Skocz do zawartości

Paul13

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

627 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Paul13

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. I jeszcze jeden problem się pojawił. Podczas ustawiania klamkomanetki na kierownicy wylansie płyn hamulcowy. Jednak miejsca przy śrubach były suche. Wyciek pojawił się od zewnętrznej strony klamkomanetki
  2. Super udało mi się to zrobić ale niestety mam kolejny problem. Tarcza trze o klocki. Próbowałem regulacji mam nawet przymiar ale to nic nie daje. Wydaje mi się że jeden z zacisków się wysuwa i nie wraca . Co może być tego przyczyną? Czy może być to spowodowane ze za dużo płynu jest w układzie?
  3. Witam Podczas odpowietrzania sram force niestety ale coś źle zrobiłem ze nie mogłem wyciągnąc zaślepki z zacisku. Gdy już mi się to udało zauważyłem że jeden z tłoczków jest wysuniety ( zaciski są nowe). Zaciekawiony nacisnąłem dźwignie hamulcowa i z tłoczka wylał się płyn ( prawdopodobnie tłoczek się za bardzo wysunął). Da się coś z tym zrobić? Czy zepsulem już na starcie nowe zaciski? Z góry dziękuję za przydatne rady
  4. Cześć Wymieniłem koła aluminiowe na karbonowe kupiłem klocki hamulcowe swissstop yellow king carbon i podczas hamowania strasznie skrzypi/ świszczą. Gdy zatrzymuje rower z np. 40km/h do 0 to nawet jest straszny pisk. Że nie miałem wcześniej styczności z kołami karbonowymi to czy to jest normalne? Czy koła karbonowe tak mają podczas hamowania. Do tej pory miałem aluminium i nic takiego się nie działo.
  5. Część Jak wyregulować tylna przerzutkę sram Red etap? Wiem że zakres reguluje się na śrubach ale pomimo że jedna śruba jest wykręcona to i tak brakuje zakresu. Jak się zrzuci na mała zębatkę to łańcuch chce przejść na przed ostatnia zębatkę. Wychodzi na to że przerzutka przesunięta jest w stronę koła a zębatka na zewnątrz. Nie wiem czy dobrze wytłumaczyłem. Czy reguluje się zakres Red jeszcze gdzieś oprócz tych 2 śrub?
  6. Czy łączenie napędów sram z Shimano jest możliwe tylko jeżeli chodzi o łańcuchy, korby, kasety i hamulce( mówię o szczękowych)? Przerzutki z Klamkomanetki też czy już nie? Chodzi mi o grupy szosowe
  7. Oznaczenie 52t na przerzutce z tego co mi się wydaje oznacza że przyjmie kasetę do 52 zębów. Oczywiście mogę się mylić
  8. Witam. Mam pytanie do użytkowników srama Red. Zamierzam kupić tą grupę i pytanie jak z żywotnością? Czy grupa jest awaryjna? Jak znosi mrozy ( pytam bo rower w zimie garażuje w blaszaku). Zastanawiam się bardzo czy pchać się w elektronikę czy jednak zostać przy mechanicznej grupie. Nie chciałbym kupić elektroniki a po gwarancji żeby była awaryjna bo mało nie kosztuje. Proszę o opinie użytkowników srama Red etap jak się sprawuje i czy dużo jest awaryjnoscinz grupa.
  9. Nie za komplet tylko za jedną sztuke. Na centrum rowerowym można zobaczyc
  10. 9100 są nowsze niż 9200?
  11. Witam Chciałem wymienić hamulce szczękowe 105 na dura Ace tylko jest jedno ale. Jaka jest różnica między dura Ace 9100 a 9200? Bo cenowo 9200 kosztują 400 zł a 9100 kosztują prawie 900zl. Dlaczego taka różnica?
  12. Podejrzewam że opona ma od nowości defekt. Wymieniłem opony przód na tył i teraz w tyle jest bicie a w przodzie nie ma. Będę reklamować oponę Można jeździć na takiej oponie czy coś może stać się z kołem?
  13. A jak się komuś zepsują klamki sram Red na szczeki to co nie kupi już nowych?
  14. Klamkomanetka z hamulcem SRAM Red eTap AXS HRD D1
  15. Część Posiadam rower na hamulce szczękowe. Czy kupując klamkomanetke na tarcze będzie pasować mi do hamulca szczękowego. Konkretnie to pytanie jest czy hamulce tarczowe są na linkę tak jak szczękowe? Pytam bo nie mam styczności z takimi hamulcami więc nie wiem czym są połączony hamulec z Klamkomanetki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...