Skocz do zawartości

ataman

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Brak

O ataman

  • Tytuł
    Świeżak

Ostatnie wizyty

111 wyświetleń profilu
  1. Mysle tez o schwalbe hurricane, albo gravelking ss, cst w jodełkę, kurcze juz glupi jestem
  2. Dzieki za porady i chyba zdecyduje sie na cont. sp. ride bezdrutowe
  3. Dzięki. A co oznacza w tej tabeli w rubrykach Rolling Resistance - oznaczenie PRO? Dzięki za pomoc. Spytam jeszcze czy na przód i tył brać opony tej samej szerokosci czy moze na tył nieco szerszą ?
  4. Prosze o pomoc w wyborze opon do jazdy glownie oo asfalcie i w znacznie mniejszym stopniu lekkim terenie. Chodzi mi o jak najmniejsze opory toczenia. Kupilem niedawno Schwalbe marathon tour i jest tragedia, opona moze i nie do przebicia i przyczepna mocno ale tak sie klei do asfaltu i mieszanka gumy miękka, ze po 30 km mam dosyc. Prosze o pomoc. Czy brac np. schwalbe g-one, chocia te mozno drogie sa, czy np. cont. speed czy jeszcze cos innego ? Pozdrawiam
  5. No to min. 500, 250 to dka dzieci moze byc
  6. Witam, Poszukuje zestawu do konwersji, silnik o mocy 1000w w przednim kole, bateria duza, z mozliwoscia dokupienia drugiej. Polecicie jakis gotowy zestaw ?
  7. To bylo przednie kolo. A dlaczego przednie hamujace , nie zwieksza to oporow ? Czyli bylo dobrze bo bieznik ukladal sie "czubkiem choinki" do tylu
  8. Witam, Niedawno zmieniłem oponę ale cos mi się wydaje że chyba powinienem odwrotnie ją założyć, względem kierunku jazdy, biorąc pod uwagę wzór bieżnika, chociaż na oponie nie ma oznaczenia kierunku toczenia. Zdjęcie zamieszczam w załączniku - strzałka pokazuje kierunek toczenia. Czy jest dobrze założona czy ją założyć odwrotnie ? Pozdrawiam
  9. Doszedłem do wnioskuże nie można mieć wszystkiego, tzn. roweru elektrycznego, który byłby jednoczesnie zwykłym rowerem. Na razie rezygnuje z elektryfikacji roweru. Troche smutno ale z czegos trzeba zrezygnować. Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
  10. A czy ktos z własnego doswiadczenia mógłby sie podzielic wrażeniami ?
  11. Sam silnik waży ok. 2,5 kg i tyle by obciążył przód, reszta wagi to głównie akumulator, który byłby na bagażniku
  12. Witam, Zwracam sie z pytaniem do uzytkowników rowerów ze wspomaganiem elektrycznym, lub osób które próbowały jazdy na takim rowerze. Zastanawiam się na przerobka roweru crossowego poprzez zainstalowanie zestawy z silnikiem w przedniej piaście. Razem z bateria zwiekszyło by to wage roweru o 5-7 kg czyli do ok. 20 lub nawet ponad 20 kg. I tu moje pytanie, czy taka przeróbka ma sens jeśli chodzi o późniejszą możliwość korzystania z roweru w tradycyjny sposób, mam na mysli to, czy takie zwiekszenie wagi nie zabierze potem przyjemności z korzystania z roweru bez uzycia wspomagania, z uwagi n
  13. Dzieki, nie zauwazylem ze istnieje mozliwosc regulacji z lewej strony. Temat do zamkniecia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...