Możesz pomyśleć też o kantach Shimano CX50 lub lepiej CX70. Kolejne dobre to od LX BR-M565, chyba że starsze modele jak BR-550, też cieszą się dobrą sławą. Adaptery pod mechaniczny na tył bym sobie odpuścił. Ale jak muszą być to Avidy BB7 road. Jest też takie ustrojstwo (Problem Solver Travel Agent ) do zmiany ciągu linki i jeśli dobrze pamiętam wtedy można używać klamek od kantów z szczękami V-brake, lub Avid BB7 MNT (zamiast ROAD).
Opcją jest też danie tarczowych na przód Avid BB7 ROAD a na tył hydraulicznej Magury HS33. Magura nie ma jakiejś powalającej mocy, ale ma świetną modulację za to. Jeździłem na takim miksie, z tym że Magura była na przodzie, a z tył był V-brake STX RC. W twoim przypadku jeśli Magura by miała iść na tył, musiałbyś niestety dokupić jakąś manetkę, np. STX RC i będziesz zadowolony. Ale to taka tylko opcja
Jak mają zostać klamkomanetki i wymienne koła z tarczami to tylko zaciski Avid BB7 ROAD i ten nieszczęsny adapter na tył. Ale przód i tak najważniejszy jest więc pal licho tył, a najlepiej to nie hamować wcale