Skocz do zawartości

koen1

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1 585 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika koen1

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Bym się spierała jak łańcuch się obija o ramę to jest głośnej i nie tylko o ramę.
  2. Po przebiegu następnych 100 km jest lepiej ale , do trenażera lepiej nadaje się napęd Sram jest cichszy . Wynikać to morze z lepszej mocniejszej sprężyny napinającej wózek tylnej przerzutki i nie tylko tego. Spróbuje z kmc sl albo Dura Ace podobna cena.
  3. Dzięki wszystkim za szybką odpowiedź. Mihau_ łańcuch napisami do zewnątrz widoczna strona, spinkę mam dwu kierunkową. Ernorator nic nie ociera o prowadnice, ramie, łańcuch dobrze założony. TheJW to prawda trenażer DD to teraz podstawa dla mnie. Ale w plenerze przejażdżki były. Ten hałas to nie jest jakaś sieczkarnia, ale jest zauważalnie większy. KNKS prawdopodobnie łańcuch się jeszcze nie ułożył, pocisnę jeszcze z 150km zobaczę.
  4. Witam posiadam w rowerze pełną grupą SHIMANO 105 R7000 2x11. Mam porównanie z pełną grupą SRAM Apex 2 1x11. Kultura pracy SRAM Apex jest lepsza cichsza na całej rozpiętości kasety. SHIMANO 105 głośniej pracuje naj głośniej pracuje jeśli wrzucę duży blat z przodu i najmniejszą koronkę z tyłu. Łańcuch smarowany jest tym samym olejem, cała grupa 105 przejechane ma około 100km, łańcuch powinien się już ułożyć. Czy jest jakiś sposób na wyciszenie myślę tu o zmianie łańcucha z grupy np Ultegra.
  5. Rower zakupiony, nareszcie rower dotarł do sklepu przymierzony wstępnie ustawiony, no i mam jeszcze ok 15 mm regulacji na sztycy, rozmiar 60. Ogólnie wydaje się za długi ale to pierwsza szosa, odczucie może być mylące. Rower wymaga dostosowania kierownica do wymiany to pewne, w topie jest nieporęczna, i za szeroka, powinienem mieć 420mm. Po za tym 100mm zasięgu w karownicy za długa, dłonie mam średnie nie potrzebuje takiego zasięgu. Na razie mam jeździć na wstępnych ustawieniach, bo fiting to proces, jak będę wiedział co mnie boli, jaki mam dyskomfort druga sesja ustawień.
  6. Dość mało 2-3 cm, a rama 62 za duża, zamówiłem na sklep 60 się przymierzy, zobaczymy.
  7. Problem jest w tym że nie wsadzę dłuższej nasadki sztycy, a pole manewru tylko 5 cm , przy wyższych butach albo wkładce morze brakować.
  8. Witam Emonda Treka ma nietypowe rozwiązanie, siedzenie jest zamontowane nie na sztycy a na nasadce od sztycy. Pole manewru to tylko 5 cm. Siedem rozmiarów ramy a nasadki na sztycę tylko dwa rozmiary i mamy problem.
  9. JarBas rozważałem taką możliwość. Domane SL 5 Gen 3 rower na "kiepski asfalt", dobry szuter, na bruki. Mnóstwo systemów np IsoSpeed, lepiej ma rozwiązaną sztyce pod siodłową niż emonda. No i te linki z przodu widać że rower jest niedorobiony domaga się zintegrowanego kokpitu. Ani to grawel ani to szosa. Zbyt uniwersalny. Bardziej wersje alu, ale to już pancerne kobyły. Mihau_ fajne rowery, masz rację 15k dość dużo za 105 mechanik, no i koła ala marketowe no i za markę z 1k, waga na pewno lekko poniżej 9 kg dość dużo. Jest jeszcze dostępna wersja 2022 emodny na pewno z delikatnym rabatem, oraz Orbea Orca M30. Oj ale mamy teraz wybór, przekleństwo naszych czasów.
  10. Dzięki, padło sformułowanie Chciałbym mieć rower szosowy który nie będzie szosówka dla pro ale nie będzie też dziadkowozem. Brałem pod uwagę Scott Addict 30/20 ale niema szkoda.
  11. Kalkulator na stronie treka podaje 62 ze względu na długość nogi.
  12. Witam doradźcie jaki rozmiar ramy wybrać na co zwrócić uwagę wzrost 188cm przekrok 92cm?
  13. Ten Rose PRO SL DISC 105, całkiem całkiem szkoda że trzeba 20 tygodni czekać, jak myślcie dołożyć z 2 tysiące i kupić coś na karbonie. Jak wygląda spraw z wytrzymałością takich rowerów.
  14. Witam proszę o radę ,poszukuje roweru endurance z osprzętem shimano 105 na tarczówkach, rower ma być nowy. Mam 190cm wzrostu i 92 długość nogi. Dopuszczam bardziej sportową geometrę ale bez przesady, rower ma być żwawy na asfalcie. Moje typy: 1. Merida SCULTURA ENDURANCE 400 2.SCOTT Speedster 10 3.Canyon Endurace 7 rozmiar L
  15. dzięki za potwierdzenie, i za radę , co do suportu zdziwiłem się ze po ponad 10 latach użytkowania gwinty miska oś będą w tak doskonałym stanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...