Skocz do zawartości

Riva

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Andi
  • Skąd
    Polska

Ostatnie wizyty

103 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Riva

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Tylko pozazdrościć. Mam dokładnie tego samego typu zestaw. Na Ali namierzyłem tego samego typu bidony bateryjne po około 800 zł z transportem. Nasi spece od reanimacji baterii krzyczą 400-500 zł. Zibi Bike za 7Ah 1200 zł. Swoją drogą fajnie by było mieć drugi zapasowy bidonik. Piszesz że zrobiłeś 6000 km czy rozbierałeś silnik żeby zweryfikować stan plastikowych zębatek. Pozdrawiam.
  2. Dzięki za uwagi 2marekm. Też jestem w grupie słusznej wiekowej użytkuje rower dla czystej przyjemności. Rower ma dawać i daje kupę przyjemności. Silnik zamontowałem w damce żony stąd dążenie do zminimalizowania baterii , która musiała się zmieścić między rurami ramy. Domyślnie ma spełniać formę wspomagacza przy podjazdach i nic więcej. Osobiście lubię się zmęczyć poczuć trasę w nogach i d....pie. Bezcenne. Widziałem konstrukcie przypominające stacje ładowania akumulatorów , palące gumę pod światłami . Konstrukcję bardziej na tory motocyklowe niż ścieżki rowerowe. Tego akurat nie popieram i takie wehikuły powinny być traktowane jak elektryczne motocykle. Pozdrawiam wszystkich.
  3. Dziękuję za informację. Jak na razie założyłem zestaw na przednie koło do roweru. Przesmarowałem mechanizm zębatkowy przedniego koła smarem Mylokote - silnik po przebiegu około 300 km bez oznak zużycia ale oryginalny smar tylko na obudowie - koła zębate suche. Mam pytanie jak sprawuje się bateria bidonowa w kształcie termosu na ile wystarcza ???. Pozdrawiam.
  4. Tacham 4 rowery na dachu auta z relingami każdy sobie waży 13-14 kg plus bagażnik w tej chwili i tak przekroczyłem max nośność bagażnika samochodowego , kombinuję coś ze wspomagaczem na przednio koło , które zawsze mogę odpiąć i wrzucić do bagażnika. Pozdrawiam.
  5. Kombinowałem ale zestawy tego typu silników za ciężkie żeby rower tachać na dachu samochodu. Dzięki i pozdrawiam.
  6. ArtGD dziękuję za informację. Pytanie jaki to czujnik dedykowany pod Hollowtech. Na necie widziałem tylko w kwadrat bądź tzw. uniwersalny.
  7. Problem polega na tym że przy systemie Hollowtech nie idzie tego założyć jedyną opcją jest wymiana na suport w kwadrat czyli wymiana czegoś dobrego na coś gorszego . Rozmawiałem z przedstawicielem sprzedającym te systemy i ponoć jest to system innowacyjny bez czujnika PAS w korbie , kombinacji z klamkami , dodatkowym sterownikiem montowanym osobno. System ponoć jest intuicyjny i nie powoduje niekontrolowanych zrywów podczas jazdy .
  8. Przepraszam ale coś z edycją tekstu jest pogrzebane. Nie mogę odczytać całych zdań.
  9. Witam wszystkich. Proszę o poradę ew. wszelkie uwagi dotyczące zestawu do konwersji roweru na elektryczny. Znalazłem w sieci sieci ofertę firmy ZIBIBIKE oraz chyba to samo pod linkiem : https://www.olx.pl/d/oferta/zestaw-do-konwersji-roweru-elektrycznego-500watt-kolo-28-cali-okazj-CID767-IDYtMsL.html Potrzebuję zestawu , który będzie miał zintegrowany czujnik Halla z motorem nie z suportem. Posiadam rower Giant i system korbowy Hollowtech gdzie brak jest miejsca na czujnik. Wymiana na kwadrat zupełnie bez sensu . Niestety w sieci nie znalazłem zbyt wielu informacji o proponowanych systemach. Może ktoś coś doradzi. Dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...