Skocz do zawartości

p.suszek456

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://rowerwgazie.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Poręba

Ostatnie wizyty

1 715 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika p.suszek456

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Cena: 380 zł Mam do sprzedania rzadko spotykany rower górski Giant GSR 300, pochodzący z przełomu lat 90 i 2000. Rower przeszedł remont - otrzymał nowy łańcuch, wolnobieg 7-rzędowy, 3-rzędową korbę oraz suport. Napęd został wyregulowany. Specyfikacja: Koła: Alesa Alloy ERTRO Belgium Piasty: Joytech Opona przód: Kenda 26x1.95 46 mm Opona tył: Dębica 26x1.9 44 mm Rama: 20 cali stal Hi-Ten, P-Gauge Tubing Hamulce: Cantilever C-star Klamki hamulcowe: C-Star Manetki przerzutek: Gripshift Przerzutka przód: Shimano Przerzutka tył: Shimano SIS Korba: Trzyrzędowa 28-38-48 Wolnobieg: SUBRACE MFM300 14-34T; 7 rzędów Pedały: Kellys Siodełko: Giant WIĘCEJ: https://allegrolokalnie.pl/oferta/giant-gsr-300-or-uniatowy-rower-gorski-retro
  2. Czy to miejsce jest na tyle newralgiczne, że niebezpiecznym byłoby jeżdżenie na takim rowerze?
  3. WItajcie, Pytanie jest takie: czy to uszkodzenie od nowości (rama około 20-letnia) czy może ktoś coś? Rama wróciła z lakierni, a ja nieodpowiedzialnie nie zrobiłem zdjęć przed. Czy to możliwe, żeby lakienia takie coś? Mam mętlik co to... Znawcy proszeni o pomoc. Dzięki
  4. Witam wszystkich, Ostatni raz miałem przyjemność korzystać z tego właśnie forum jakiś czas temu jednak z uwagi na duże zainteresowanie tematem i sporą ilość odpowiedzi postanowiłem napisać o radę jeszcze raz. Pierwsze pytanie jest takie: Rozstaw tylnych widełek na hakach wynosi 125 mm, piasta flip flop na sigla i ostre koło ma szerokość 120 mm. Wartość 5 mm da się bez problemu zniwelować, ale czy w takiej konstrukcji było by to wszystko co potrzeba? Czy taki wynalazek jak napinacz łańcucha powinien być w miejscu przerzutki? Proszę znawców tematu o pomoc, ewentualnie napisze na forum ostrego.
  5. Tak oto się śmigało przez całą jesień! Kolarka (a nie przełajka) ukończona i ma się dobrze! Temat od dawna nie aktywny, ale obserwowoany, więć wstawiam Jak się podoba efekt? Do poprawy mechanika napędu, ale kształty są już finalne. Więcej zdjęć na stronce, którą prowadzą w ramach zabawy. facebook.com/roweridealny/
  6. W starej kolarce do wymiany poszedł widelec. Wymieniony został z widelca szerokiego i ze sporym prześwitem przy oponie trekkingowej GRLo rozmiarze 700x35c na widelec ze starej szosy. Jest on również stalowy, ale węższy i z mniejszym prześwitem dla opon turystycznych/trekkingowych.Na tyle mniejszym, że opona 700x35c obciera się minimalnie o widelec. Zauważam, że jeśli chodzi o szerokość mogła by to być opona do cyclocrossu lub jeszcze agresywniejsza, ale musiałaby być cieńsza, czyli mieć mniejszą długość miedzy krawędzią obręczy, a czubkiem średnicy zewnętrznej. Posiadam obręcze 622x19c. Jakie opony kupić? Czy tylko komplet szosowych kół będzie odpowiedzią? W razie wątpliwości proszę pytać. Będę wdzięczy za odpowiedzi.
  7. Cześć, chciałbym uruchomić ponownie temat ze względu na moje wątpliwości dotyczące dopasowania opony o obręczy. Ogólnie kilka osób może kojarzyć temat renowacji roweru przełajowego - właśnie tego tematu ma dotyczyć ten post. OTÓŻ: W starej kolarce do wymiany poszedł widelec. Wymieniony został z widelca szerokiego i ze sporym prześwitem przy oponie trekkingowej GRLo rozmiarze 700x35c na widelec ze starej szosy. Jest on również stalowy, ale węższy i z mniejszym prześwitem dla opon turystycznych/trekkingowych.Na tyle mniejszym, że opona 700x35c obciera się minimalnie o widelec. Zauważam, że jeśli chodzi o szerokość mogła by to być opona do cyclocrossu lub jeszcze agresywniejsza, ale musiałaby być cieńsza, czyli mieć mniejszą długość miedzy krawędzią obręczy, a czubkiem średnicy zewnętrznej. Posiadam obręcze 622x19c. Jakie opony kupić? Czy tylko komplet szosowych kół będzie odpowiedzią? W razie wątpliwości proszę pytać. Będę wdzięczy za odpowiedzi.
  8. Jakie są zdania na temat zmiany korby z dwu-blatowej z przodu na trzyblatową i mniejszą z roweru trekkingowego? Aktualna korba duża z dwoma blatami jest delkatnie niesymetryczna i chciałbym uniknąć jej montowania
  9. Suport Neco Bottom Brackets Cartridge Cotterless B.B. Sets B910 jest używany przeze mnie od początku tego sezonu. Był on użyty w zamian za suport klasyczny, więc zmiana jest na pewno na plus. Pytanie tylko czy taką budżetową część można używać w lepszych rowerach? LINK DO ARTUKUŁU __ Rowerwgazie.pl
  10. Cieszę się, że pomimo nieaktywności ciągle ta dyskusja ma ośmiu obserwatorów. Projekt trwa tyle, że nieco opornie posuwa się do przodu. Pewna część powyższej dyskusji była poświęcona wyborowi widelca. W aktualnym wpisie przedstawiam parametry starego (walniętego) widelca oraz tego, który jest poważnym kandydatem do jego zastąpienia. Pochodzi on ze starej szosy, dlatego prześwit między oponą a ramą będzie o wiele mniejszy. Mam jednak nadzieję, że będzie w ostateczności pasował. Trudnym elementem dla mnie będzie również wymiana szprychy oraz naciągnięcie paru w przednim kole. Zapraszam do zapoznania się z artykułem NOWY WPIS
×
×
  • Dodaj nową pozycję...