Skocz do zawartości

ziomekaqq

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Adam
  • Skąd
    Mazowsze

Ostatnie wizyty

196 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika ziomekaqq

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Rower pójdzie na części, także ogłoszenie nieaktualne.
  2. Sprzedam używany, w pełni sprawny rower górski, złożony przeze mnie w zeszłym sezonie i używany okazjonalnie z tytułu zamiłowania do rowerów typowo szosowych. Lista podzespołów wraz z krótkim opisem:- rama Force Minerva w rozmiarze XL; lekka i wytrzymała - stop aluminium 7005, potrójnie cieniowana,- amortyzator powietrzny Manitou R7 Super TPC ze skokiem 100 mm (serwisowany, posiadam do niego zapasowe uszczelki),- przerzutka tylna Shimano Zee RD-M640 SS FR,- manetka tylna Shimano Deore XT SL-M780 I-Spec B,- kaseta Sunrace MS1 (10 rzędowa, 11-36T),- korba Shimano Deore + zębatka Narrow Wide 36T,- łańcuch KMC X10.93,- koła 26 cali - Shimano XT + Mavic 317 Disc,- opony Vittoria Saguaro Flex 26x2.0 + dętki,- hamulce tarczowe (klamki Shimano, zaciski Tektro, klocki hamulcowe metaliczne spiekane),- tarcze hamulcowe SLX SM-RT66 160 mm,- kierownica Accent Execute (długość 700 mm, średnica montażowa 31.8 mm),- mostek Romet (długość 100 mm, pod kierownicę 31.8 mm),- chwyty silikonowe Accent (czerwone),- pedały Shimano SPD M520,- sztyca Accent SP-408 - 31.6x400,- siodełko Accent Derry.Rower nada się w sam raz na dojazdy do pracy, jak i do poruszania się po bliższej i dalszej okolicy. Podczas budowy roweru zależało mi na prostocie i niezawodności konstrukcji, co też oczywiście udało mi się uzyskać w postaci tego lekkiego i uniwersalnego pojazdu. O rower dbam, więc można być spokojnym, jeżeli chodzi o jego stan techniczny (rower jest w pełni sprawny) oraz wizualny (jedynie niewielkie ślady wynikające z użytkowania) - można się o tym oczywiście przekonać podczas oględzin roweru w Ciechanowie, do czego serdecznie zachęcam. Cena: 2190 zł (do negocjacji)Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu. Reszta zdjęć w ogłoszeniu na OLX: https://www.olx.pl/oferta/rower-gorski-force-minerva-rama-xl-naped-1x10-deore-xt-zee-CID767-IDAGAjJ.html
  3. Jakby nie patrzeć, piwoty szpecą w pewnym stopniu wygląd, to raz. Dwa, że się na nie uwziąłem, bo nie szło ich odkręcić ani kluczem (kilka pogiąłem ), ani szczypcami zaciskowymi zwanymi "żabą". I tym oto sposobem skończyło się na brzeszczocie i pilniku.
  4. Sprzedam używany, w pełni sprawny amortyzator SR Suntour XCR 100 mm pod koło 26 cali. Wersja Remote Lockout (błyskawiczne blokowanie z manetki na kierownicy).Rura sterowa ahead o średnicy 1 i 1/8" i długości 21,5 cm.Stan amortyzatora oceniam na bardzo dobry: brak wyczuwalnych luzów na goleniach, płynna praca samego amortyzatora, w pełni sprawna blokada z manetki. Amortyzator został przeze mnie ostatnio rozebrany, wyczyszczony i przesmarowany. Jego budowa jest na tyle prosta, że każdy poradzi sobie z serwisem. Fotki w spoilerze: Mocowanie koła: QR 9 mm (standardowa ośka z szybkozamykaczem lub oś gwintowana z mocowaniem na nakrętki). Mocowanie hamulca tarczowego w systemie Post Mount (PS). Brak nabitej gwiazdki i bieżni sterów (bieżnię sobie zostawiam; można przełożyć ze swojego starego amortyzatora lub dokupić za grosze). Piwoty do hamulców v-brake jak widać po zdjęciach zostały obcięte, ponieważ korzystałem wyłącznie z hamulca tarczowego. Cena: 200 zł + wysyłka (lub odbiór osobisty) Możliwy odbiór osobisty w Ciechanowie oraz wysyłka (+15 zł, kurier, przedpłata na konto).
  5. Dobry wieczór. Poszukuję amortyzatora, który spełniłby następujące warunki: * najlepiej powietrzny, ale inne propozycje też rozważę, * pod koło 26 cali, * o skoku 80-120 mm (100 mm mile widziane), * rura sterowa ahead 1 i 1/8 (28,6 mm) nie krótsza niż 20 cm, * cena do 500 zł. Czekam na Wasze propozycje.
  6. Jeżeli zależy Ci na pozostaniu przy obecnej kierownicy, pozostaje piłowanie. Trochę zapału i do zrobienia w jeden wieczór, i to dokładnie. Jeśli natomiast bierzesz pod uwagę zmianę kierownicy, polecam takową od starszego roweru szosowego - czy to był jakiś Jaguar, nie pamiętam, natomiast kierownica miała średnicę 22,2 mm i bez problemu szło na to założyć standardowy osprzęt. Szosowe klamki hamulcowe wymagały podkładek w postaci wcześniej nawiniętej owijki, jednak u mnie nie stanowiło to większego problemu, gdyż owijkę nawijałem dwuwarstwowo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...