośmiu o ile mogę się doliczyć przez opakowanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...