Skocz do zawartości

dzjal

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Olo
  • Skąd
    z Polski

Ostatnie wizyty

284 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika dzjal

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Witajcie! Korba Tourney FC-M131 48/38/28T w rowerze klik. Jak przerobić budżetowo,ale w miarę estetycznie żeby pozbyć się przedniej przerzutki i zostawić zębatkę 28 lub 30(do przemyślenia jeszcze)?
  2. Chodzi dokładnie o ten rower klik
  3. Dziękuję! Czyli tam będzie teraz standardowy wymiar 1 1/8?A co muszę znać żeby dobrać odpowiednie stery?
  4. Hej! Czy w tym rowerze jest opcja zmienić amor na coś lepszego i równocześnie przejść na stery ahead...?
  5. Faktycznie, nie przemyślałem do końca. Ciężki temat z wagą w tej cenie.
  6. Nie rozumiem, bo mowa była o typowym lakierze w sprayu, a Ty tutaj przedstawiasz wersję na bogato .
  7. Poszukaj dobrego sąsiada . A poważnie to: Korzenie? Dziury? A może w miarę równe szutrowe dróżki? Pytam, bo może poszłabyś w kierunku roweru fitnessowego - powinien być lżejszy.
  8. Nie wiem jak ten konkretnie, ale generalnie lakiery w spray`ach są miękkie. Żona się uparła na biały i po 100 km zaczęło to straszyć, więc w ruch poszła szczotka druciana . Co do kasety to całkowicie zgadzam się z przedmówcami.
  9. Oczywiście, że wystarczy, ale więcej biegów = większy komfort w sensie płynności jazdy. A kto tak napisał? Różnica jest między geometrią crossa a MTB, ale to też zależy od producenta i komponentów.
  10. Wszystko zależy jakie "kapcie ubierzesz". Jak założysz np. jakiegoś Schwalbe Smart Sam`a to większej różnicy nie będzie, no poza bardziej sportową pozycją za kierownicą (pochylenie, ale to i tak nie jest regułą). Pozostaje jeszcze kwestia przełożeń - jak lubisz szybszą jazdę po asfalcie to bierz napęd 3x9 lub 3x10 .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...