Skocz do zawartości

oalan1

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    232
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

286 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika oalan1

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Dokładnie, chodzi mi o chamske, spzanerskie tarcze, kolorowe itd. Ale nie chińczyk za 30 zł bo śmiem wątpić w jakość mimo wszystko.
  2. Wiesz, bardziej myślałem o jakichś uznanych markach ze świata ale raczej nie z Azji. Chodzi mi o firmy które robią dobra i ciekawa robotę jak no. Garbaruk
  3. Cześć, szukam firmy (mogą być z całego świata), która zajmuje się głównie produkcją tarcz hamulcowych do rowerów, które wyróżniają się kolorem, materiałem, designem. Cena nie gra roli. Ktoś coś poleci?
  4. Cześć, interesuje mnie zakup hurtowy rowerów z Holandii lub Niemiec, ewentualnie Belgia, Szwajcaria. Przede wszystkim chodzi mi o rowery takie jak szosy lub gravel.
  5. Cześć. Właśnie założyłem sobie do mojego Scotta Scale 920 2019 nowe koło z tyłu z bębenkiem Shimano microspline, kaseta slx, przerzutka xt. Zostawiłem z poprzedniego napędu korbe sram truvativ stylo DUB na nowym blacie 3mm offset. Problem jest taki że chyba przekos jest za duży bo na dwóch pierwszych biegach mocno słychać i widać jak łańcuch na dole blatu gdy z niego schodzi , zaczepia się o zebatki. Co można z tym zrobić? https://youtube.com/shorts/oOEidjKCeVg?feature=share
  6. Cześć, posiadam korbę sram TRUVATIV DUB STYLO. Taką jak w linku niżej: https://www.sbike.pl/czesci-mtb-trekkingowe-korby-korba-truvativ-stylo-6k-eagle-dub-dm-1x12-32t-175mm-boost-148-o_l_166_11649.html Najprawdopodobniej gdzieś przy pierwszych serwisach zdejmując korbę zgubiłem tą nakrętkę, która kontruje śrubę - dzięki czemu prawe ramię schodzi z lewego. Także odkręcam śrubę żeby zdjąć korbę ale nie mogę jej zdjąć. Nie posiadam też podkładki. Wygląda to tak: https://rowerowy.com/sklep/narzedzia-serwis/serwis-korb/prod/dub-bolts Czy ktoś może posiada coś takiego i może się pozbyć, lub wie gdzie mogę to szybko, łatwo i nie najdrożej dostać? Do przykręcenia tej nakrętki również potrzebuję jakieś narzędzie?
  7. Cześć. Mam taki problem że w moim mniemaniu (chyba że się mylę) muszę wymieniać bloki średnio raz na 2-3 miesiące sezonowe ponieważ bloki dosyć szybko zaczynają wydawać dźwięki które po prostu na dłuższą metę są dla mnie nie do zniesienia. Jakieś skrzypienie czasami strzelanie lekkie. Długo myślałem że jest to może wina napędu lub pedałów ale ewidentnie po zmianie bloków na nowe te dźwięki znikały. Nic nie pomaga dokręcanie lub smarowanie, czyszczenie. Próbowałem już chyba wszystkiego. Pewnie nie tylko ja mam takie problemy. Jakie macie na to sposoby. Coś z tymi blokami robicie lub może też często wymieniacie? A może jest to wina pedałów? Posiadam spd deore XT, w sumie ich nigdy nie rozkrecalem ale myślę że ciężko będzie je rozkręcić bo te śruby za bardzo nie chcą się ruszyć. Tym bardziej nie wiem czy ma to sens skoro po zmianie bloków jest wszystko ok.
  8. nie no po prostu jest zużyte (kaseta, łańcuch, zębatka pewnie też), a jak w cenie sprzedanej używanej przerzutki mam nową shimano to też czemu nie wymienić. A co do korby, DUB ma jakieś inne offsety, wymiary niz standardowa korba, po prostu nie wiadomo czy się spasuje z kasetą shimano jeśli chodzi o przekosy itp., ale tego nie wiem, pytam mądrzejszych.
  9. Dobra, o to moje rozważania. Mam 2 przerzutki GX (jedna z totalnie nowym wózkiem) - myślę, że obie pójdą za 250 zł od sztuki, kasetę też sprzedam za 200-250 (na pewno przyda się komuś na trenażer jak ma bębenek XD a nie chce brać nowej za 1k - na ERG mode wystarczy). Czyli sprzedając to w międzyczasie jestem do przodu 750 zł. Teraz pytanie czy ja w ogóle mogę zrobić taka podmiankę ze względu na korbę. Korba DUB, wkład suportu DUB ninja token (sprowadzałem z Tajwanu czy innej Tajlandii bo przestali z niewiadomych powodów produkować ninja token na 29mm DUB i był to jedyny sprzedawca na świecie, któremu zostało jeszcze parę sztuk). Jeśli to by przeszło, musiałbym kupić nową zębatkę, która pasowałaby do łańcucha shimano 12s - musiałaby też pasować do mocowania na tej korbie - Truvativ. Czyli, jeśli to by się udało: - Zębatka która pasuje do łańcucha shimano oraz korby truvativ - ok.200 zł - tutaj proszę o ocenę czy to jest w ogóle możliwe, czy trzeba zrobić inny myk. Suport brałem na wymiary: 41x92 29 mm - Łańcuch 150 zł - Przerzutka deore/slx będzie mnie kosztować ok.300 zł. - Piasta 350 z microspline plus przeplecenie ok. 850 zł. (zawsze mogę sprzedać koło które mam za podobną cenę - jest na karbonowej obręczy i wziąć całkowicie nowe alu za 100 czy 200 zł więcej na piaście 350/240) - Kaseta - przypuśćmy 500zł. Podsumowanie: Pierwsza opcja shimano 150 zł + 300zł + 850zł +500zł = 1800 - 750 zł za przerzutki i kasetę GX = 1050zł inwestycji ALE jeśli sprzedam obecne koło za 900 zł(karbon obręcz), a zamiast piasty z bębenkiem kupie gotowe koło ALU na fajnej obręczy DT za 1100 zł to cała moja inwestycja w nowy napęd wyniesie 400 złotych po sprzedaży starych podzespołów i zamiany kół. Potem jak będę chciał coś wymienić będę miał taniej. Musi mi tylko ktoś powiedzieć jak rozwiązać problem korby, albo czy go po prostu nie ma i można robić operacje. Druga opcja SRAM: - nowa kaseta Garbaruk 1100 zł - nowy łańcuch 150 zł - nowa zębatka 200 zł 1450zł i wszystko chodzi jak cacy - ale jest w *uj za drogo natomiast mogę sprzedać tak jak w pierwszej wersji zapasową przerzutkę oraz kasetę i odzyskać z tego 500zł. Nowa inwestycja 1000zł i dużo mniej *ebania się. Minus tak, że potem znowu trzeba będzie wydać kasę ale to może być za 2 lata i sporo może się zmienić - lub nic Zapraszam do dyskusji.
  10. Teraz pytanie czy wejdzie na nią microspline
  11. Jest ale niedostępna i jakość też wątpliwa
  12. Cześć, ze względu na ceny rozważam wymianę napędu ze SRAMA na SHIMANO. Posiadam ten rower: https://www.scott.pl/produkt/811/4910/Rower-Scale-920/ Kaseta teraz kosztuje 1000zł, Deore za to kosztuje 400. Spora różnica ale musiałbym wymienić bębenek na microspline? Jak myślicie, czy jest sens to robić i jak to zrobić, żeby miało ręce i nogi? Wiadomo, że teraźniejsze komponenty też mogę sprzedać na rynku wtórnym i parę stówek z tego będzie.
  13. Zrobiłem serwis. Miałem jeden problem z odkręceniem tłumika i olej musiałem wylewać i wlewać przez tą dziurkę na górze, przez co jest minimalnie zapowietrzony. Nie wiem co mam włożyć w imadło żeby tego nie uszkodzić i to normalnie odkręcić. Znalazłem też sposób wlewania i wylewania przez ten otwór, a odpowietrzasz w podobny sposób jak hamulce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...