Skocz do zawartości

kubiako

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jakub
  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia użytkownika kubiako

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Daje fotkę tarczy. Kąpiel wodna była by ciekawym rozwiązaniem gdyby nie skrzypienie na mokro
  2. Witam Wszystkich, Mam problem z swoim hamulcem przednim. Mam Avid BB7 z klockami żywicznymi i tarczą Magura Storm Rotor 180. Wszelkie problemy jakie znalazłem na forum czy w google to problem z hamowaniem po zamoczeniu hebla. U mnie jest na odwrót. Jak hamulec jest suchy to hamuje bardzo słabo, ale wystarczy go zamoczyć żeby rower stawał w miejscu po muśnięciu klamki. Oczywiście po zamoczeniu zaczynają piszczeć jak zażynane prosię, ale wiem że to jest normalne. Próbowałem je regulować na wszystkie możliwe sposoby. Klocki wymienione na nowe i dotarte. Co może być przyczyną?
  3. No i rozłożyłem dziada. Niestety złych informacji wyszło więcej. Tłumik okazał się byc to TK a nie MC A na dodatek uszkodzony jest dolny korek od sprężyny powietrznej. Czy jest to element dostępny jako jakaś część zamienna bo w żadnym RepairKit do RS tego nie znalazłem. I czy jest to istotne żeby była w całości, z tego co widzę nie jest to element z uszczelką więc nie musi chyba trzymać szczelności za specjalnie.
  4. Czyli zostałem przez kolesia wych***ny. Ale dzięki za pomoc, liczyłem że znajdzie się tu ktoś doświadczony który pozna na oko co to za ustrojstwo
  5. Uszczelka MC powinna być na równo po kilkukrotnym naciśnięciu amora, czyli po zassaniu niedużej ilości przez tłumik odbicia? Czy przy wlewaniu, przed zassaniem?
  6. Ok, ale nadal w 2008 roku nie było Reby SoloAir bez U-Turn. Więc albo to składak, albo nawet w ogole nie jest to Reba. Z tym że w 2008 wszystkie tańsze amory z samym SoloAir miały pivoty, nawet jak miały IS. Czy po rozebraniu można po czymś stwierdzić co to za model? Albo coś może mnie naprowadzić co do niego kupić? Czy sprężyny i tłumiki były do wszystkich takie same? P.S. jakoś musiałem go ustawić, potrzeba matką wynalazków, a jak już założyłem to nie chciało mi się zdejmować
  7. Witam wszystkich,Chciałem przeserwisować swoją Rebe. Niestety nie mogę zidentyfikować modelu żeby ustalić potrzebne komponenty i ilość oleju. Amorek kupiłem używany, miał malowane dolne golenie więc nie znam pierwotnej grafiki. Jest to model z sprężyną SoloAir bez U-Turn, z tłumikiem MC, bez piwotów, tarcze pod system IS, oś qr9. Z tego co udało mi się po katalogach ogarnąć to od 2004 do 2012 był DualAir albo SoloAir+U-Turn. Od 2013 były SoloAir bez U-Turn ale wtedy już nie stosowali systemu IS. Do starszych katalogów nie udało mi się dotrzeć. Czy ktoś mógł wymienić w modelu po 2013 dolne lagi od starszej konstrukcji? Ewentualnie w starszym modelu wymienić DualAir na SoloAir? Pasowało by to do siebie? Z tego co czytałem między modelami są różne średnice wewnętrznych elementów więc nie wiem czy w ogóle taka podmiana jest możliwa. A jeśli tak to jakie uszczelki i ilości oleju musiał bym zastosować do tego co mam? Zdjęcia wrzucam w SPOILERZE żeby nie zaśmiecać wyglądu forum
×
×
  • Dodaj nową pozycję...