Skocz do zawartości

anthrax84

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    86
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana anthrax84 w dniu 8 Grudnia 2016

Użytkownicy przyznają anthrax84 punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Wrocław

Ostatnie wizyty

437 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika anthrax84

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

18

Reputacja

  1. Te dwie sztuki już znalazłem, ale dzięki. Co do średnicy to nie mam aktualnie dostępu do roweru, ale jest raczej tak jak piszesz, 30,9.
  2. Jest to najprawdziwsze amelinium: CANYON Grand Canyon AL SLX 8.9. No niestety, tylko takie ustawienie mi gwarantuje komfortową jazdę. Był okres gdzie w tym miejscu słyszałem ostre trzaski, ale po porządnym wyczyszczeniu ramy i sztycy jest cisza. Rozmiar miałem na granicy M i L, ale z kalkulatora wychodził M, więc się na niego zdecydowałem. Co do wagi to jest 84kg...ale najważniejsze że sztyca siedzi poniżej trójkąta, chociaż tak dla bezpieczeństwa czasami zastanawiam się nad dłuższą. Możecie coś polecić o długości >40cm ?
  3. ... no i od czasu do czasu dzwonią jak pociąg Ja nie dałem rady jeździć ze swoich RWD na przodzie i musiały wylądować z tyłu. Szlifowanie papierem nic nie pomogło. Teraz mam z przodu M06 i jest cisza.
  4. A jedno pytanie... Jak odpowiedziałeś? Przy użyciu żółtego spacera czy czerwonego? Ja w swoich M596 jak odpowietrzałem przy użyciu żółego bloczka skok klamki był wyraźnie większy w porównaniu z drugim hamulcem. Postanowiłem odpowietrzyć jeszcze raz ale już z czerwonym spacerem. Problem ustąpił. Obie klamki mają ten sam skok. Trzeba tylko uważać, żeby nie zalać klocków przy tej metodzie.
  5. Wychodzi na to, że musi być 106ml i nic poza tym. Dzięki za opinie.
  6. Dobre pytanie, w tej chwili to nie pamiętam. Oddałem ok 5ml oleju i teraz przy spuszczonym powietrzu mogę dobić amor bez problemu. Edit: Chodzi Ci o punkt 5 z manuala? Tylko, że tutaj własnie goleń ma być wyciągnięta.
  7. Witam. Jestem po pierwszym serwisie reby (przebieg około 1000km) Po złożeniu wszystkiego razem mam dziwny problem. Nie mogę dobić amortyzatora, nawet ze spuszczonym powietrzem. Po wyczynieniu dolnych goleni zalałem po 5ml, natomiast do górnej po wylaniu starego zalałem 106ml. Chyba zrobiłem błąd, że do końca nie wyczyściłem górnej goleni i tłumika i na ściankach zostało jeszcze trochę poprzedniego oleju. Czy za dużo oleju w górnej goleni np 110ml, może powodować, że amor nie chce się dobić do końca? Dzięki za odpowiedź.
  8. Jak dla mnie to ociera zawleczka o tarczę lub jedna z "nóżek" sprężynki. Spróbuj docisnąć sprężynkę jak najbliżej tarczy i zobacz dzwonienie nie jest głośniejsze luz odegnij nóżki sprężynki jak najdalej od tarczy i zobacz czy nie ucichło.
  9. i to jest słuszna koncepcja, dzięki za info.
  10. Witam. Prosiłbym o pomoc w wyborze adaptera do hamulca M596 przednigo dla tarczy 180mm. Hamulec będzie zamocowany na Rebie 2014. Znalazłem dwa typy, ale nie jestem pewien, który będzie odpowiedni: http://allegro.pl/shimano-adapter-hamulca-pm-pm-180mm-przod-cr-i4080776896.html http://www.bikestacja.pl/pl/czesci-rowerowe/hamulce-i-akcesoria-klamki/adaptery/adapter-shimano-pm-180mm-przod-sm-ma-f180p-p.html Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...