Skocz do zawartości

xandercage

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    130
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Skąd
    Pogorzela

Ostatnie wizyty

247 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika xandercage

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

10

Reputacja

  1. Po miesiącu odgrzewam temat. Od dwóch tygodni jestem w końcu w posiadaniu właściwych endkapów i korzystam z kół. Potomnym radzę najpierw dobrze wypytać o specyfikację przejściówek, które zamawiają, bo straciłem masę czasu i nerwów przez słabe opisy ww. produktów.
  2. Problem jest taki, że posiadam widelec i oś na 15 mm oraz endkapy na 12 mm. Strasznie ciężko dopasować do tego endkapy 15 mm, czekam na kolejne i jeśli też nie podejdą, to robię konwersję widelca. Przeplatanie byłoby totalnie bez sensu, bo kupiłem te koła naprawdę po taniości (400 CHF z tarczami Ultegra i oponami Conti 5000 GP) a i w rower nie mam zamiaru inwestować, bo to podstawowy model Domane OCLV 500 na Shimano 105. Czekam na Canyona, wtedy będę kombinował z kołami
  3. Znalazlem jeszcze jedna oferte na endcapy, czekam na dostawę i dam znac. A jak nie pojdzie po planie, to ide w konwersje osi na 12 mm.
  4. Link do nab https://bikeimport.ch/shop/product/20921/search_20921/Endanschläge Disc Brake Vorderrad - HWGXXX00S6283S Link do kół https://www.swissside.com/collections/pion-front-wheels/products/pion-front-wheel?variant=28399296675939
  5. Tak, moj błąd spowodowany zapewne literówką. Ale teraz juz wiadomo jak sprawa wyglada. Czyli czeka mnie konwersja widelca zamiast kola i w tym kierunku chyba pójdę. Bo nigdy w zyciu nie dojde, jaki dokladnie model piasty mam w rowerze...
  6. Problem leży, jak wcześniej napisałem, w srednicy osi i probach dopasowania nab wiec uznalem, ze spróbuję w druga strone, wg instrukcji kolegi @abdesign
  7. Voilla! Nic nie było robione z rowerem. Rower z dystrybucji w Szwajcarii, jesli to ma znaczenie.
  8. 12x148 z tyłu, 15x135 z przodu. Nie mam pojęcia skąd. Rower od 1-go właściciela kupiłem na początku 2020 roku. Nie robił z nim totalnie nic, wszystko było tak jak w specyfikacji fabrycznej. Co z tym można zrobić?
  9. Cześć. Posiadam TREK Domane SL z 2019 ze sztywnymi osiami. Z przodu mam 15 mm. Do tej pory jeździłem na seryjnych kołach Bontrager jednak niedawno wszedłem w posiadanie kół Swissride z piastami DT Swiss 350. W teorii zestaw da się przerobić zmianą nab na 15 mm, w praktyce z tyłu poszło bez problemu, z przodu kupiłem już 3 komplety nab i ciągle coś nie pasuje. W związku z tym chciałbym przejść na 12 mm. Zasadnicze pytanie brzmi - czy da się wymienić przelotkę i gwint w karbonowym widelcu na odpowiedni dla 12 mm? Za odpowiedzi lub ewentualne porady z góry serdecznie dziękuję!
  10. Na sprzedaż rower na którym jeździłem przez ostatnie 3 sezony. Specialized Hardrock 29er z 2014 roku. Z fabrycznej, bardzo słabej specyfikacji została rama, sztyca i mega wygodne (jak dla mnie) siodło. Pozostałe elementy zostały wymienione na nowe lub używane w bardzo dobrym stanie: - koła składane na zamówienie DT Swiss - obręcze 533D, piasty 370 SPline, szprychy DT - opony Continental w wersji Race Sport - na przodzie idealna trakcja na X-King (prawie nowa opona), na tyle szybka opona Race King, zalane mlekiem Trezado - napęd to przerzutka i manetka XT M8000, kaseta 11s 11-46 Sunrace MX-8, na przodzie korba SLX i zębatka owalna NW Ekfan, suport z łożyskami Token, łańcuch KMC - hamulce Tektro HD330 z tarczami 180 mm - kierownica Specialized 720 mm, mostek Accent Twenty, gripy Boplight - amortyzator RockShox Reba RL 100mm, manetka na kierownicy Rozmiar ramy to XL / 21". Przy moim wzroście 186 cm i przekroku 86 cm jest idealna. Rama posiada widoczne ślady używania, drobne otarcia i odpryski lakieru. Mógłbym napisać, że rower użytkowany okazjonalnie (w sezonie 2018 raptem 1100 km) ale po co? Napiszę tylko, ze regularnie startowałem nim w maratonach więc zawsze i wszędzie musiał być sprawny dlatego regularnie jeździłem "na 3 łańcuchy" i regularnie go serwisowałem. Na początku tego roku rower przeszedł gruntowny serwis: - pełna obsługa amora z wymianą oringów i oleju - pełen serwis suportu i piast - odpowietrzone i zalane nowym płynem hamulce - zdjęte i wyczyszczone opony, zalane świezym mlekiem Trezado - regulacja napędu W sezonie 2019 zaliczyłem tylko jeden start i parę przejażdżek, rower sprzedaję ze względu na przeprowadzkę i związany z tym brak czasu. Rower gotowy do jazdy z pedałami, koszykami i sprajem naprawczym na sztycy waży 12.26 kg, a więc stosunkowo niewiele jak na taką ramę. Rower sprzedaję bez ww. pedałów i uchwytu na licznik. Cena 2850 zł do malutkiej negocjacji. Rozważę zamianę na gravela z dopłatą z mojej strony. Link do OLX https://www.olx.pl/oferta/rower-mtb-specialized-29er-21-xl-reba-xt-dt-1x11-CID767-IDypEF3.html
  11. Na sprzedaż rower na którym jeździłem przez ostatnie 3 sezony. Specialized Hardrock 29er z 2014 roku. Z fabrycznej, bardzo słabej specyfikacji została rama, sztyca i mega wygodne (jak dla mnie) siodło. Pozostałe elementy zostały wymienione na nowe lub używane w bardzo dobrym stanie: - koła składane na zamówienie DT Swiss - obręcze 533D, piasty 370 SPline, szprychy DT - opony Continental w wersji Race Sport - na przodzie idealna trakcja na X-King (prawie nowa opona), na tyle szybka opona Race King, zalane mlekiem Trezado - napęd to przerzutka i manetka XT M8000, kaseta 11s 11-46 Sunrace MX-8, na przodzie korba SLX i zębatka owalna NW Ekfan, suport z łożyskami Token, łańcuch KMC - hamulce Tektro HD330 z tarczami 180 mm - kierownica Specialized 720 mm, mostek Accent Twenty, gripy Boplight - amortyzator RockShox Reba RL 100mm, manetka na kierownicy Rozmiar ramy do XL / 21". Przy moim wzroście 186 cm i przekroku 86 cm jest idealna. Rama posiada widoczne ślady używania, drobne otarcia i odpryski lakieru. Mógłbym napisać, że rower użytkowany okazjonalnie (w sezonie 2018 raptem 1100 km) ale po co? Napiszę tylko, ze regularnie startowałem nim w maratonach więc zawsze i wszędzie musiał być sprawny dlatego regularnie jeździłem "na 3 łańcuchy" i regularnie go serwisowałem. Na początku tego roku rower przeszedł gruntowny serwis: - pełna obsługa amora z wymianą oringów i oleju - pełen serwis suportu i piast - odpowietrzone i zalane nowym płynem hamulce - zdjęte i wyczyszczone opony, zalane świezym mlekiem Trezado - regulacja napędu Rower gotowy do jazdy z pedałami, koszykami i sprajem naprawczym na sztycy waży 12.26 kg, a więc stosunkowo niewiele jak na taką ramę. Rower sprzedaję bez ww. pedałów i uchwytu na licznik. Zdjęcia dostępne pod poniższym linkiem https://www.olx.pl/oferta/specialized-hardrock-29er-21-xl-reba-xt-dt-swiss-1x11-CID767-IDypEF3.html Cena 3500 do negocjacji!!!
  12. Witam, poszukuję w miarę taniego tylnego koła 28" do roweru trekkingowego, na hamulce V-brake, z bębenkiem pod kasetę 9-cio rzędową. Oferty proszę zamieszczać w odpowiedzi lub na PW.
  13. U mnie nowy łańcuch 10s KMC (muszę kupić jeszcze jeden, żeby jeździć na trzech na zmianę) oraz oponki Conti Race King Race Sport + forumowe mleko i akcesoria. Jeździ się aż miło Pora rozejrzeć się za carbo kierą, mostkiem i sztycą oraz nowym siodłem.
  14. Tego Recon Silver to na bd.de nie widziałem, dzięki Szukam póki co używanej Reby, może coś się trafi. A jak nie to idę w nowego Recona.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...