Skocz do zawartości

piter123

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    CC
  • Skąd
    Lodz

Ostatnie wizyty

254 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika piter123

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

8

Reputacja

  1. Ja zrobiłem jprościej. Wyciąłem pasek z dętki, zrobiłem supełek, wcisnąłem. Po uszczelnieniu odciąłem wystający kawałek. Pół roku jeździ i opona w tym miejscu się nie poci.
  2. Nie. Wyraźnie widać, że w jedną stronę nacięcie jest dłuższe, od wewnętrznej krawędzi sześciokąta do zewnętrznej drugiego sześciokąta. W drugą stronę maksymalna długość to bok sześciokąta. Bieżnik nie jest symetryczny dla kierunków obrotu. Wyraźnie widać, że bieżnik ma wzór kierunkowy.
  3. Cześć Opony jak w temacie Tufo Comtura 4TR. Na oponie nie ma oznaczenia, w którą stronę założyć oponę. Bieżnik wygląda jakby był kierunkowy. W którą stronę ją założyć o ile ma to znaczenie? Dla mnie tak jakby znaczenie miało to skośne najdłuższe wycięcie czyli na pierwszym zdjęciu tak opona powinna być założona na przednie koło patrząc oczami kierującego (kierunek obrotu w górę obrazka)?
  4. Cześć Jaki zaplot jest wskazany do koła szosowego opartego na obręczy na tarczę DT Swiss R 460 oraz piasty z prądnicą Shimano DH-UR705-3D + ppona 700x25C. Jazda szosa, głównie transport ale szybki (średnia 30-40km/h), waga 90kg z rowerem.
  5. Przy próbie przedstawienia soki ręka 3n31 stawia wyczuwalne z dwukrotnie większy opór. Dziwi mnie to bo w starej czuć skoki ale oska chodzi gładko. W nowej jak młynek do pieprzu. Zcentruje i zobaczę jak będzie to wyglądać.
  6. http://sendvid.com/ttwpe42z Filmik porównawczy. Z lewej czarna 3N20, z prawej srebrna 3N31. Faktem jest, że po wielokrotnym kreceniu tak jakby było lepiej. Ale nadal te skoki są bardzo mocno wyczuwalne i nawet je czuć na widelcu. Bez obciążenia różnica jest mniejsza ale z obciążeniem ogromna. Nie zwracajcie uwagi na koło. Nie jest jeszcze zcentrowane a opona jest założona bez dętki. Nie sądzę by to miało znaczenie.
  7. Coś mi jednak nie pasuje z tą prądnicą. Zaplotłem koło, trzymam ośkę i krecę kołem. Ciężko idzie, czuć bardzo mocne drgania na rękach a im wolniej tym bardziej chce urwać ręce. Koło wykonuje dwa może trzy obroty. Czy tak ma być? Wyrobi się? Porównałem do starych pradnic i jest zdecydowanie inaczej. Czuć skoki ale rąk nie urywa a koło wykonuje pod 10 obrotów. Nowa pradnica to 3N31 a stara 3N30.
  8. Tylko jak to sprawdzić? Musiałbym jechać w identycznych warunkach pogodowych i fizycznych. Masa piasty i w ogóle koła to różnica kilku %. Nie do wyczucia. Na prędkości to raptem 1km/h przy 40. http://uzurpator.com.pl/?mit-masy-rotujacej,10 I do zestawu muszę kupić oponę. Przekładanie nie ma sensu gdyz wtedy już na 100% będą inne warunki. Problemem jest też złudne przekonanie człowieka. Jeszcze jedno pytanie. Pradnica w ręku. Nie da się zakręcić. Chodzi skokowo. Wiem że tak musi być bo magnes ale by tak ciężko? Oczywiście prąd jest bo świeci. Ale na innym kole bez problemu koło się kręci i nie czuć skoków. Czyżby większe ramię siły i masa w postaci obręczy robi tak kolosalna różnice?
  9. Nie ścigam się na tysięczne. Waga nie ma znaczenia. To raptem 500g różnicy. Porządny obiad z kuflem piwa. Bidon też musi być pełny A jeszcze i tak będą błotniki na stałe oraz bagażnik Sezonowe zmienianie u mnie przejdzie. Szosa ma służyć na dojazdy do miasta a latem jazda po ciemku się trafi. Do tego nie wykluczam nocnych przejażdżek w ciepłe noce. Niby zmiana koła to minuta ale czy zysk jest warty zachodu? Lampkę będę miał własnej roboty od osoby która tutaj na forum prezentowała. Montaż na kierownicy.
  10. Sprawdzone, rozmiar standardowy. Pradnica zamówiona. Czy jest sens trzymac drugie koło na zapas bez pradnicy by wykorzystywać za dnia? Znalazłem takie artykuły: http://www.bikequarterly.com/VBQgenerator.pdf http://www.ctc.org.uk/file/public/feature-hub-dynamos.pdf Podają, że pradnica bez włączonego oświetlenia wymaga około 1W na każde 10km/h. W porównaniu do całkowitej mocy potrzebnej do jazdy rzedu 100W a przy szybkiej jeździe znacznie więcej wychodzi, że wymaga raptem 1-4% większej mocy.
  11. Cześć Chciałbym zmontować koło z prądnicą do roweru szosowego Triban 500. Czy rozstaw widelca jest standardowy i każda piasta wejdzie bez problemu? Celuję w DH-3N31-NT o szerokości 100 i 32 otwory, montaż na śruby.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...