Skocz do zawartości

macsi

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    max
  • Skąd
    Mazowieckie

Osiągnięcia użytkownika macsi

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Teraz mam F01A z radiatorami. Czy mogę wrzucić do siebie te z linka, który podesłałeś? Czy zamiennikami tych, które mam ale w wersji metalicznej nie są F03C? Te F01A na tylnym kole strasznie mi piszczą. Tylko tył,przód jest OK.
  2. Posiadam obecnie klocki F01A, tarcza tył 140mm SM-RT98-SS, zaciski BR-M985, klamki BL-M985 Rozważam wymianę klocków na coś innego. Co polecacie? A może pozostać przy tych, które są obecnie?
  3. Właśnie dokopałem się do manuala Shimano. http://www.shimano.com/media/techdocs/content/cycle/SI/XTR/SI_0113A/SI-0113A-001-POL_v1_m56577569830721571.pdf Czyli potrzebuję adaptera tego typu: http://www.universalcycles.com/shopping/product_details.php?id=42447 Można też chyba najpierw odpowietrzyć sobie tylny zacisk wykorzystując przedni zawór a następnie odpowietrzyć przedni zacisk. Trochę to bez sensu... Jahoo84, dzięki za info. Gdzie w Radomiu serwisujesz rower?
  4. Witam, Chcę zakupić zestaw do wymiany oleju hamulcowego i przeprowadzić odpowietrzenie samodzielnie ale robiąc wstępne rozeznanie zauważyłem ,ze o ile przedni zacisk posiada zawór do uzupełniania płynu a na nim czarny gumowy kapturek- widoczny na poniższym zdjęciu: http://r2-bike.com/bilder/produkte/gross/SHIMANO-XTR-Bremssattel-BR-M985-Postmount-95g_b3.jpg to w tylnym zacisku zaworu zewnętrznego brak. W jego miejsce wkręcona jest śruba, która osadzona jest głęboko w obudowie zacisku, w miejscu w którym na drugim zacisku znajduje się normalny zawór. http://thumbs4.ebaystatic.com/m/m9pa5QVfgaBNjvSngIFxpng/140.jpg Czy to jest standard w tym zestawie XTR czy poprzedni użytkownik przerobił sobie zestaw? Jaki zestaw do napełniania bym potrzebował do tego rozwiązania.
  5. macsi

    [FOX Float RP2] problem z blokadą

    Witam, Przepraszam za zwłokę w odpowiedzi na pytania. Nie ustawiłem powiadomień o odpowiedziach w temacie. Dopiero na weekend zrobiłem pierwszy testdrive. Amor napompowany wg zaleceń i blokada nie trzyma. Wiem, że to PP a nie sztywna blokada ale po załączeniu manetki amortyzator pracuje bez jakichkolwiek zmian. Kolo1, jak masz pomysł na rozwiązanie tego problemu to zamieniam się w słuch . Jak Twója rada okaże się pomocna wyślę Ci dwa regionalne browary. Rower to Trek Fuel
  6. macsi

    [FOX Float RP2] problem z blokadą

    nie miałem jeszcze okazji gdyż za oknem jest paskudnie
  7. macsi

    [FOX Float RP2] problem z blokadą

    Nie obejdzie się chyba bez zapodania jakiegoś linka do video. Postaram się coś jutro wrzucić.
  8. macsi

    [FOX Float RP2] problem z blokadą

    Minimalnie syczy ale miałem tak w RP2 i DT Swiss XRCarbon i było OK. Czwórka z przodu mnie przeraża;) Wolał bym iśc w stronę zakupu DT XR takiego jak miałem w Mojo SL. Czy może ktoś podesłąc link z kartą katalogową tego dampera Boost valve. Jest pełno manuali do RP2 ale nie mogę dokopać się do RP2 po tunningu.
  9. Witam, Kupiłem rower z damperem FOX Float RP2 Boostvalve. Velocity Tune "L", Rebound Tune "M" Boost Valve Tune 350. Do dampera posiadam manetkę do blokady. Problem polega na tym, iż po załączeniu blokady kompletnie nie widzę różnicy w pracy dampera. Regulacja od rebound działa bez zarzutu ale sama manetka, pomimo przełączenia nie wpływa w żaden sposób na pracę zawieszenia. Wiem, że to Propedal a nie blokada ale mając podobny damper( RP2 bez tunningu i bez manetki) przestawiając położenie dźwigni Propedal widoczne były zmiany w pracy dampera. Próbowałem włączyć blokadę i docisnąć kilkukrotnie zawias po czym zwalniałem manetkę i naciskałem na zawieszenie .Czynność tę powtarzałem kilkukrotnie. Nic nie pomaga. Jaka może być tego przyczyna?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...