Skocz do zawartości

michal127

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    161
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał

Osiągnięcia użytkownika michal127

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

10

Reputacja

  1. Cześć wszystkim, skradziono Krossika, identyczny jak na zdjęciu w stanie fabrycznym. Skradziony 30.04.16r spod Żabki w Zielonej Górze na Czarkowie (dawniej Łężyca), rama S, numer seryjny ramy Y3107730, widelca CD131023. Z tyłu miał tylko czerwoną lampkę, gdyby ktoś widział w jakiś lombardach, proszę dzwonić pod 515 552 553, przewidziana nagroda. Dzięki.
  2. Tak jak piszesz, zacznij póki co od opon i dętek, bo na tym najtaniej zrzucisz wagę, potem możesz kombinować z amortyzatorem, bo ten RS to straszne kowadło jeśli rzeczywiście waży aż 2,3kg. Polecam też zastanowić się nad kołami. Miałem bardzo podobne z levela a8 kółka na obręczach wtb, ważyły jakieś 2060g, po zmianie na ZTR Crest zrzuciłem na tym dobre pół kilo (koszt 1000zł).
  3. Torebka podsiodłowa to bodajże ta https://velo.pl/akcesoria/torby-i-sakwy/author/s381. Wystarcza na zapakowanie smartfona typu galaxy s2, dokumentów, zestawu imbusów i kluczy. Co do zębatek to zastanawia mnie tylko czy tarcze od korb 10 rzędowych typu shimano 105 będą pasować pod łańcuch 11 rzędowy, bo jakby nie to, to bym się nie martwił zębatkami.
  4. Kupiłem go u gościa z allegro po wytargowaniu się na 6200zł. Rower powystawowy "używany, ale praktycznie jak nowy" rzeczywiście w stanie nienaruszonym. Wydaje mi się, że to dobra cena za rower z karbonową ramą i 11s ultegrą (oprócz hampli shimano 105 i korby fsa). Jedyne co mnie martwi to ta korba gossamer. Wie ktoś gdzie w przyszłości dałoby radę kupić do niej zębatki? Bo szperam w internecie i nigdzie nie widzę, a nie chciałbym wymieniać całej korby na ultegrę z powodu braku zębatek do wymiany.
  5. Podobno główki tapered mają wyższą sztywność. Ja w swojej ramie mam główkę tapered i widelec ze zwykłą sterówką + bieżnia rozszerzająca na 1,5", jak dla mnie nie ma żadnej różnicy, ale na czymś trzeba kasę zrobić @jasinski21444 niby da się tym mykiem zamontować rurę tapered do zwykłej główki, ale potem wystaje pod główką 1,2cm miski tych sterów i to zmienia od razu kąty w ramie. Na miejscu autora nie bawił bym się w tapered tylko kupił widelec ze zwykłą sterówką 1 1/8".
  6. Może ja też coś napiszę, bo ostatnio bardzo interesuję się tym tematem. Mam 184cm w wzrostu, zanim w ogóle zacząłem moją przygodę z rowerem czyli jakieś 3,5 roku temu, ważyłem dobre 86kg, czułem się jak chodząca kupa wiadomo czego, zresztą tak samo jak się czułem tak też wyglądałem (5 godzin gry w strzelanki dziennie i zero ruchu). Potem wziąłem się za rower, coraz to szybciej i więcej tak, że teraz startuję w miejscowych wyścigach XC, co dawniej było dla mnie nie do pomyślenia. Moja sylwetka, wygląd i samopoczucie także się znacznie poprawiły. W tym sezonie odnotowałem spadek masy najniżej do 76kg, ale nie ukrywam, że teraz zacząłem sobie pozwalać na nieco więcej i ostatnio wskazówka na wadze odnotowała mi 84kg (nowo wybudowany lidl obok szkoły czyni cuda). Powiem szczerze, że się zdenerwowałem i postawiłem sobie za cel, że do przyszłego sezonu zredukuję to do 70kg, nie tyle po to by się cieszyć z tego, że schudłem, a po to by mieć większą efektywność w terenie. Zmieniłem swoją dietę tak, że jem tylko chleb żytni, dużo warzyw i owoców, piję tylko i wyłącznie wodę i nie jem ani nie piję żadnych śmieci (przedtem potrafiłem opędzlować w ciągu dnia 2,5l pepsi, paczkę chipsów i masę słodkośći). Ogólnie siedzę teraz non stop i liczę kalorie. Jako, że jeżdżę nadal mimo marnej pogody po 5 dni w tygodniu, godzinę dziennie (oczywiście nie oglądam krajobrazów) ustaliłem, że moje dzienne spalanie wynosi minimum 3500kcal i muszę codziennie jeść tak by nie przekroczyć 2500kcal by coś zrzucić. Rodzice i kumple stukają się po głowach jak ważę na wadze kromki chleba, ziemniaki, owoce, ale robię wszystko by nie przekroczyć granicy 2500kcal. Na dzień dzisiejszy rezultat jest 80,5kg, dość szybko to poszło, mam nadzieję, że dalej pójdzie też tak łatwo.
  7. Witam. Rower odebrałem. Hamulec działa już w 100% dobrze. Serwisant powiedział mi, że musiał cały olej wymienić bo zalali jakimś dziwnym białym olejem, on zalał shimanowskim i jest teraz ok. Klocki są już nieco bardziej oddalone, tak, że już nie słychać tarcia w trakcie jazdy. Temat do zamknięcia.
  8. Na razie dałem rower do drugiego, tego zaufanego serwisu. Serwisant powiedział z miejsca, że jest zapowietrzony, a piasta jest ok tylko tłoczki są źle powysuwane i klocki są zbyt blisko co powoduje tarcie przy minimalnym luzie. Dziś go odbieram to potem napiszę jak teraz działa. Może i bym sam go dał rade odpowietrzyć, ale jak na razie poza zmianą okładzin boję się dalej grzebać w hamulcach ;p @jasinski21444 - piaste sam już sprawdzałem, konusy dokręcałem i mimowszystko jest minimalny luz, lecz przed tym spi*epszonym odpowietrznianiem nie był wyczuwalny i zacisk szło ustawić bez większych kombinacji.
  9. Aktualnie po wczorajszej jeździe dalej odczuwam, że klamka się dopompowuje, ale ogólnie klamka chodzi jakby twardziej niż przed naprawą, bo klocki są teraz znacznie bliżej tarczy. Teraz przez to wychwyciłem drugi problem, mianowicie mam luz gdzieś w tylnej pieście na 1mm w jedną i drugą stronę, na sucho niby nic nie trze, ale jak tylko usiądę na rower i ruszę to od razu hamulec trze i nie mogę się doszukać gdzie dokładnie pojawił się ten luz i jak go zlikwidować.
  10. Taaa tak się kończy jak chociaż raz nie pojadę do swojego zaufanego serwisu tylko do innego... No nic w takim razie dzięki za pomoc, będę jechał jeszcze raz odpowietrzać gdzie indziej.
  11. Witam. Wczoraj odebrałem rower z serwisu z wymianą oleju w tylnym hamulcu i od momentu jak tylko wyjechałem zauważyłem niepokojący efekt. Mianowicie za pierwszym naciśnięciem, klamka dochodzi gdzieś na 1cm od gripa (mam klocki dość mocno zużyte) i tak było już przed naprawą. Ale gdy zacznę szybko naciskać klamkę zaczyna się jakby dopompowywać tak, że po chwili robi się tak twarda, że lekkim naciśnięciem zatrzymała by koło w trakcie jazdy. Gdy przestanę naciskać po chwili znów wraca do stanu wyjściowego. Mam wrażenie jakby tłoczki za wolno powracały. W domu rozebrałem klocki i wepchałem do środka tłoczki i po tym miałem wrażenie, że jest już ok, ale gdy ruszyłem w trasę po jakimś czasie znów zauważyłem to dopompowywanie klamki. Pojechałem znów na ten sam serwis i panowie wsadzili głowę w piasek twierdząc, że tylko wymienili olej nie grzebiąc dalej w hamulcu i zwalili winę na starte klocki (mimo, że przed wymianą oleju nic takiego się nie działo) i że ten model hamulców tak ma. W waszych hamulcach też jest normalnym taki efekt czy serwis coś spi*pszył i nie chce się przyznać?
  12. michal127

    [stery]Rama Kross Level B9

    kupujesz zwykłe stery tapered pod tą ramę, do tego ten bajer http://allegro.pl/gubbike-bieznia-do-sterow-redukcja-5-kolorow-gb-i3437198448.html i po kłopocie. tylko stery muszą mieć łożyska maszynowe. .
  13. Przyłączam się, bo mam zamiar kupić Reaction GTC. Dlaczego niby Reaction GTC ma krótką ramę? Wszystkie aluminiowe modele Cuba wiem, że mają marną geometrię, krótkie górne rury, długie główki ram, ale te karbonowe cube'y już wcale tak nie mają. Reaction GTC w moim rozmiarze ma 605mm długości horyzontalnej do 12cm główki ramy, co wydaje mi się typowo racingową geometrią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...