Skocz do zawartości

xtomashx

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    144
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Nowy Dwór Mazowiecki

Osiągnięcia użytkownika xtomashx

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

7

Reputacja

  1. Poleci ktoś coś do jazdy szosowej i miejskiej z funkcją powerbank? Tak do ok 150 zł najlepiej
  2. A gdyby go tak na gravel przerobić? Czy można w miarę budżetowo wymienić kierownice na baranek oraz dokupić pasujące klamkomanetki?
  3. Dziękuję za dobre słowa o moim rowerze. Kondycję na pewno muszę poprawić. Serwis też by się mu przydał ale teraz takie terminy wszędzie, że raczej po sezonie zrobię gruntowny przegląd. Dzisiaj tylko wyczyściłem kasetę oraz łańcuch, a za resztę rzeczy się nie biorę bo sprzętu nie mam. Z mankamentów które na chwilę obecną wychwyciłem to stuki prawdopodobnie z suportu oraz czasami blokuje mi się łańcuch jak przerzucam na największy blat. Opony na razie mam w miarę świeże. Na tyle Schwalbe Marathon plus, a na przodzie budżetowa Kenda Khan. Na pewno będę chciał wymienić kierownicę na płaską. Budżetowo znalazłem Author ACO XC 600mm. Może polecicie coś lepszego? Chyba, że taka wystarczy.
  4. Ponad 5 lat temu kupiłem używany rower Cube Sl Cross Comp. Dokładnej specyfikacji nie znam ale wg informacji w internecie wygląda to tak: Materiał ramy: aluminium 7005, podwójnie cieniowane idelec: sztywny, aluminiowy Stery: FSA No.10, półzintegrowane Mostek: FSA XC-190 Kierownica: FSA XC-300 Sztyca: Scape Light Siodełko: Scape Active 5 Piasty: Shimano Tiagra Obręcze: Alex Rims EN-24 Manetki: Shimano Deore M530 Rapidfire Plus Przerzutka przód: Shimano Deore M530 Przerzutka tył: Shimano Deore LX T661 Dźwignie hamulca: Shimano M422 Hamulce: Shimano M422, V-Brake Korba: Shimano M543, 48-36-26 z. Środek suportu: Shimano SM-BB50 Łańcuch: Shimano CN-HG53 Kaset a: Shimano Deore CS-HG50-9, 11-32 z., 9 b. Rower przez ten czas używany był sporadycznie jednak teraz zacząłem jeździć co 2-3 dni 30-40 km dla zbudowania formy na dłuższe wypady. Na pewno chciałbym wymienić napęd na bardziej szosowy jednak z możliwością wjazdu w lekki teren (kolega ma gravela i chciałbym chociaż trochę za nim nadążyć). Czy jest w ogóle szansa inwestowania w ten rower? Jak tak to czy jest opcja na ulepszenie tego co już mam za nieduże pieniądze?
  5. Ta rama na 100 procent jest krótsza co może powodować mniej wygodne pokonywanie dłuższych tras.
  6. Uważajcie z tym Eveo. Osprzęt wygląda fajnie jednak problemem może być rama. Ja się tak naciąłem na Limbera Tasso który jak się okazało ma strasznie dziwną i krótką ramę. Właśnie go sprzedaje i kupuje coś o normalnej geometrii.
  7. Maestro ma gorszą korbe i reszta to samo. Nie warto dopłacać do Maestro i lepiej kupić Lazaro.
  8. Facik w oszołomie za 1091 zł a na olx ktoś chce 2900 za tego samego http://olx.pl/oferta/rower-fat-bike-big-boss-CID767-ID9ty07.html#025fa67350;promoted
  9. Zauważyłem rdzawy nalot na tym lewym ledwo wystającym tłoczku. Dzwoniłem dzisiaj do sklepu gdzie kupowałem i poradzili na razie poczekać. Mają takie urwanie głowy przed świętami i komuniami że głowa mała. Jeszcze jak dojdzie odesłanie do producenta to w ogóle miesiąc bez roweru :/
  10. Wydaje mi że mam problem z zaciskiem. Przez całą zimę rower stał w piwnicy. Jest ogrzewana więc rower nie miał ciężko. Po pierwszej jeździe zauważyłem spadek mocy hamowania. Wcześniej normalnie potrafiłem zblokować tylne koło. Teraz było inaczej. Hamulec był zapowietrzony więc zakupiłem zestaw do odpowietrzania i wymieniłem olej. Hamowanie dalej było mizerne tzn nie można nawet tego nazwać hamowaniem lecz zwalnianiem. Oczyściłem klocki i tarcze lecz nie dało to rezultatu więc przyjrzałem się zaciskowi. Nie wiem jak powinna wyglądać normalna praca lecz wydaje mi się że oba tłoczki powinny tak samo pracować. Zdjąłem klocki i u mnie jest tak że lewy tłoczek porusza się może z 1mm, a prawy wraz z kolejnymi wciśnięciami wysuwa się coraz bardziej zamiast wysuwać i wracać na swoje miejsce. Przeczytałem gdzieś że można spróbować nasmarować tłoczek więc użyłem kropli Brunoxa na ten lewy tłoczek. Zauważyłem że podczas naciskania klamki pojawiają się bąbelki powietrza co pewnie oznacza jakąś nieszczelność. Zaryzykowałem i włożyłem klocki Baradine Sintered Metal Pad które polecono mi w moim rowerowym. Po przejechaniu pary długich w piwnicy (mam długi korytarz) koło normalnie się blokowało. I teraz moje pytanie. Czy taka praca jest normalna ? Rower jest jeszcze na gwarancji więc w razie czego mogę go oddać na serwis. Wolałbym tego uniknąć ponieważ może to oznaczać długi czas bez roweru.
  11. xtomashx

    [rower] Limber Tasso

    Szukam jakiejś budżetowej kierownicy tak w okolicach 50 zł i jedyne co znalazłem to accent basic lub zoom al-110 . Dłuższe leżą poza moim budżetem. Którą wybrać ? Ew inne propozycje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...