Skocz do zawartości

hypokris

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana hypokris w dniu 24 Kwietnia 2014

Użytkownicy przyznają hypokris punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia użytkownika hypokris

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

14

Reputacja

  1. heh:) w kontekscie czytania ze zrozumieniem - ja pytalem (w czesci retorycznie), ktora nie , albo ktora tak w takim/tym terenie/nawierzchni. (a skoro 'kleiła' to znaczy, ze jakis czas to trwalo, czyli zakleja i kiedys pewnie sie odkleja - ale zmierza to w grammar nazi, bah) Takoz, jak nie Ardent to co - na czasem błoto i uniwersalne zarazem - czy istnieje wiecej niz 0 kandydatów? NN? W Beskidzie (Sądeckim) spotykam błoto bardziej okazjonalne i nie takie lepkie, wiec akurat te wade omijam - ale moze pytanie głowne wątku bylo bardziej w strone 'ciezkosci'/błota a nie uniwersalnosci. Mnie akurat przeszkadza bardziej powolnośc na asfalcie (wynikajaca z ciezaru i bieznika, a jakos z kwatery do gór trzeba dojechac i tam jest asfalt) ale przy jakiejstam uniwersalnosci opony wiadomo, ze zawsze w danych warunkach bedzie opona lepsza - sprzedaję tę lepszosc za cene nie ruszania opon przed kilka lat. Pozdr/K
  2. Ciekawe do której opony by się taka glina nie kleiła... ^^ BTW, W najnowszym Bikeboardzie 3/05 jest test/opis opon Ardent/Exo/Race. Pozdr/K
  3. A ode mnie odpowiedz/opinia na pierwsze pytanie wątku: Uzywalem 3 lata NN bezdetkowego na oba kola 26" (dopoki nie ukradli...) - jezdzilem w Beskidzie Sadeckim i przyczepnosc i zero przebic. Teraz od 2 lat uzywam Ardenta 2.25 *2 (P+T 29") (zwyklego) zalanego mleczkiem na bezdetke - jezdze bo Beskidzie Sadeckim i Mazovii i przyczepnosc i zero przebic. Nie zmieniam opon bo mi sie nie chce - te, ktore mam/mialem dzialaja wszedzie (co najmniej jakos) i bez przebic. Pozdr/K
  4. Sobota u mnie rodzinnie, ale jakby co na PB w Otwocku bede.
  5. tx tak - Gravity Dropper Turbo zalety- niepsujny, lekki, mechaniczny, tani (jak na windy) wady - mechaniczny: 3 pozycje a nie dowolnosc (ale to zadna wada w sumie), wyglad - harmonijka, prowadzenie linki - kwestia gustu Pozdr.
  6. Tamta to Evolve kol Bajkowca, ktory chce złożyć rower do XC, to jest Evolution (w sumie jak Evolve tylko 120mm). A co do wagi - no to patrz: rama - zwazylem przed montazem - 2700g z damperem (rozm M) całe koła ze wszystkim - w tym watku zwazone - 3895g Amor nieprzyciety jeszcze wyszedl mi: 1856+oska 69 = 1925g dropper turbo LP 460g siodelko 255g to razem na razie 9235g zostały: naped - katalogowo - 1776g (korba slx, manetki xt, przerzutkixt, lancuch kmc) hamulce slx cale - katalogowo - 630g kierownica wcs + mostek ridexc + gripy (ciezkie bo to odi rogue): 512g i stery HopeZS 132 to na razie: 12285g no to jeszcze pedaly + linki przerzutek i moze czegos zapomnialem malego i koniec - I ponizej 13kg sie zmiesci... I takoz wyszlo na wadze w serwsie, choc wazone z pedalami candy (i z licznkiem ) a nie xt pedalami (a teraz i tak mam HTnano...) Pozdr. ...sklepy to ja akurat: centrumrowerowe.pl - wiekszosc - bo tanio i lokalny shipping, bike-discount.de, starbike.com (z Niemiec bywa tanio, tani shipping, i szybko, i porzadnie) , CRC (stery akurat tam byly), kola daveo.pl - generalnie trzeba patrzec na aktualne promocje i aktualne ceny czesci w kilku miejscach (np taka lista z pinkbike, albo z mtbr), bo to sie zmienia caly czas - jak ktos lubi kupowac (a rower dla siebie, to chyba sie lubi...) to nawet przyjemnie jest... Rama M - prawie nie uzywana - generalnie ponizej 60-70% ceny katalogowej rzadko bywaja - trzeba dluzej obserwowac ebay, zeby znajdowac okazje...
  7. Jakieś dwa tygodnie temu była tu rama Ellswortha i wnioski, żeby jednak pokazywać cały rower, więc oto proszę - całość takowegoż na tle warszawskiego niczego. Skład: Naped XT - zeby działało, z tym że korba SLX - bo w sumie to samo, a taniej, chyba lżej i bardziej mi sie podoba; hamulce SLX bo tansze od XT a roznia sie zawleczka na okładziny zamiast śrubki; Kola - jak widac - arch ex, dt 350 i Ardenty (zwykle) z mleczkiem - raz zalożyć i zapomnieć; Amortyzator - Manitou Tower - no to juz na tym forum wiadomo dlaczego... ^^ Gravity dropper - bo do 27.2 wyboru wielkiego nie ma (nie bylo) - jest LEV ale dwa razy drozszy i do tego cięższy, a harmonijka jest dla mnie ok. Kierownica WCS 720mm 6*/9* (chyba), mostek jest 90mm akurat Wszystko z metalu - karbonu ni ma... Cos ponizej 13kg wychodzi calość. Rama z ebayu i dokupione części ze sklepow internetowych niemiecko/polskich w zaleznosci od taniosci. Zlozony w Bicyklecie - ktora polecam jako serwis i wlasciciela, ktory wie o co chodzi w takich rowerach. 120mm/120mm - do jezdzenia po górach (stad - idealnie dopasowany - widok niczego w tle, bo góry jednak daleko..). Jeździ - myśle, ze dobrze - mam baze do porownan ok. 1 - generalnie nie warto wlaczac propedala w RP23 i zwiekszac tłumienia - przy pedalowaniu na siedząca jedzie tak jak lubie - tzn łyka co ma łykać i już. Taka była idea ramy i doboru czesci w sumie - raz kupic, ustawic, napompowac i jezdzic gdziekolwiek - i tak jest. prawy półprofil: profil: i jeszcze raz pod kątem z lepiej widocznym patyczkiem: Pozdr.
  8. +1 uzywany rok - bez problemów link do testu team29er (który zreszta w czesci przekonał mnie do Towera)
  9. hypokris

    [rower] pierwszy full 29''

    W Bikeboardzie polecaja tego Gianta jako dobrze zestawionego, dobra rame i dobra baze do rozbudowy
  10. Centerlock vs 6śrub? Różnica 79g katalogowo (P+T)
  11. hypokris

    [Korby] Blat 36 w ninerze

    Dla referencji i sprawdzania sobie - tu jest ladnie: http://www.gear-calculator.com/#KB=22,36&RZ=11,13,15,17,19,21,24,28,32,36&GR=DERS&TF=100&UF=2330&SL=2
  12. Tu zobacz: http://www.forumrowerowe.org/topic/141101-rower-radon-bikes-kolekcja-2014/page-2?do=findComment&comment=1444807
  13. To nawet szybki znaleziony przelot AirBerlin z Warszawy przez Berlin do Dusseldorfu za <1000zl w dzien powszedni i 40Euro na pociag tam i z powrotem - i caly transport wychodzi za mniej niz 300Euro - się opłaca... Pozdr,K
  14. Witam, Mam zlozone przez Davida / daveo.pl [polecam] DT350 + ArchEx + Sapim D-Light (tutaj troche drozej/troche lżej). Piasty na os 15mm przód i Thrubolt 10mm tył Centerlock, nyple Pillar aluminium. Koła działają - przez rok bez problemów i rozcentrowania - teren Mazovia + Beskid Sądecki, obciążenie 95kg mnie i plecaka - czasami z przyczepka z tyłu. Waga kół wyszla cos ponizej 1700g (z taśmą). A ponizej komplet do jazdy: tarcze XT IceTech 180mm/160mm, kaseta XT, tasma notubes 21mm (chyba), Maxxis Ardent 2.25 zwykle zwijane, wentylki WTB, cos pewnie z 50-100ml mleczka na koło - jak widac gorski komplet na tych kołach < 4kg - dla mnie super. Pozdr. na zdjeciach: przód, tył, widok piasty i Thrubolt tył 10mm -><-
  15. niestety - jak napisane w tresci strony 250 funtow to cena preordera a przy dostawie doplaca sie roznice do pelnej ceny 500funtow (albo mozna od razu 500 zaplacic jak ktos chetny jest - w opcjach platnosci do wyboru) Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...