Skocz do zawartości

C3LIN

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr
  • Skąd
    Silesia

Osiągnięcia użytkownika C3LIN

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Oczywiście interesowało mnie jak spisuje się ten Dart po twoich przeróbkach, ja chcę zastosować je do RST. Skoro kolega dalej go używa to zdał egzamin. Co do korka to nie ma "ciśnienia", dopiero co przymieżam się do przeróbki i rozważam jeszcze zmianę sprężyny na miększą, muszę to przeanalizować. Wrazie czego myślę że u siebie w mieście znajdę tokarza któy go wykona, ew. zgłoszę się do ciebie Jesteś w stanie zrobić zdjęcia i je tutaj wrzucić (Korka,tłoczka) i jeszcze ewentualnie wymiary? Pozdrawiam.
  2. Ok. Mam jeszcze dwa pytania: * Używasz jeszcze tego amorka, jesli tak to jak się sprawuje? Chciałbym na swoim jeszcze z 1 sezon pośmigać. * Co do zaworu, znalazłem takie coś http://www.cyklotur.com/czesci/amortyzatory-rowerowe/czesci-zamienne/p,zawor-powietrzny-titan-rst,22509.html Jak myślisz sprawdziłby się w Gila zamiast dorabianego u tokarza?
  3. Witam. Właśnie odnośnie Rst Gila, jak to mniej więcej wygląda, są duże różnice w przeróbce czy praktycznie tak samo w końcu to amorek z niższej półki. Może bardziej sugerować się opisem przeróbki XCR'a ? Dzięki za podpowiedź.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...