Skocz do zawartości

Michaster

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    103
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Poznań

Osiągnięcia użytkownika Michaster

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. Wagowo na pewno na plus, ale wizualnie ten Trek moim zdaniem prezentowal sie lepiej. A jak sie jezdzi na tej nowej ramie? A i jeszcze jedno jak spisuja sie te opony?
  2. Sam jestem ciekawy, tez mysle o takiej zmianie.
  3. Ja mialem identyczny problem, myslalem ze luz na prawej Goleni, Luzna tarcza przyczyna byl element ( nie wiem jak nazywa sie fachowo ) od blokady amortyzatora, ma on wejscie na malego imbusa i poprostu byl luzny, po dokreceniu problem znikl. Jesli ,zle wytlumaczylem powiem inaczej z pozycji na rowerze na lewej goleni mamy zaworek od powietrza a na prawej jest wlasnie ten element. Pozdrawiam
  4. Zwykly Conti 15-17 zl wiec roznica dwukrotna ale fakt faktem na dwoch takich detkach mozna zbic 200gr.
  5. No i prawidlowe podejscie, a jak nie widac roznicy to po co przeplacac Sam sie wlasnie zastanawiam czy kupic te Clarisy bo mam Sore z tym dzyndzlem a ze rower typowo treningowy to szkoda przechodzic mi na 9-10 rzedow. Jak ten Claris sie sprawuje?
  6. W tym budzecie mysle ,ze rewelacyjna maszyna.
  7. Potencjał ogromny, nic czekac na zmiany a teraz cieszyc sie z tego co jest i zaliczac kolejne kilometry.
  8. Bar Ends: (Rogi) Pro 104 gr Bar Plugs: (Korki do kierownicy) Bottle Cage: (Koszyk na bidon) B-twin 50 gr? Brake (Front): (Hamulec przedni) Shimano BL-M445 285 gr Brake (Rear): (Hamulec tylny) Shimano BR-M445 285 gr Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Jak wyżej Cables: (Pancerze i linki) Niestety nie mam pojecia Cassette: (Kaseta) Shimano Alivio CS-HG50 11-32 9s 366 gr Chain: (łanńuch) Shimano Deore CN-HG53 292 gr Crankset: (Korby) Shimano Deore M590 1095 gr Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT FD-M770 149 gr Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XT RD-M772 229 gr Fork: (Widelec) SR Suntour Epicon X2 1690 gr Rear Shock: (Damper) Frame: (Rama) Carver Pure 160 1600 gr Grips: (Gripy) Pro Skrecane 100 gr Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS 580mm 164 gr Handlebar Tape: (Owijka) Headset: (Stery) Accent połzintegrowane 104 gr Pedals: (Pedały) Shimano PD-M520 373 gr Seat: (Siodło) Ritchey 250 gr Seatpost: (Sztyca) Ritchey WCS 300mm 215 gr Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Centurion ? Shifters: (Manetki) Shimano Deore SL-590 300 gr Skewers: (Zaciski koł) Jeden Novatec do tylnej piastu Drugi jakis ciezki klocek Shimano Waga na pewno ponad 100 gr Spacers: (Podkładki pod mostek) Accent 3x 2gr= 6gr Starnut: (Gwiazdka) Stem: (Mostek) Ritchey WCS 4Axis 110mm 121 gr Tire (Front): (Opona przednia) Continental MK II 740 gr Tire (Rear): (Opona tylna) Continental MK II 740 gr Top Cap: (Top cap) Tubes: (Dętki) Continental MTB Light x2 240 gr Wheel Front: (Koło przednie) -Hub: (Piasta) Novatec D711SB 158 gr -Rim: (Obręcz) WTB Frequency i-19 32H 385 gr -Spokes: (Szprychy) Sapim Race -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) Schwalbe Super HP Wheel Rear: (Koło tylne) -Hub: (Piasta) Novatec D812SB -Rim: (Obręcz) WTB Frequency i-19 32H 385 gr -Spokes: (Szprychy) Sapim Race -Nipples: (Nyple) -Rim tape: (Opaska) Schwalbe Super HP -Waga 1690gr Misc : (Inne) Tarcze: Avid HS1 160mm x2 200gr Uzupelniona rozpiska waga spadla do 11,620 kg. Rower prezentuje sie wizualnie zdecydowanie lepiej. W planach na najblizszy czas wymiana siodla, bo obecne niestety jest wygodne przez 10-15 km a pozniej uwiera. Myslalem nad czyms z WTB, zbieraja niezle opinie podstawowe modele nie sa drogie wiec nie bedzie szkoda jesli nie przypasi. Swoje waza ale wygoda tutaj jest najwazniejsza.
  9. Ok, to czekam na opinie o Geaxie, a jak z scieralnoscia tych Continentali?
  10. Czemu nie wiecej Continentala?
  11. OK , zmiany przeprowadzone. Zrobiłem zmiane od ktorej powinienem zaczac, czyli zmiane ramy. Rama to Carver Pure 160, waga ramy to około 1600 gr. Poprzednia wazy około 2050 gr. Roznica spora, ale nie sama waga robi roznice. Obecna ma duzo bardziej sportowa geometrie i jest dedykowana pod amortyzator o skoku 100. Dodatkowo zamontowałem rogi PRO waga 104 gr, bez rewelacji ale na ta chwile beda wystarczajace. Obecnie rower waży dokladnie 11,62 Kg. Dokladna rozpiske uzupelnie pozniej. Obecnie po regulacji manetki Deore zaczely dzialac znacznie lepiej i mysle ,ze na razie przy nich zostane. Zamowilem rowniez Dartmoory Bolt i mysle ,ze uda urwac sie z 50 gr w porownaniu do obecnych. Na sezon planuje jeszcze zmiane opon na cos zwijanego i lzejszego. Moze jezeli nakrece km i bedzie trzeba to rowniez Kasete i Łancuch. Tak apropo na ile te komponenty starcza k/km? http://zapodaj.net/434747a3852fd.jpg.html Jakos zdjecia nie powala ale wrzucam ,zeby byl wglad w to jak ten rower teraz wyglada, zrobie w weekend jakas sesje aparatem. Jesli macie jakies propozycje co do zmian to chetnie poslucham.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...