Skocz do zawartości

smolki87

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    -

Osiągnięcia użytkownika smolki87

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. O łańcuchu też myślałem ale postawiłem na przerzutkę. Osprzęt tak jak napisałeś z przodu i z tyłu na Alivio (niestety jest to Alivio przeznaczone bardziej do kasety 9-cio biegowej). Jakby korba była sztywniejsza to było by ok (gdyby zamontowali korbę z tej samej grupy co przerzutki byłaby bajka)
  2. Ja już dawno zmieniłem na Acere, poprawa jest ale niestety pomiędzy nową Alivio i Acerą dużej różnicy w szerokości nie ma (musiałbyś wrzucić jakiegoś szerokiego Tourneya albo SISa - aż kole w oczy). Mam już przejechane prawie 500 km i już się przyzwyczaiłem że czasami coś trzeba podregulować a i tak pełnej zmiany nie będzie. Myśle że większym problemem jest nieszczęsna korba która się odgina przy nacisku (poza tym nie wiem jak u Was ale u mnie widać jak pracuje rama tzn. odgina się)
  3. w czasie jazdy widać po przedniej przerzutce że lekko faluje
  4. Widzę że wielbicieli Kandsa Maestro przybywa:P Ja też już mam około 260 km za sobą. Kiedyś wspominałem o małej niedogodności związanej z moim rowerem. Mianowicie na większych przełożeniach, na "wolnych obrotach" czyli już po rozpędzeniu odczuwam lekkie wibracje pochodzące od przedniego napędu (korby). Myślałem że to przejdzie ale niestety dalej występuje. Moje pytanie do nowych posiadaczy : czy ktoś z was coś podobnego zauważył w swoich maszynach? Dużo osób pisało o tym że łańcuch powinien się dopasować do reszty napędu ale myślę że to już powinno ustępować po przejechaniu 260km. Zauważyłem też że korba nie jest idealnie prosta i po nacisku trochę się odgina (jakieś 2-3 mm) względem przerzutki. Reklamować czy ta korba tak po prostu ma?
  5. Scud atlantic jest na ramie maestro, podzespoły ma podobne jak model z 2013 jednakże nie wszystkie np: manetki Acera, nową przerzutkę przednią Alivio (którą ja nie polecam gdyż jest węższa i ma mniejszy zakres niż w Kand maestro 2013), amortyzator chyba ten sam chociaż w opisie piszą o NMX a pokazują NVX (ale to pewnie błąd). Pozostaje jeszcze kwestia malowania, gdzie moim zdaniem maestro wygrywa. Cena dobra, wybór zależy do Ciebie.
  6. W dniu dzisiejszym na liczniku przejechane mam 90 km i na razie wibracje nie ustępują (nie jest to może bardzo uciążliwe ale jednak występuje). Dobiję do 200 km i bedę zastanawiał się co z tym zrobić. Tak jak wcześniej pisałem miałem mały problem z ustawieniem przerzutek. Ponawiam pytanie : czy komuś udało się ustawić praktycznie pełen zakres przerzucania "biegów" bez ocierania o przerzutkę? W dniu dzisiejszym testowałem 3 rowery crossowe różnych firm (Kellys, Kross i oczywiście swoje Maestro) i stwierdzam że zestawienie przedniej przerzutki Alivio FD-M431 z korbą FCM-311 to chyba niewypał. W pozostałych rowerach po regulacji dostępny był pełny zakres wyboru "biegów" np: 1x7, 2x9, 3x2 zaś u mnie 1 z przodu obsługuje do 3 z tyłu, 2 z przodu obsługuje przedział 4-7 (7 tak na włos) 3 z przodu obsługuje zakrs 6-8. Wiem że w sumie to tak powinno się zmieniać przerzutki ale chciałbym mieć pełniejszy zakres (poza tym to Alivio FD-M431 chyba powinno być stosowane przy kasecie 9 biegowej). Jestem ciekawy jak u was sprawuje się ta przerzutka?
  7. Dzięki za odpowiedź. Przednią wyreguluje bez problemu ale dalej zastanawia mnie fakt tych lekkich wibracji (pytanie 2). Znalazłem podobny problem opisany na http://www.forumrowerowe.org/topic/125333-korbakaseta-wibracje-drgania-przy-pedalowaniu/page-2 . Tam pomogła zmiana łańcucha ale w moim przypadku to chyba nie to gdyż rower jest nowy. Pojeździć trochę i poczekać aż "samo" przejdzie czy kombinować?
  8. Witam pasjonatów marki Kands:P Wasze wpisy na tym forum sprawiły że i ja dołączyłem do grona posiadaczy Maestro Kands - model 2014 (biały) - kupiony z pierwszej ręki czyli od producenta. Rower mam już ponad tydzień ale dopiero wczoraj wykonałem pierwszą wycieczkę (pogoda wcześniej nie dopisywała). Moje spostrzeżenia: wygląd super (przyciąga wzrok), podzespoły na poziomie. Jednakże zawsze jest jakieś ale i tu mam 2 pytania. Rower był fabrycznie wyregulowany jednakże na przełożeniach typu: 2x7 czy 3x5 trochę słychać przednią przerzutkę - ociera (czytałem że ciężko w 8 biegowych to wyregulować ale myślę że dam rade). Pytanie 1: lepiej regulować przy kierownicy czy śrubkami przy korbie? Pytanie 2: jak jeżdżę na wyższych przerzutkach to przy większych prędkościach przy dociskaniu mam wrażenie lekkiej wibracji (nie jest to ocieranie), czy jest to związane z rozciąganiem łańcucha czy po prostu należy podregulować tylną przerzutkę (przerzutki wchodzą płynnie, pedały chyba też ok bo zmieniałem na aluminiowe, korba dokręcona). Pozdrawiam
  9. Witam wszystkich! Przymierzam sie do zakupu jakiegoś crossa w przedziale 1300-1600 PLN (tak więc nie za bogato). Mam wielką prośbe o porade co wybrać wsród następujących rowerów: 1) Author Classic http://www.mbike.pl/Author-Classic-2013-Rower-Crossowy-grafitowo-ziel%284,23512,23525%29.aspx (miałbym w cenie ok. 1500 plus bon) - jakie macie doświadczenie z tą firmą, co myslicie o amortyzatorze RST Neon ML, czy piasty Quando coś wartają bo słyszałem o nich różne opinie 2) Unibike Crossfire GTS na V-brake'ach - cena do odbioru ok 1600 3) Kellys Cliff 50 ( cena ok. 1700 plus akcesoria) - czy warto dopłacić do bardziej znanej firmy, jakie macie doświadczenie z Kellys'em 4) i na koniec "okazja cenowa" Kands Maestro (cena 1200-1300) - parametry fajne ale czy nie lepiej dopłacić do berdziej markowego sprzętu? Jak ktoś jest obeznany w temacie i chciałby cos poradzić to byłbym wdzięczny:) tyle tego jest na rynku i sam nie wiem co wybrać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...